》düşlemek

480 37 44
                                    

Tekrardan yola koyulduğumuzda, hepimiz hem yolu izliyor hem de marketten aldıklarımızı yiyorduk. Gerçi Poyraz araba kullandığından dolayı yiyemiyordu orası ayrı. Kocaman lokma aldığım sandivicin şişirmiş olduğu yanaklarımla ona doğru döndüğümde, ciddi bir şekilde yola baktığını gördüm.
Elimdeki sandivici bir kenara bırakarak onun kruvasanını aldığımda bana göz ucuyla bakmış ve ne yaptığımı izlemişti. Paketi açarak çöpleri biriktirdiğimiz poşetin içine çöpü atmış ve iki elimle tuttuğum kruvasanı onun ağzına doğru yaklaştırmıştım.

Yaptığım şeyle birlikte dudakları kıvrıldığında, memnuniyetle ağzını açmış koca bir ısırık almıştı. Yarısı gitmiş kruvasana doğru şaşkınlıkla bakarken, ona döndüm.
"Parmaklarım da gidiyordu arada."

"Sosis değil miydi o ya?"

Söylediği şeyle birlikte sinirlenip bir anda kruvasanı onun eline vermeye çalıştığımda, kıkırdayarak beni reddediyordu.
"Şaka yaptım Batu, hadi yedir bana. Senin elinden yemek daha bir lezzetli geldi."

Tamam bu hoşuma gitmiş olabilir.

En çikolatalı yerinden bir ısırık alıp ona tekrardan uzattığımda, bana doğru bakmış ve ısırdığım yerden yine kocaman bir ısırık almıştı.
Kocaman olan ağzına doğru bakıp güldüğümde, o da bana doğru bakmış ve yanağına kadar gelmiş olan çikolatayla bir gülücük atmıştı.

Hava yavaş yavaş kararıyorken, arkadakiler koyu bir sohbetin içindeydi. Resmen bütün dedikoduları öğrenmiştim.
PewDiePie'ın nasıl iki tane karısı olabilir? Kaç yaşında ulan bu adam?

Poyraz sahil kenarında bir yere arabayı park ettiğinde, bize doğru dönmüştü.
"Geceyi burada geçireceğiz. Arabadan inmek video gereği yasak. Şuandan itibaren 11 saatimiz var. Ne yapalım?"

"Uyuyalım? Benim midem bulandı sabahtan beri sarsılmaktan."
Sergen elini kaldırarak bir öneri sunduğunda, Emin şefkatli bir anne gibi onun kafasını alıp omzuna yerleştirmişti. Sergen bulunduğu yere daha da yerleşirken, gözlerimi Dara'ya çevirdim. Telefonda bir şeyler yapıyordu.

"Dara senin fikrin ne abi?"

"Twitter'da alayına sallamak. YPFC bokumu yesin en çok ben konuşulacağım hah."

Poyraz ile aynı anda birbirimize döndüğümüzde, kaşlarımızı çatarak kafamızı 'ne diyor bu' anlamında sallamıştık.

Ardından ise Poyraz'ın derin bir of çekmesiyle son bulmuştu kısa süren sessizlik.

"Gelin videoyu burada kapatalım. Mis gibi güneşin batışını izleyelim sahilde. Nasıl ama?"
Sergen bir anda kafasını kaldırıp bize doğru baktığında, heyecanla konuşmuştu.

"Kumsalda uyuyabilirim yani?"

"Hmhm."

Sergen bir anda Emin'i de peşinden sürükleyip arabadan indiğinde, yalnızca üçümüz kalmıştık.

"Biz de mi insek ne yapsak?"
Poyraz'ın sorusunu kafamı sallayarak onayladığımda, arabadan inmiştik. Dara sonradan aramıza katılacağını söylemişti. Sanırım yoğun bir linçleme durumu vardı.

Kumda zar zor yürüyüp denizin önüne geldiğimizde, ıslanmayacak şekilde oturmuş ve dalgalarla buluşmak üzere olan güneşe dönmüştük.
"Çok güzel görünüyor."
Kendimi tutamayarak söylediğimde, Poyraz'dan onay almıştım.

"Kesinlikle."

Aradan birkaç saniye geçtiğinde merakla ona dönmüş ve onun da bana baktığını fark etmiştim.
Ufak bir öksürük krizi tutacakken son anda toparlamış ve sormuştum.
"Güneşin doğuşuna tanıklık etmiş miydin daha önce?"

"Birçok kez. Eskiden pek fazla uyumayı sevmezdim."

"Artık seviyor musun yani?"

"Normal değerde. Düşlenebilecek şeyler olduğunda daha çok seviyorum. Sanırım uyku gurmesiyim."

Kıkırdarken sordum.
"Ne gibi bir düş?"

"Güzel gülen insanların düşü.. bana uyku verir. Güzel ve alıcı bakışlar.. Sonra.. Sosis parmaklar?"

Son dediği şeyle birlikte yüzümdeki gülümsememle kala kaldığımda, kalp ritmimin değiştiğini hissetmek hiç zor gelmemişti. İstemsiz bir yutkunmanın arkasından, kısık gözleriyle bana bakan adamı inceledim, içini okumak istercesine.
Bakışları.. çok gerçekçiydi. Çok.. alıcıydı?

"Uzanalım mı Batuhan? İçimden düşlemek geldi de.."

Kumlara temkinsiz uzanıp bana bakmaya başladığında, emir almış bir robot gibi yan tarafına uzanmaya çalıştım. Ancak o son anda beni belimden yakalayarak başımın omzuna gelmesini sağlamıştı. Hafifçe kaldırdığım bakışlarımla, onun yüzüne doğru bakarken, o ufak bir sırıtışla gökyüzüne bakıyordu.

O.. Düşlüyor muydu yani?

×

Uzun bir aradan sonra bölüm attım, paslanmışım biraz bu yüzden burada kesmek zorunda kaldım.
Arabada 24 saat videosunu bitirmek için de attım sayılır, öyle söyleyeyim🤠

✨Elimden geldiğince yazmaya çalışacağım✨

YouTuber | poybatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin