Eve geldiğimden beri canım arkadaşlarımın sorularıyla derin bir mücadele içerisindeydim. Zaten yorulmuş olan bi' bedenim yokmuş gibi bir de kafamı şişiriyorlardı.
Üstelik asla da sıkılmıyorlardı. Aynı soruları birkaç defa sordukları bile oldu-
"Kanka bildiğin böyle yapıştı mı yani adamın yakalarına?"
Mesela bu."Milyonuncu defa söylüyorum, evet? Ne kadar çok abarttınız şu olayı ya? Cidden anlamıyorum sizi."
Çilek ve muzları üç tabağa da eşit bir şekilde dağıtırken, Emin bir hışımla mutfak sandalyesinden kalkmıştı."Abi ne demek 'abartmak'? Herif senin yaralanma olasılığınla adama kafa göz dalacakmış, sen bu momenti 'nö çök öbörttönöz' diye yorumluyorsun. Bok!"
Bıçağı bir kenara bırakarak kalçamı tezgaha yasladım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Sen söyle ne yapayım? Ayaklarına kapanıp teşekkür mü edeyim? Ya da bu iyiliğine karşılık onun kölesi falan mı olayım?"Sergen alt dudağını büzerek mırıldandı.
"Birincisi çok abes kaçar.""He ikincisi okey yani?!"
Ellerimi her iki kenara açarak sesimi yükselttiğimde, Emin kafama hafifçe vurmuştu."Sergen'e bağırma. Çünkü o daha küçük bir bebek abisi bebek."
Göz ucuyla birbirine sarılan ikiliye baktım.
"Küçülsün de cebime girsin."
Daha sonra ise aklıma gelen şeyle işaret parmağımı kaldırdım.
"Hem bak, sen de Sergen'e karşı bana gardını aldın? O zaman ben de mi bunu moment olarak alayım?"Sergen ve Emin birbirine bir bakış attığında, Sergen konuşmuştu.
"Biz kaç yıllık arkadaşız, elbette böyle şeyler yapmamız çok normal. Ama o daha karşı karşıya geleli bir saat olmuş bir insan. Bir anda ne bu korumacı tavırlar? İnsan bi' hayırdır falan diyor yani ister istemez."Düşününce aslında mantıklı geliyordu..
"Yüzme yarışı yapmak istediğini söyledi diyordun. Bak, seni görmek için oluşturduğu bir sebep. Seninle yakınlaşmak istiyor."
Emin sırıtırken, Sergen onu destekleyici manada araya girmişti."Fazlasıyla."
Şuan bunu düşünmek istemediğimden, her ikisinin de eline tabakları tutuşturmuş ve içeri doğru yürümüştüm. Tabi hemen arkamda olan adım sesleri de bana eşlik etmişti.
Yemek masasına oturmuş televizyona doğru bakarken, bir anda siyah ekranı görmemle Emin'e üzgün bakışlarımı yollamıştım.
"Ama ben izliyordum..""Sonra da izlersin canımın içi. Hem bak bu da zaten film gibi olay."
"Kesinlikle. Abi yemin ederim shipledim sizi. Ama bu kendi içimde tabi ki. O yakışıklıya biraz zor kaptırırım seni."
İşaret parmağını bana doğru sallayan Sergen'e istemeden kıkırdamış ve ağızlarına yine bir laf vermiştim."Bak bak nasıl da hoşuna gitti."
Kafamı ellerim arasına aldığımda, derin bir of çekmiştim.
Sanırım sabaha kadar bu konu konuşulacaktı."Emin kanka düşünsene, bunlar birlikte YouTube videosu çekiyor. Ay delireceğim cidden, düşüncesi bile çok minnoş."
Sergen suratını çekiştire çekiştire konuşurken, Emin de alt dudağını ısırarak hayal kurmaya başlamıştı.Eyvah.. Ben bunlara söylemeyi unuttum.
"Aslında.."
Yiyeceğim azarı bildiğimden, ön prova olarak boğazımı temizlemiş ve devam etmiştim.
"Biliyorsunuz ki ikimiz de yoğun ilgi görmekte olan iki kanalız..""Evet?"
"Poyraz ikimiz ortak video çekersek eğer daha fazla kişiye hitap edeceğimizi söyledi. Ve bir sonraki videoda onunla birlikte olmamı rica etti. Ben yorgunluktan söylemeyi u-"
Emin aniden ayağa kalkmış ve eliyle göğsünü tutarken kendini koltuğa doğru atmıştı.
"Bayılacağım sanırım.. Kolonya!"Elimle ağzımı tutarak masadan kalktığımda, Sergen köşedeki kolonyayı Emin'in üstüne sıkıyordu.
"Bir PoyBat shippera yapacağın en kötü şey, moment saklamaktır! Vatan haini!" Sergen kolonyası bir kenara bırakıp Emin'i tokatlamaya başlamıştı.
"Emin'im kendine gel! Ay vallahi heyecandan altıma işeyeceğim..""Gerçekten yorulunca beynim yerinden gidiyor, biliyorsunuz-"
"Yorgunluğuna sıçayım."
Emin koltukta oturur pozisyona gelmiş ve eliyle kendini göstererek konuşmuştu. "Bir de bir anda söylüyor kalbime insin diye. Oğlum sen manyak mısın? Böyle birşey söylenmez mi? Sergen bir dur sıkma artık şu kolonyayı.." eliyle bir işaret yapmış ve devam etmişti. "Herif bunu videoya davet etmiş, bu bize söylemiyor. Bu devirde hangi YouTuber videosuna konuk YouTuber çağırıyor? MİLLET NANKÖR NANKÖR!"Üzgün bir şekilde koltuğa oturup dudağımı büzerek bunu nasıl unuttuğumu düşünüyordum. Haklılardı. Neredeyse kimse konuk olarak, rakibi olduğu bir YouTuber'ı davet etmezdi.
"Bir de böyle kedi gibi sakince geçip oturuyorya, vallahi bütün sinirim uçup gidiyor.."
Sergen kolonyayı yerine koyduktan sonra küçük adımlarla gelip yanıma oturmuş, yandan bana sarılmıştı.
"Benim minik brownim.""Batuş tam bir Scottish'sin. Biliyorsun değil mi?"
Emin de diğer yanıma oturup sarıldığında, kaşlarım çatılı bir şekilde gülmüştüm."Kedi falan değilim ben."
"Hayır öylesin."
Dudağımın üzerine koyulan parmakla göz devirdim."Ne zaman çekecektiniz?"
Emin'in sorusuyla, ayaklarımı sallarken cevapladım."Yarından sonraki gün."
"Sakinim.."
Dayanamayıp kahkaha attığımda, ikisi de bana sarılmayı bırakmış ve aynı anda sormuşlardı.
"Konusu ne?"Üçümüz de bu olay karşısında şaşırsak da, ben toparlanarak cevaplamıştım.
"Değişik bir oyun, ama yine grupça olan birşey. Böyle daire şeklinde çizgi varmış ve 4'e bölünmüş. Herkes yarışma başladığında kendi alanına gidiyormuş falan.. Oynarken daha iyi kavrarsın demişti."Sergen dudak büzerek derin bir iç çekmişti.
"Ben yalnızca ikiniz olacaksınız sanmıştım.""Kaç kişi olacaksınız?"
Bu sefer Emin konuştuğunda, omuzlarımı silktim."Tam olarak sayıyı ben de bilmiyorum ama muhtemelen şu 'kalıplaşmış ekip' olur. Videolarda falan genel olarak aynı kişiler vardı zaten."
"Ah hatırladım, onun sanırım onlardan başka arkadaşı yok. Gerçi daha ne olsun, herif komando ekibi kurmuş resmen, boy boy.."
Sergen'e doğru bir kahkaha patlatmıştım. Ne yalan söyleyeyim, haklıydı. Cidden boy boy adamlar, bir de hepsinin spor geçmişi var.
Pandalardan çok, bozkurtlar gibiydiler.Ama herşey bir kenara, eğleneceğimi düşünüyordum. Çünkü Poyraz ile kafalarımızın uyuştuğu kanaatine varmışım ve bu ilk izlenime göre çok iyi birşeydi.
×
Selamlar~~
Umarım hoşunuza gidiyordur🌈
Okunma sayıları gün geçtikçe artıyor, bunun için hepinize çok teşekkür ederim✨
Gözlerinize sağlık🐑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YouTuber | poybat
FanficPoyraz ve Batuhan farklı kanallara sahip olan iki YouTuber'dı. 250521'