1. Bölüm ~Tanışma~

121 8 0
                                    


Okuldan atılmamdan korkuyorum. Bu kaçıncı disipline gidişimdi benim, hiç bilmiyorum 10'u geçtiği kesindi.

Ve yine her zamanki yerimdeydim yani müdürün odasında.
"Böyle devam edersen okuldan atılacaksın Deniz!"
Sorun da orda zaten okuldan atılacağım. Kavga yapmayı sevdiğimden değil öfkemi kontrol edememden.
"Peki hocam bir daha olmaz."
"Bu kaçıncı 'birdaha olmaz hocam' diyişin be kızım! Her Allah'ın günü kavga mı yapılır be. Bıktırdınız artık müdür olduğumdan beri seninle uğraşıyorum!"
"Hocam ben sadece öfkeme kontrol edemiyorum!"
"Edeceksin be! Koskoca okulda seninle mi uğraşacağım!"
Bu sefer öfkemi kontrol etmiştim çünkü okuldan atılmak istemiyordum.
"Peki hocam bu son"

Müdürümüz Kemal bey'in beni kovalamasını bekledikten sonra dışarıya çıktım. Kapıyı çalıp içeriye girdim
"Özür dilerim hocam müdürün yanındaydım."
"Peki Deniz'ciğim geç bakalım."
Bana merakla bakan arkadaşlarıma 'sorun yok arkadaşlar' diye fısıldadım. Onlarda derin bir 'oh' çektiler

Öfkemi kontrol edememem benim suçum değildi ki karşımdaki sınırlarını aşıyordu. Özellikle okulun kendini beğenmişleri!
Sürekli sevgili peşindelerdi. Yakışıklı erkekleri kendilerine aşık edip daha sonra onları yüz üstü bırakıyorlardı. Onların kurbanı kardeşim Burak olunca, işler haliyle karışmıştı ve yine her zamanki gibi soluğu müdürün yanında almıştım.

Sınıfa geç geldiğim için dersi dinleyemedim. Onun yerine düşüncelere daldım. Bi yandan öfkemi nasıl kontrol altına alabileceğimi düşünüyordum bi yandan da eğer kontrol edemezsem okuldan atılıp anneme ne hesap vereceğimi düşünüyordum.

Zilin çalmasıyla irkildim. Karnım bi hayli acıkmıştı. Bizimkilere birşey söylemeden kantine doğru yürüdüm.Kantine geldiğimde sandiviç ve kola alıp her zamanki yerime oturdum. Daha sonra bizimkiler geldi ve yanıma oturdular. Burak konuşmaya başladı.
"Ah be kardeşim! Okuldan atılacaksın değmezdi onlarla kavga etmeye ya."
Burak son derece sakindi. Sevgisine düşkün sevecen bir çocuk olduğu için Burak'ı çok severdim.
"Boşver ya olan oldu"
Ardından Yağmur söylenmeye başladı
"Olan oldu deme işte! Bu kaçıncı disipline gidişin ya? Gerçekten çalışkan olmasan bu okuldan çoktan atılmıştın!"
Ben birşey diyemeden Elifsu lafa atıldı
"Yeter be! Deniz'in üstüne gelmeyin artık. Onun suçu yok ben rahatsız oldum. Sonuçta yakın arkadaşım!"
Yaşa be! Elifsu aralarından en sevdiğim. Sakin bi kişiliği var ve kardeş dediklerine çok düşkün. Aslında Elifsu ile huylarımız benziyor. Bende kardeş dediklerime çok değer veririm.

Elifsu tam lafını bitirmişti ki kendini beğenmişler önümüzde durdu Allah'ım sen bana sabır ver.
"Aaaa bizim disiplin kuşu gelmiş"
Tam ayağa kalkacak iken Burak kolumu çekti
"Hey! Yine mi disipline gideceksin?! Sakin ol biraz!"
Diye fısıldadı.
İlk defa sakin bir şekilde konuşmaya başladım.
"Damla'cığım azıcık egonu kenara çeker misin? Seni göremiyorum da."
Bu sefer gülme sırası bizdeydi. Bütün okul hep bir ağızdan 'oooooo' dediler. Damla ise kızara morara yanımızdan uzaklaştı. Kazanan taraf tekrar biz olmuştuk!

Zil çaldığında sınıfa gitmek için ayağa kalktık. Tam sınıfa girecek iken biri bana çelme takmıştı. Yere düşüp kafamı kaldırdığımda çelme takan kişinin Damla olduğunu anladım. Bu kadarı fazlaydı ama! Hızlıca ayağa kalktım Burak kolumu çekse de Beni tutamadı. Ayağa kalkmamla bir Damla'nın gözünün altına yumruk çakmam bir oldu. Araya hocalar, müdür derken soluğu yine müdürün odasında almıştım.

"Yeter be kızım! Bu ne ya bayılttın kızı"
Evet bayılmıştı ama haketmişti.
"Ya hocam demiyeyim diyorum olmuyor! Yeter ya bu okuldan atılması gereken kişi varsa onlar Damla ve tayfası! Niye bana çelme takıp tüm okulun önünde rezil ediyor?!"
Müdür birşey söyleyememişti. İlk defa sorunsuz bir şekilde dışarıya çıkmıştım sinirli olduğum için derse girmek istemedim. Bahçeye çıkıp hava aldım daha sonra şöyle bir okula baktım. Bu okulu kazandığımda sevinç çığlıkları attığım günleri hatırladım. Bu okul tercihlerim arasında yoktu ama bu okul beni istedi. Sanırım çok zekiydim ve sadece zeki olmam beni bu okulda tutuyordu!

Selam :) ben biraz acemiyim hikayemi ilkten beğenmeyebilirsiniz ama ileride çok güzel planlarım var :)) multimedya Deniz bu arada yazım yanlışlarım olabilir dediğim gibi acemiyim şimdiden özür dilerim lütfen vote ve yorumlarınızı esirgemeyiniz olumlu ya da olumsuz yorum yapabilirsiniz hepinizi çok seviyorum :) :*

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin