5. Bölüm ~Voleybol~

50 6 0
                                    

Sınıfın kapısını yavaşça çaldım. Allahtan içeride çok sevdiğim öğretmenim vardı. Beni gördüğünde güldü. Yine yanaklarında oluşan gamzeleri ortaya çıktı.
"Geç bakalım Deniz."
Pencere kenarında oturduğum için derste canım sıkılmıyordu. Genellikle Coğrafya dersinde camdan basketbol oynayan çocuklara bakıyordum. Okulun en güzel tarafı ise yüksekte olduğu için pencereden denizin gözükmesiydi. Harika bir manzaraydı hele ki ilkbaharda. Denizin sonuna doğru lacivert, ortalarına ve başlarına doğru ise turkuaz rengi yoğundu.

Kafamdaki düşüncelerden Beyza hocanın bağırmasıyla kurtuldum.
"Deniz, kime aşıksın Leyla"
Sözü söyledikten sonra gamzelereni çıkararak güldü.  Bende güldüm.
"Ne aşkı hocam ya çok saçma birşey. "
"Sen daha ruh ikizini bulamamışsın Birtanem."
Zoraki güldüm. Birşey diyemedim çünkü uzamasını istemiyordum.

Hele şükür zil çaldı. Hemen dışarıya çıktım ve kantine gittim. 5 dakika sonra bizimkiler yanıma geldi.
"Ne o Deniz? Yüzümüze bakmaz oldun?"
"Ne alaka Burağım ya?"
"Valla öyle"
"Yok öyle birşey!"
"Tamam neyse anlat bakalım müdürün odasında noldu?"
"Her zamankinden normaldi. Müdür beni haklı bul-"
Sözümü kesen Damla'nın Tayfası oldu.
"Seni okuldan attıracağım Deniz!"
Sakin olmaya çalıştım.
"Dikkat et de beni attırmaya çalışırken kendin atılma. "
Çok sakin söylemiştim ama karşımda duran Sanem, sakin değildi.
"Merak etme canısı ben oldukça dikkatliyim."
"He ondan egonu tutamıyorsun baksana sürekli havalarda. "
Sanem yavaş yavaş kızarmaya başladı,
"Senin egon çok mu yerde?"
"En azından senin gibi birgün biriyle kuytu yerlerde öpüşüp, ertesi gün başka birinin altına girmiyorum!"
Başımıza toplanan öğrenciler ilk okul çocukları gibi 'oooo' demeye başlayınca Sanem ağlayarak kantinden çıktı. Yine nen kazanmıştım!

Zilin çalmasıyla kantinden çıkıp bedencinin yanına gittim. Birtane voleybol topu alıp sınıfın kızlarını çağırdım. İki gruba ayrıldık bir grubun başkanı ben, diğer grubun başkanı Sanem'di. Harika!

Voleybol oynarken saçlarım bana zorluk çıkarmasın diye, bileğimde bulunan her ihtimale karşı taşıdığım lastik tokamı çıkartıp saçlarıma özenle doladım. Hemen en sevdiğim yere, yani orta sahaya geçip grubun kızlarının yerlerini ayarladım. Karşı grupta yerlerine geçtiğine göre artık hazırdık!

Beden hocası düdüğü çalmasıyla maça başladık. Karşı taraf smaç kullanıcaktı. Sınıfın en cılız çocuğu smaç attığı için kolayca karşıladık. Pasörden yani yağmur'dan topu bana kaldırmasını istedim. İsteğim üzerine topu yükselttiğinde çok hızlı bir smaç vurdum. Harika! Tam da 12'den! Bugün şanslı günümdeyim!

Smaçı vurmamla bir Sanem'in yere çıkılması bir oldu. Herkes etrafına toplandığından bayıldığını anladım. Bedenci bana doğru dik dik baktığında konuştum
"Hocam valla oyun gereği smaç vurdum kendini korusaydı. Benim bir suçum yok!"
Hoca beni haklı buldu ve ambulans çağırdılar. Ambulansa bindirip hastaneye götürdüklerinde ise görevim tamamlanmıştı! Bana sataşmak neymiş görsünler'

Selam. Mümkün olduğunca bölümleri çabuk yayımlamaya çalışıyorum ama malum sınavlar başladı. Biraz geç yayımlayabilirim hepinizden Özür diliyorum. Lütfen vote ve yorumlarınızo esirgemeyin hepinizi çok seviyorum. :*
Dip Not: multi atmayacağım biraz karakterlerı merak edin :Dd

Son NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin