5. Bölüm: "Sorgu"

54 3 2
                                    

Hayal: Gemide kaldığımız yerlere benzemiyor, daha çok şey gibi...

Buray: Ev?

Taner: Bir dakika bir dakika, bizi niye eve getirsin ki?

Özgür: Bilmem belki de-

Yazgı: Kapı çaldı.

Buray: Bizi kendi elleriyle getirdiği yere kapıyı çalıp mı gelecek? Yok artık *güler*

Taner: Kapı deliğinden bakalım çünkü o olmadığına eminiz.

             Kapı deliğinden baktıklarında dışarıda polislerin olduğunu gördüler.

Hayal: Bu bir şaka olmalı...

Özgür: Kapıyı açmalıyız, kendimizi temize çıkarabiliriz. 

Yazgı: Nasıl peki? Bize niye inansınlar ki delilimiz bile yok.

Buray: Onlara neden inansınlar, onların da bir delili yok?

İdil: Eninde sonunda yolumuz polislere çıkacak. Kapıyı açabilir miyiz?

            Kapıyı açtıkları gibi karşılarında duran polis teker teker hepsinin adını saydı ve onların ifadelerini almaları gerektiğini söyledi. Sonrasında da hepsini alıp sorgu için karakola götürdüler.

*Hayal'in Sorgusu*

Polis: Hayal Atar... *dosyasına bakar* Gazetecisin ve bunun yanında bir cinayet şüphelisisin. Bu pek iyi gözükmüyor.

Hayal: Bu doğru değil, ben hiçbir şey yapmadım. 

Polis: Tamam, peki diğerleri? Yani eğer bu cinayeti işleyen onlardan biriyse bunu bize söylemek zorundasın. 

Hayal: Hayır, hiçbirimiz bir şey yapmadık.

Polis: Bu yaptığın koruma değil, suç ortaklığı.

Hayal: Onlar öldürmüş olsaydı evet ama onlar yapmadı ama kimin yaptığını biliyorum.

Polis: Kim yaptı?

*Taner'in Sorgusu*

Taner: Tanımıyorum ama onun yaptığına eminim.

Polis: Adı, yeri bildiğin hiç mi bir şey yok?

Taner: Hayır, tek bildiğim kaptan olduğu.

Polis: Bütün kaptanları sorguya mı alalım şimdi? Hem de elinde bir delil bile yokken.

Taner: Bakın biz uyandığımızda o evdeydik, nasıl geldiğimizi bilmiyorum ama bu bir tuzaktı buna eminim.

Polis: Gerekli yeterliliğe sahip değilsin. 

Taner: Bunu size nasıl kanıtlayabilirim bilmiyorum, sunabileceğimiz her kanıtı yok etti.

*Özgür'ün Sorgusu*

Polis: İtiraf edersen cezan da belli bir şekilde azalır.

Özgür: Size söylediğim gibi her şeyi o adam yaptı biz masumuz.

Polis: O adam kim? Çok zor bir soru sorduğumu düşünmüyorum.

Özgür: Bilmiyorum, tek bildiğim bindirildiğimiz gemilerin çeşidi ki size bunu söyledim.

Polis: Doğru, söyledin ama o gemilerden bir sürü olduğunun farkında değilsin sanırım. Sen söyledin diye hepsini karakola getirtemem.

  

*Buray'ın Sorgusu*

Polis: Aynı şeyleri tekrar etmeyi bırak ve işimize yarayacak bir şeyler söyle. 

CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin