* * * * * * *
נ. מ. פרסי
פרסי עמד בביתן מספר 3 ועבר על כל הדברים שהוא לקח איתו, מוודא שהוא לא שכח כלום.
ויל סולאס שיחרר אותו לפני חצי שעה מהמרפאה ובמקום לחגוג עם חבריו, פרסי מיהר לארוז את החפצים שלו.
אחרי שבדק פעמיים, פרסי היה משוכנע שלא שכח כלום, הוא לקח את התיק שלו ויצא מהביתן.
אנבת' חיכתה לו ליד העץ של תאליה.
"היי מוח אצה" היא אמרה
"חכמולוגית" פרסי ענה ונישק אותה."את רוצה לבוא איתי?" הוא שאל
אנבת' הנידה בראשה "לא פרסי, לא היום לפחות, זה היום שלך, תהנה ממנו".פרסי ידע שהיא צודקת אבל הוא ידע גם שהוא היה מרגיש הרבה יותר טוב אם אנבת' הייתה באה איתו.
פרסי נפרד מאנבת' ויצא ממחנה החצויים.
אחרי שעתיים בערך הוא כבר היה במנהטן, קרוב כל כך לבית שלו, בית שהוא לא היה בו כבר כמעט שנה.
פרסי נשם עמוק והכריח את עצמו להירגע, הוא ידע מה יקרה לו ברגע שיפתח את הדלת, ככל הנראה זה לא יהיה נעים עבורו אבל הוא ידע שזה הכרחי.
אחרי עוד דקה של עמידה במקום פרסי פנה אל חנות הממתקים שאימא שלו עבדה בה בעבר, הוא קנה שקית מלאה סוכריות כחולות, הוא ידע שזה יעזור לאווירה הטעונה.
זהו, אין לו איך להתחמק יותר, פרסי צעד אל הבית שלו, שלא היה רחוק, הוא חשש כמובן אבל הוא גם היה מאושר, כי הוא סוף סוף מגיע הביתה.
פרסי נעמד לפני הדלת ונשם עמוק, הוא לא היה כאן כבר הרבה זמן, הוא לא ידע אם משהו השתנה בזמן שנעדר.
פרסי דפק על הדלת,
"רגע!" נשמע קול מבפנים.פרסי שמע צעדים מהירים ושקשוק של מפתח ואחרי עוד רגע הוא עמד מול אימא שלו.
"היי אימא" הוא אמר במעט מבוכה "חזרתי".
סאלי ג'קסון הייתה בשוק, היא לא ציפתה לראות את פרסי היום, האמת שהיא גם לא ידעה מתי הוא עתיד לחזור, ופרסי לא האשים אותה על זה שהיא לא אמרה לו דבר.
כעבור עוד רגע סאלי התאוששה וחיבקה את פרסי חזק, היא לא האמינה שהוא כאן, שהוא חזר הביתה.
פרסי נכנס עם אימו הביתה, מוכן לשיחה ארוכה על איפה הוא היה ומה קרה לו בכל הזמן הזה.
פרסי ישב בסלון וסאלי התיישבה לידו עם עוגיות שוקולד צ'יפס כחולות חמות שיצאו הרגע מהתנור.
פרסי ידע שאימא שלו הכינה את העוגיות האלה בכל יום, כמו אימא של לוק, שהכינה סנדוויצ'ים כל צהריים, בתקווה שהיום הבן שלה יחזור הביתה.
פרסי אכל את העוגיות של אימא שלו, שכל כך אהב.
בזמן הזה סאלי חיבקה אותו ולחשה בשקט "כמה טוב שבאת הביתה".
* * * * * * * * *
היי
טוב חשבתי על הוואנשוט הזה מזמן, אני שמחה שסוף סוף כתבתי אותו
אני מודעת לזה שזה קצת עצוב, לא נורא
מאז ומתמיד חלמתי לדעת איך סאלי ג'קסון הגיבה לחזרה של פרסי ובגלל שזה לא כתוב בשום מקום, כתבתי לעצמי והחלטתי לשתף
אני ממש מקווה שאהבתם
תגובות יתקבלו בברכה
YOU ARE READING
And they live happily ever after
Fantasiaוואנשוטים של: פג הפ משחקי הרעב ארץ האגדות מפוצלים השומרת המועמדת מקווה שתאהבו