Gozlerimi actigim an kendimi bir cok insanin bulundugu bir odada buldum. Herkes neredeyse ayni yastaydi ve onlerine bakiyorlardi. Karsida herkesden daha yasli bir kadin bize bir seyler anlatiyordu. Yasli kadin benim adimi soyledi ve herkesin kafasi bana dogru dondu. Ne yapacagimi bilmeyerek ayaga kalktim. Bana "dersi dinleyecek misin yoksa etrafa 3 yasindaki bebekler gibi bakmaya devam mi edeceksin" dedi. Aniden irkildim ve kendime geldim. Kadin bana "otur yerine" diye bagirdi. Urkup sandalyeye oturdum. Aniden bir muzik calmaya basladi ve kadin odadan cikti. Ordaki insanlara nerde oldugumu, burada ne aradigimi sormaya gidecekken oturdugum masanin onune biri geldi ve beni tuvalete goturdu. Bana "hey, kendine gel. 3 gundur ayni davraniyordun. Elini yuzunu yika" dedi. Ona her seyi sorsam mi sormasam mi diye dusundum. O an agzimdan su kelimeler cikti "o nerde". O kimdi? Ben ne diyordum? Agh hic bir sey hatirlamiyorum. Karsimdaki kisi bana "o iyi merak etme" dedi. Sormak istedigim sorular vardi ama agzimdan hicbir kelime cikmiyordu. Karsimda duran kisinin kim oldugunu hatirlamaya calisiyordum. Tuvaletten cikinca yanimiza bir kiz gelip beni hemen hastaneye yolladi. Hala ne oldugunu anlamaya calisirken o soruyu sordum "nereye gidiyoruz?" Kiz "beni hatirladin mi?" Diye sordu. Kafami olumsuz yonden salladim. Kiz "merak etme, seni hastaneye goturuyorum, iyileseceksin" dedi. Hastanede bana ilac verdiler ve uyudum. Uyandigimda yanimda birkac kisi vardi ve bana "iyi misin?" "Bizi hatirladin mi?" Gibi sorular soruyorlardi. Hepsini hatirliyordum. Kakashi sensei, yamato kaptan, sakura, sai ve... ve o, sasuke o neden bu kadar korkmus gozukuyordu? Ve tam tepemdeydi. Hemen kendine gelip benden uzaklasti, pencereye dogru yonelip "iyi olduguna sevindim korkak kedi" dedi ve gitti. Sakuraya biraz egilmesi icin isaret verdim ve kulagina dogru "bunun nesi var yine" diye sordum. "Sadece en yakin arkadasi icin endiselendi" dedi. Hala neden hafizami kisa sureligine kaybettigimi hatirlamiyordum. O sirada kakashi senseinin sesi yukseldi "ikinizde cocuklar gibisiniz. Surekli kavga ediyorsunuz. Ama bu... bu bir kavgadan daha cok bir savasti. Artik kendinizi kontrol etmeyi ogrenmelisiniz." Dedi ben "gercekten ne yasandi? Hic bir sey hatirlamiyorum." Dedim. Yamato kaptan "oncelikle sasuke sana gene korkak kedi dedi ve sen ona kizdin, laf dalasina girdiniz ve ayni anda birbirinize saldirdiniz ve kyubii senin bedenini ele gecirdi sasuke sana yani kyubiiye saldirmaya devam etti ve ikiniz de durdunuz sasuke sharinganini kullaniyordu. Buyuk ihtimalle kyubiinin yanina gitmisti. Sen normale donustun ama baygindin 3 gundur hafizan yenileniyordu ama artik tedavin bitti." Dedi. Ben sok olmus sekilde etrafa bakiniyordum. Sai "herneyse, genede senin iyilesmene heppimjz sevindik. 3 gundur sana her seyi tekrar tekrar anlatmaktan biktik" dedi. Bagirarak "RAHATINIZI BOZDUGUM ICIN OZUR DILERIM" dedim saiye bakarak. Sainin yuzunde herzamanki o garip gulusu belirdi. Sakura "tamam tamam, bi kavga daha kaldiramiycam. Hem narutonun dinlenmesi lazim hadi biz cikalim." Dedi sakura. Hepsi disari cikti ve tekrar uyudum.
Merhabalar sayin okuyucular. Bu benim 2. Kitabim ama digerini yazmaya usendim. O yuzden taslaklarimda bos bos duruyor. Zaten guzel de olmamisti. Yazim hatasida olabilir, cumle carpilmasida o yuzden gomen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi