4.

138 13 0
                                    

Aslinda sasukeye bakinca cok hos gozukuyordu. Pek belli etmesede cok iyi biriydi. 1-2 gun dusundukten sonra bir karar verdim. Sasukeye karsi bir seyler hissettigimi dusunuyordum. Hem en fazla ne olabilir ki? Ondan gercektende hoslanmiyorsam ayrilirim. Sasukenin yanina gidip "hey, sasuke. Sanirim... bende seni... seviyor olabilirim." Dedim. Icimde cok garip bir his vardi ama soyledim artik geri donusu yok. Sasuke mutlu bir sekilde "SENINDE BENI SEVDIGINDEN EMINDIM ZATEN!" Die bagirdi. "Shhhh, sessiz olsana. Herkes duyacak." Dedim. "Ah, ozur dilerim. Bi an heycanlandim." Dedi. Nedense hic kimse duymamis gibi davraniyordu ve hatta yanimizdan gecen biri "agh hep ayni sey. Sıkilmadiniz mi artik?" Dedi. Ne demeye calisiyordu ki acaba. Sasuke sinirli bir sekilde ona dik dik bakip yumrugunu sıkmisti. Ona "sakin olsana. Onun ne dusundugu bizim umrumuzda olmamali." Dedim. Sasuke kafasini egdi ve "ama surekli sinirlerimi bozuyor." Dedi. Surekli? Baska bir sey de mi yapti yoksa? Her ne kadar merak etsemde soramadim. Sonrada "hadi gidip ramen yiyelim." Dedim. Sasuke kabul etti ve ichirakunun yerine gittik. "WOOAAA ICHIRAKU YERINI MI YENILEMIS?!" Diye bagirdim. Sasuke "gordugun uzere evet." Dedi. Oturduk ve ramen yemeye basladik. Biraz konustuktan sonra sasukeye "o cocuk... bana onun seni her zaman sinirlettigini soyledin." Dedim. Sasuke garip bir sekilde bakmisti. "Her zaman derken... yani daha oncede birsey mi yapmisti?" Diye sordum. Sasuke "ah onu mu diyorsun? Bos ver daha oncede ayni seyleri ayni yerde yasadik o yuzden oyle. Tabiki de onceden hemen kabul ediyordun." Dedi. Demek ki sasuke bu yuzden kendinden cok emindi. Ramenleri bitirdik ve hesabi odemeden kaldtim (klasik naruto ne bekliyorsunuz tab2 ramenleri o odemicek). Sasuke ic cekerek ramenleri odedi ve benim yanima geldi. Biraz dolastik ve sasuke fanlariyla karsilasti. Her zaman ki gibi sasukeyi daire icine almislardi. Bruh tabiki sasukeyi kolundan cekip onlarla kavga etmiycem.... yoksa yaparim mi? (Yapti). Sasuke "HAHAHAHAHAHAHAHA BUNU GERCEKTEN YAPTIGINA INANAMIYORUM!" Diye guluyordu. "Yaa ne sandin?" Dedim. Sasukenin gulmekten gozunden yas geliyordu "ne yani senin yerinde ben olsaydim aynini yapmaz miydin?" Diye sordum. Sasuek "tabiki hayir sadece seni alip onlardan uzaklasirdik." Dedi. Arkami dondum ve "agh inanamiyorum hala arkandan geliyorlar." Sasuke arkasini dondu ve hic kimseyi gormeyip bana garip bir sekilde bakti. Ic cekip "tabikide gormedin cunku saklaniyorlar. Seni sapik gibi takip ediyorlar ve cok rahatsin." Dedim.

Uzun zamandr yeni bolum yayinlamadm GOMEN. Telefon yasagim var cunku🥸. Neyse ben yazabildigim kadar cabuk yazicam. Umarim telefon yasagimi cabuk kaldirirlar🥲. Neyse birazdan ders basliycak SAYONARAAAA!!

SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin