Narutonun icinde hala kotu bir his vardi. Tsunade-sama sasukeyi kurtaramamisti. Sasuke hayatini kaybetti. Tsunade bunu herkeze nasil soyleyecegini dusunuyordu.
Savasa geri donelim
Dusman cok zorlaniyordu ve cok yorulmustu,o kadar kisiye karsi tek basina savasmasi zordu. Birkac dakika dayanabilmisti ve oda oldu. Narutonun icindeki kotu his bir turlu gitmiyordu. Tsunade-samaya savasta olup bitenleri anlatmalari icin yanina gitmislerdi. Kazandiklarini soylediler ama tsunade-sama onlara buruk bir sekilde bakiyordu. Ozelliklede narutoya. "Siz bana guzel haberi verdiginize gore... kotu haberi vermemin zamani geldi sanirim." Dedi tsunade-sama. Herkes dikkatle onu dinlerken tsunade nasil konusmasi gerektigini bilmiyordu. "Siz savasirken aramizdan biri giddi." Dedi tsunade. Naruto icinden "umarim dusundugum kisi degildir" diyerek derin bir nefes aldi. Tsunadenin agzindan zar zor sasukenin ismi cikti. Herkes ne oldugunu anlamisti ama naruto bunu kabullenemiyordu. Bagirarak "sasuke ne? SASUKEYE NE OLDU!?" Dedi. Tsunade sakince "o... o oldu." Dediginde naruto aglamaya basladi. Kisa bir sure sonra "sasukeyi gormek istiyorum" dedi naruto. Tsunadenin diyecek bir seyi yoktu. Onu sasukenin yanina goturdu digerleri kapida narutoyu bekliyordu. Sasukenin cesedi ve naruto odada yanliz kalmislardi. Bir sure naruto gozlerini cesetin ustunden cekmedi. Narutonun korktugu tek sey hayaletlerdi ama bu sefer sasukenin hayaletini hissetmesine ragmen kacmamis veya korkmamisti. Cesete dogru birkac adim atti ve "neden?"diye sordu. "Neden beni terk ettin? Neden bizden bu kadar cabuk vaz gectin? Neden?" Diyerek aglamaya devam etti. Yanina gidip dizleri ustune coktu, kafasini cesetin yanina hic tereddut etmeden yasladi. Aglamayi kesmisti cunku olen birinin geli getirilemeyecegini biliyordu. Son bir kere ona sarilmisti. Icinden onu opmek geciyordu ama bunu yaparsa ona daha fazla baglanacagini ve onu birakamayacagini biliyordu bu yuzden son cumlelerini soyleyerek odadan cikti. "Seni ozliycem, umarim yakinda gorusuruz. Iyi geceler" deyip farkina varmadan aglamaya devam etmisti. Onu oyle gorenler sadece kafasini egip narutoyla beraber evlerine gitmek icin yok almislardi. Sakura ve sai ona simsiki sarilip yanliz olmadigini hissettirmislerdi. Naruto bunun uzerine "sizi asla terk etmek istemiyorum" dedi. Narutonun acisini herkes anlayabiliyordu. Shikamaru "eger kendini ona o kadar baglarsan sonun cok kotu olur. Sakin intahar etmeyi de dusunme." Dedi. Naruto shikamaruya bakip "evet, bunu dusunmustum." Dediginde lee ve tenten "bunu yaparsan seni diriltir tekrar oldururuz" dediler ve istemsizce gulumsemisti herkes. Neji "eger intahar etmek istiyorsan et ama burdaki hayatini ve bizi de dusunmelisin. Sadece bir kisi icin olmek olmek ve diger herkesi arkanda brakmak korkakliktir." Dedi. Naruto birsey demeden kafasini egdi. Herkes evine gitmisti. Naruto yatagina atlayip sasukeyle olan anilarini hatirlari. Kafasini yastiga gomup bagirmaya basladi. Aci cigliklarini kimse duymuyordu, kurama disinda. Kurama narutoyla iletisim kurmaya calisiyor, ona aklindaki pis intahar dusuncelerini silmesi icin ikna etmeye calisiyordu. Naruto omuzunda bir el hissetti.
Hehe diger bolum final. Bu gun iki bolum geldi bende sasirdim. Diger bolum icin spoi vermek istemiyorum ama vericem isteyen okusun isteyen okumasin.
⚠️naruto sizofren oldu⚠️
Hadi bismillah final hakkinda birkac fikrim var. Neyse hadi eywallah ben gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi