Sabahin erken saatlerinde kalkip okula gitmek icin azirlaniyirdu. Ama bir dakika, ben uzaklastirma almistim. "AAAAAAAAAA! SABAHIN KORUNDE BOSUNA UYANDIM YANI"Diye bagirdim. Uyumaya calistim ama olmadi ve kalkip biraz yurumeyi dusundum. Yolda paniklrmis sekilde sakurayi gordum. "Ne oldu Sakura-chan? Iyi misin?"diye sordum. Bir sure duraklayip aglamaya basladi. Bende paniklemeye basladim. Onu teselli etmeye calisiyordum. Bir sure sonra sustu ve olaylari anlatti. Sok oldum ve kendimi tutamadan aglamaya basladim. Sasuke komaya girmis. Bunu duydugumda kosarak hastaneye gittim ve kendimi fazla tutamadan aglamaya basladm. Ne olmustu acaba? Kocakari Tsunadeye sordugumda sordugumda "bilmiyoruz. Sadece sasukenin evinde baygin sekilde bulundugunu biliyoruz." Dedi. Kosarak sasukenin evine gittim ve arastirmaya basladim. Dikkat ceken birsey yoktu. Daha dikkatli bakmaya basladim. Bir parmak izi,bir sac teli yada bir kan. Hic birsey yoktu. Heryer cok duzenliydi. Acaba ne olmustu ki? Biraz daha baktigimda yerlerin islak oldugunu gordum (aha benim mukkemmel hayal gucum devreye giriyor bekleyin siz.) Egilip ne olduguna baktim. Suya benziyordu ama... hayir hayir bu imkansiz bir sey... su normalden biraz daha maviydi. Umarim boya katmislardir. Ama o boya degil cakraydi. (Hehe ne demistim?) Gidip kakashi senseiye de sordum. "Evet. Sanirim bu bir tur cakra." Dedi ardindan "bunu nerden buldun?" Diye sordu. Lafi agzimda geveleyerek"s-sey, iii... yani sey... sasukenin evinde vardi.) Dedim. Kakashi sensei cok sakin bir sekilde "bu caktalar mormal cakralardan daha gucludur. Cok daha guclu. Bu cakradan sadece cok az insan kullana bilir." Dedi. "Buyuk ihtimal bu yuzden sasuke komaya girdi." Bu cakra hakkinda daha cok bilgi almak istedim ve kamashi senseiye daha cok soru sordum. "Cok birsey bilmiyorum ama sharingani engelledigini ve cakra damarlarini tikayarak onlari etkisiz hale getirwbildigini biliyorum. Yani sivi cakrasi olan ninjalarla birer ninja gibi degil normal insanlar gibi savasabiliriz." Dedi ve normal insanlar gibi savasmak cok zor. Ancak Gai sensei ve kalin kasli onlarla savasabilirdi. Gidip gelismeleri koca kari Tsunadeye anlattim. "Nasil onca ninjanin gozulden kacmis olabilir ki bu?" Diye dusunmeye basladi. Cunku benden once yaklasik 20 kisi de sasukeni evini aramislardi. "Nasil olurda sadece sen fark ettin?" Diye sordu kocakari Tsunade. "Ben bilmiyorum. Sadece yerde sular oldugunu fark ettim ve Kakashi senseiye soyledim." Dedim. (Bu arada hani cakra tipi var ya elementler falan onlardan degil onlar mesela suya sonradan donusuyor yani burda direk cakra su.) Su cakralar hakkinda fazla bir sey bilmedigim icin gidip araskirmaya basladim. Su cakralar hakkinda nedense cok az bilgi vardi. Sadece agzimizdan, burnumuzdan, gozlerimizden ve kulaklarimizdan hic fark ettirmeden girdigi ve cakra sistemimizi bozup tikadigi yazoyordu. Cakranin icimize sizarken hissettiememe nedeni vucut sicakligimizi almasi ve bizim goremeyecegimiz sekilde durmasindandir. (Bilmeyenler icin soyluyorum. Eger suyla vucut isimiz ayniysa suyu hissetmeyiz. Bizzat kendim denedim)
Bu gunluk bu kadar yazi yeter. Hikaye 431 kelime oldu zatenm sjsj. Neyse 1 2 ay sonra gorusuruz umarim kitabi gene unutmam ve yazmaya devam ederim. Bu arada en fazla 10 bolum olur. Spoi vericem isteyen okusun istemeyen okumasin.
⚠️sasukeyi oldurmeyi dusunuyorum⚠️
Beyse hadi gittim ben umarim yeni bolumler hizli gelir. Bide sinav haftasi oldugu icin kitabi unutmam normal bence🥲.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi