2.

196 15 1
                                    

Uyandigimda shizune abla bana "ziyaretcilerin var, gormek ister misin?"dedi. Kafami evet anlaminda salladim. Iceriye butun arkadaslarim girmisti. Biraz konusup sakalastiktan sonra cikmislardi. Ardindan odaya koca kari tsunade girdi ve "gecmis olsun. Kendini nasil hissediyorsun?"diye sordu. "Cok daha iyiyim" dedim. Koca kari tsunade gulumseyerek "cok sıkildin degil mi?" Dedi(gulmeyin) ben"*ic cekerek* evet" dedim. "Merak etme yarin taburcu olacaksin"dedi koca kari tsunade ve gitti. Kendimi zorlayarak uyudum ve 1 saat sonra tekrar uyandim. Saate baktim "NE? SADECE 1 SAAT MI GECMIS? Ugh ben napicam simdi?" Dedim kendi kendime. Uflaya puflaya 2 saat daha gecti. Sakura ve sai gene geldi. "Nasilsin lan?" Diye kafama yavasca vurdu sakura. "Biktim,olucem ve ramen yemek istiyorum"dedim. Sai "bunu biloyorduk, o yuzden sana ramen getirdik"dedi. Sevincle "WOOOAAAAAAH RAMEN MI ALDINIZ? HANI NERDE? ACLIKTAN OLUCEM!" Diye bagirdim. Sai ve sakura kahkaha atmaya basladilar. Birlikte ramen yedikten sonra biraz daha muhabbet ettik ve gittiler. Gene uyumaya calistim ama olmadi sonra ayaga kalkip pencerenin yanina gittim. Sasuke bahcedeydi. Onun yanina inmek istedim ama bahceden ayrildi. O an cok kizmistim cunku sadece bir kere yanima gelmisti ve hemen geri gitti. Hani onun en yakin arkadasiydim? Neden bir gecmis olsun bile demedi? Sonra arkamdan kapi acilma sesi geldi. Hizlica arkami dondum ve saskinlikla sasukeye bakiyirdum.(bunu yazarken arkadan "iste kuzu kuzu geldim" caliyordu cok guzel denk geldi GDHSGDHSGDHSG). Sasuke burada ne ariyordu? Bir sey mi unutmustu acaba? Tam "Neden geldin" diyecekken "sıkildin. Degil mi?" Dedi. Cevap vermeden kafami yana dogru cevirdim. " gercekten mi? Trip mi atiyorsun?" Dedi "TABIKIDE HAYIR" diye bagirdim. Sasuke kikirdayarak "senin sucundu" dedi. "NE? BENIM SUCUM MU? BENI KIZDIRAN SENDIN!" Dedim. Sasuke kizdi ve bana sinirli sekilde bakiyordu. "H-hey, bana oyle bakmayi kes."dedim sasuke kapiya yoneldi ve bana "senin yanina gelmekle hata yaptim" dedi ve gitti. Arkasindan "HA? NE DEMEYE CALISIYORSUN PUST" Diye bagirdim. Bana onu soyledigi ve gittigi icin kotu hissediyordum ve dusunmeye basladim. Bana neden oyle davraniyor ki? Ben ona ne yaptim? Herneyse. Sabah olmustu ve beni taburcu etmislerdi. "*ic cekis* sonunda disari cikabildim" diye sevindim ve ramen yemeye gittim. Aksama kadar arkadaslarimla takildim. Eve gidip uyumaya calisirken kapi caldi. "Ha? Bu saatte kim olabilir?"diye dusundum.

Burda birakiyorum yarin devam ederim. 3. Bolumde gorusuruz. 3. Bolumde ne yazacagimi bilmiyorum beynim durdu. Buyuk ihtimal 3. Yada 4. Bolumde sasunaru olacak ama fikrimi degistirip 10. Bolumde de yapabilirim. Bu arada bu hikaye kisa olabilir cunku iqm o kadar.

Eaaaag bu bolumu nasil taslaklarda unuttum amk

SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin