Ikimizde eve gidiyorduk. Benim yuzum dusmustu ve sasuke beni neselendirmeye calisiyordu. "Uzulme sonucta bir sure okula gitmiycez." Gibi seyler soyluyordu. Onu dinlemiyordum bile. Kendi kendine konusuyordu. "Uzaklastirma ne zaman biticek?" Die sordum. Sasuke "muhtemelen bir hafta sonra." Dedi. En azindan bir haftadan fazla degildi. Sasuke koluyla bana yavasca vurdu ve bende onu ayni sekilde vurdum. Gulmeye basladik. Yollarimiz ayrildiginda sarildik ve vedalastik. Eve vardigimda kapida bir not buldum. Acip okudugumda icinde "senden hoslaniyorum ama senin sevgilin var" yaziyordu. Bunu kim yazmisti ki? Sasukeye soylesem mi soylemesemmi diye dusunurken telefonum caldi. Arayan sasukeydi "eve vardin mi?" Diye sordu. Beni aradigina gore bana saka yapmak icin kapima o notu onun koydugunu dusundum ve "Evet. O notu kapima sen astin degil mi?" Diye sordum. Sasuke "o not sende de mi var?" Diye sordu. "Nasi yani sende de mi not var?" Dedim. Sasuke "evet. Icinde narutodan ayrilmazsan seni oldururum yaziyor" dedi. Bende "nasi ya? Bende senden hoslaniyorum gibi bir seyler yaziyor." Dedim. Sasuke tabikide sinirlendi ve bunu yazanin o bicakli cocuk oldugunu dusundugunu soyledi. "Hemen bir karara varmayalim" dedim. Sasuke "merak etme sadece gidip sorucam" dedi. "Sakince dimi?.... sakince sorucaksin dimi sasuke?"dedim ama cevap vermeyip telefonu kapatti. Kosarak sasukeyi aramaya gittim. Sasukenin evine dogru giderken onun okula dogru gittigini gordum ve "hey napiyorsun. Okula mi digiceksin?" Diye dagirdim. Sasuke "evet onun okuldan cikmasini bekliycem." Dedi. "Salak misin sasuke? O da bizimle beraber uzaklastirma aldi." Dedim. Sasuke yuzume garip bir sekilde bakip geri dondu ve onu aramaya basladi. Arkasindan gidip onu durdurmaya calistim ama sasukeyle mi yoksa yollarla mi konustugum ayirt edilmiyordu. Sonra sasukeyi sacindan tutup durdurdum. Sasuke "HEY BENI DURDURMAYA CALISMA BUNU KESIN O YAPTI!" Diye bagirdi. Sesini cok yukselttigi icin ona trip atmaya basladm. Onumuzde bir bank vardi ve oraya oturup kollarimi birlestirdim. Kafami sasukenin oldugu tarafin tersine cevirdim. Sasuke "ne? Hadi ama trip mi atiyorsun?" Diye sordu ama cevap vermedim. "Naruto bana bakar misin? Uzgunum gercekten." Diyip arkamdan sarildi. Hah tapikide onu bu kadar kolay affetmiycektim. Sasuke "bak istedigin her seyi yapicam." Dedi ve onun bu halini ilk defa gordugum icin gulesim gelmisti. Gulmemek icin kendimi zor tutuyordum. Sasuke beni gidiklamaya basladi. Sasukenin ellerini tutup gulmeye basladim. Sasukeye dondum ve "sen bir salaksin" diyip optum. Sasuke karsilik verdi (OMG FIRST KISS BUNU EKLEMEYI DUSUNMUYORDUM AKLIMA SONRADAN GELDI). Sasukeye bakip "bir daha kavga etmesen?" Dedim. "Iste yeter." Dedi ve evlerimize gittik. Eve vardigimda hemen yatip uyudm cunku cok yorgundum.
Uff cok hizli bolum yaziyorum lanet olsn. Neyse umarim begenirsiniz ve lutfen yorum yapin artik sanki kitabi kendime yaziyormusum gibi hissediyorum. Neyse hadi gule gule annem bana orgu yapmayi ogreticekmis 🙄.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi