Oncelikle sunu soylemek istiyorum saat gecenin 2 si ve bu bolum icin dusundugum her seyi unuttum o yuzden sacmaliycam kusura bakmayin bi zahmet. Ve bundan sonra kitabi yazarin agzindan yazicam hep naroto anlatiyormus gibi oluyor.
Sasuke hala komadayken tsunade kakashiyi yanina cagirmis olayla ilgili teorilerini anlatiyordu. "Cakrayi goren tek kisinin naruto olmasi biraz garip degil mi?" Diye dusunuyordu tsunade. Kakashi biraz dusundukten sonra "umarim asil avlari naruto degildir." Dedi. Sivi cakra kullanabilenlerin sayisi cok azdi. Cogu coktan olmustu bile. Oluleri de sayarsak toplam 10 20 kisilerdi. Sanirim biri cok yukselmisti.(gecen bolum yazdiklarimida unuttum bu arada atiyorum nasi tutarsa artik). Hersey cok garipti. Naruto sasukenin yanina gidip onunla konusuyordu. "Acaba beni duyuyormusun? Duyuyorsan uyanirsin." Gibi sacma seyler soyluyordu. Evet naruto fazla sacmalamisti. Acaba dusmanin amaci ve yeni hamlesi ne? Naruto uzin suredir sasukenin yanindan ayrilmiyor ve onunla konusuyordu. Sasuke konusmasada naruto onun cevap verdigini dusunup konusmalarini devam ettiriyordu. Naruto sasukenin yanina yatip ona simsiki sarildi. Oylece sasukenin yaninda uyuya kalmisti. Uyandiginda aradan yaklasin 3 saat gectigini fark etti ve kalkip eve gitmek icin esyalarini aldi. Cikmadan once sasukeyi opup iyi geceler dedi. Eve gidergen naruto onu takip eden birilerinin oldugunu hissedip arkasini dondu. Ama bir sey yoktu. Naruto genede her an saldiriya hazir bir sekilde evinin yolunu degistirip saldiriyi bekldi. Dusmanin sesini duyabiliyordu ama narutoya o kadar yakin olmadigi icin "biraz daha bekleyip arkami donerim" dedigi an kuramanin cakrasi aktiflesti. Ne oldugunu anlamayan naruto dusmanin nerede olduguna bakiyordu, kendinikontrol edemiyor dusmani gormeden saldiriyordu. Muhtemelen dusman narutoya coktan saldirmisti ve bunu anlayan kurama narutoyu koruyordu. Naruto kuramayla beraber hareket etmeye calisiyordu (yani ne oldugunu anlamak icin kurama gibi dusunmeye calisiyor). Dusmani gormustu naruto ama yuzunu algilayamamisti. Yuzunu gormek icin cabaliyor ve ezberlemeye calisiyordu. Dusman hizli hareket ediyordu dogal olarakta kurama cok hizliydi bu yuzden naruto dusmanin yuzunu pek goremiyordu. Aniden dusman durdu ve konusmaya basladi. "Konohanin jinchuriki'sinden ne beklenir ki? Tabikide isin zor olucak." Dedi. Naruto bu sesi ilk defa duyuyordu. Naruto "bunu neden yapiyorsun?" Diye sordu. Dusman birsey demeden gundu. Naruto devam etti "amacin beni oldurmek yada kendin icin kullanmak biliyorum. Ama neden arkadaslarima zarar veriyorsun?" Naruto bunlari soylerken olay yerine sasuke ve narutonun kavga ettigi cocuk gecti. Narutoyu oyle gorunce korkmus ve kosarak tsunade-samaya haber vermisti. Tsunade-sama oraya gai'nin takimini shikamaruyu ve 7. Takimi gondermisti. Gorunuse gore dusmanlari cok gucluydu. Shikamaru geldigini golge baslama jutsusunu kullanarak belli etmisti. Dusmani baglayip "yardima ihtiyac var mi?"diye bagirmisti. Naruto icinden "kac kisi geldiler acaba" Diye dusunuyordu. Herkes arkasinda oldugu icin goremiyordu. Naruto shikamarunun sorusuna "biraz el atsaniz iyi olur." Dedi. Naruto nedense cok sevinmisti. Sakura gulup "seni yanliz brakicagimizi mi sandin?" Dedi. Naruto sakuranin sesini duyunca kakashi sensei, yamato kaptan ve sainin geldigini tahmin etmisti. "Benim burda oldugunu nerden anladiniz?"diye sordu naruto. "Cok uzun hikaye" diye cevap verdi lee. (Eeeeh savasi anlatacak kadar iqm olmadigini biliyorsunuzdur artik.) Savas sirasinda hemsirelerden biri sasukenin yanina gitmis ve kotu haberle tsunade-samanin yanina kosmustu. Hemsirenin dedikleri karsisinda dona kalan tsunade-sama kosarak sasukenin yanina gidip sasukeyi hayata dondurmeye calisiyordu. Bu sirada naruto bir seylerin ters gittigini anladi ama bozuntuya vermeden savasmaya devam etti.
Burda birakiyorum. Kitap cok sacma oldu biliyorum. Muhtemeler 9 yada 10 bolum olucak. Bide bu kitaptan sonra komik texting yazmayi dusunuyorum ama hangi shiple ilgi olucagina karar vermedim. Neyse gidiyorum ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi