Sasukenin olumunden birkac gun gecmisti. Kimse sasukeyi unutamamisti, Narutoda dahil. Herkes uzgundu ama narutonun uzgun oldugu belli olmuyordu. Tam tersine naruto... mutluydu. Herkes onun uzgun oldugunu dusunuyar ama belli etmemeye calistigini dusunuyorlardi. Sonunda okula gittiginde (uzaklastirma almisti o yuzden 1 haftadir okula gidemiyordu) narutonun kendi kendisiyle konustugunu, yanlizboturup yanina kimsenin gelmesine izin vermedigini, kendi kendine guldugunu ve sanki biri ona dokunuyormus gibi davranmasini fark etti okuldakiler. Ino sakuranun yanina gidip "onun icin endiselenmeli miyiz?"diye sordu. Sakuya derin bir ic cekerek "sanirim" dedi. Naruto gene kendi kendine konusurken birisine kusmus gibi davranmaya basladi. Sakura dayanamayip narutonun yanina gitti ve "ne oldu? Neden moralin bu kadar bozuk?" Diye sordu. Narutonun cevabini duyunca sok gecirdi sakura. "Sasuke artik salmam gerektigini soyledi ama ben ona bir sey yapmadim ki. Onu tutmuyorum." Demisti naruto. Sakura zar zor narutoya "h-ha-haklisin." Demis ve gitmisti. Oncelikle kosarak tsunadeye olanlari anlatti. Tsunade buna bir cozum bulmaya calisirken sakura ve shizunede ona yatdim ediyordu. Naruto okul cikisi eve gidip birsey yemeden icmeden odasina kapandi. Sasukenin ona neden oyle soyledigini dusunuyordu. Sasukenin sesiyle irkilen naruto kafasini kaldirip sasukeye bakti. Olmayan sasuke "kendine zarar yapiyorsun. Ayrica herkezi endiselendirdin." Dedi. Naruto ikna olmamis bir sekilde bakarak "neden endiselensinler ki?" Diye sordu. Olmayan sasuke cevap vermedi. Aniden iceriye tsunade gelip narutoya sakince sasukenin artik yasamadigini, onun artik var olmadigini anlatmaya calisti. Bir kez daha odaya baktiginda sasuke yoktu. Sanki yok olmus gibiydi. Naruto aglamaya basladi ama sasukenin olmesine bir turlu inanmiyordu. Onun icin sasuke her zaman vardi ve var olmaya devam edecekti. Tsunade odadan ciktigi an sasuke geri geldi. Naruto aglayarak ama ayni zamanda gulerek olmayan sasukeye sarildi ve ekledi "korktum...".
HIKAYE SACMA OLDU BILIYORUM. Zaten oylesine yazmaya baslamistim. Bu bolum baya kisa oldu. Anlayacaginiz uzere naruto sizofren oldu o yuzden sasukeyi her yerde goruyor (nasi ya) bu hikayeden sonra komik textinge basliycagimi soyledim ama hala karar veremedim. Neyse bir sonraki hikayede gorusuruz. Bide saat 2.21 de yazdm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sasunaru
RandomBirbirleriyle savastiktan sonra birbirlerinden hoslanan ama bunu bir turlu kabul edemeyen iki ninjanin hikayesi