Bölüm 8/Korku

431 33 7
                                    

Selam yine ben umarım fazla bekletmemişimdir. Bu bölümde bazı sırlar açığa çıkıyor pek macera yok ama parçalar yerine oturuyor.  Her bölümü daha fazla uzatmaya çalışıyorum. Neyse size İyi Okumalar...

Multide: Thalia ve giydiği elbise

Video: Nickelback-Far Away

''George?''

*********************

Lexi bana bön bön baktıktan sonra;

''Thalia George kim ya? Austin dedim hemen değiştirdin çocuğun adını.'' dedi. Doğru ya tanıştığımızı bilmiyor ama gerçek ismini yada hangimizie yalan söylediğini bilmiyorum.

''Lexi müsaade edersen Thalia ile konuşabilir miyim?'' dedi adını bilmediğim şahıs.

''Tabi konuş bana niye soruyorsun ki?'' dedikten tam 3 saniye sonra jeton düştü. Ve devam etti.

''Ha pardon özel yani. Ya daha yeni tanıştınız hemen satıyorsunuz beni.'' diye söylene söylene uzaklaştı yanımızdan.

Lexi gittikten sonra bakışlarımı ona döndürdüm. İsmi neyse artık. Onu gerçekten anlamıyorum. Taşınmamız yüzünden uzun zamandır görüşemiyorduk, tamam anladım. Geri döndüm aynı okuldaydık yani şu anda aynı okuldayız ama benimle tek kelime bile konuşmadı. Sürekli kaçtı benden nedenini anlamıyorum.

''Thalia bak bilmediğin çok şey var. Eğer bana zaman verirsen an-'' dediğinde sözünü böldüm.

''Yeterince zamanın vardı. George yada her neyse. Ama sen bu zamanı benden kaçarak harcadın. Ne zaman yanına gelsem kaçtın benden.'' Arkamı dönüp gitmeye çalıştım ama kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

''Korktum Thalia! Korktum! Sana yada bir başkasına zarar vermekten korktum.'' dedi sesi sonlara doğru kısılırken.

Gözlerimi gözlerine çıkardım. Gözlerinden ne kadar üzgün veya pişman olduğu belli oluyordu. Onu çok iyi tanıyorum ve anlıyorum ama bu onu affedeceğim anlamına gelmiyor. Tabi neler olduğunu anlatırsa farklı olur.

''Bana söyleyebilirdin.'' dedim.

''Evet sanki bunu düşünmedim. Peki ya ne diyecektim? Thalia ben bir kurt adamım ve her dolunay kemiklerim kırılıyor. Sonuç olarak kurda dönüşüyorum mu diyecektim? Tabi sonra sende bana inanacaktın.'' dedi.

''Peki şu okulda yanındaki çocuk biliyor muydu?'' dedim. Eminim biliyordur iyi anlaştıklarına göre.

''Zack'ten mi bahsediyorsun?'' dedi şaşırmış bir şekilde.

''Evet bir kere konuşmuştuk herneyse o biliyormu?'' diye tekrarladım sorumu.

''Evet biliyor çünkü oda bir kurt. Buda onunla iyi anlaşmamın sebebi.'' dedi.

''Melez olduğumu biliyor muydun?'' dedim.

''Aslında şüphelenmiştim. İnsandan daha farklı kokuyordun ve Lexi sayesinde şüphelerimden kurtuldum.'' dedi. Ben hala koku kısmında takılı kalmıştım. Neyse bu konuyu sonra konuşuruz.

''Pekala hakkımda ne biliyorsun?'' diye sordum.

''Tamam. Yükseklik korkun var ve karanlıktanda korkuyorsun. Kividen nefret ediyorsun. Küçük çocuklarlada iyi anlaşamıyosun. Çilekli herşeyi çok seviyorsun. Sinirlendiğin zaman çok iyi yumruk atıyorsun. Diğer kızlar gibi değilsin. Örneğin; elbise giymeyi sevmez bol makyajdanda nefret edersin. Ayrıc-''

Savaşçı Melez (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin