Geciktiğim için özür dilerim. Elimden geldiğince çabuk yazmaya çalışıyorum. Uzatmadan geçiyorum. İyi okumalar...
Video: Sofia Karlberg-Crazy In Love
Hayatta herşey istediği gibi gitmez insanın. Bana melezsin dedi resmen o filmlerde gördüğümüz korkunç yaratıkları kastediyorum. O günden sonra pek kimseyle konuşmadım. Lexi rahat olamamış ve beni iyi görmeden gitmeyeceğini söylemiş. Ama eve girsede odama giremiyor. Kız yüzsüzün teki pes etmeden neredeyse hergün geliyor. Şu an kendisi kapımda.
Ama olanları düşününce ve gerçek olma ihtimali varsa onlardan ölesiye korkuyorum ki bu biraz saçma çünkü bende onlardan biriyim. Ama bu onları kabullendiğim anlamına gelmiyor. Diğer bir konu ise ailem. Annemle bu sabah konuştum. Konuştuğum tek kişi annem ve babam zaten. Bu olanların doğru olduğunu ama onlarla bir şartla yaşayabileceğimi söyledi.
Onlarla yaşasam bile ne değişecek? Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyorum. Şartları ise tehlikede olduğum için eğitilmem gerekiyormuş falan filan bla bla. Üstüne üstlük vampir artı kurt adam dolu bir eğitim alanına gitmem gerekiyormuş. Eğitim alanı aslında bir okul fazla dikkat çekmek istemezler. Ben canımı yolda bulmadım!Lexi'nin gelme amacı ise beni bir hafta önce çekip gittiğim eve geri götürmek. Eğer eğitimimi bitirirsem buraya geri geleceğimi söylüyor. Onları bir daha görmek istemessemde karşıma çıkmayacaklarını söylüyor. Ama eğitim şart! Sanki eğitim bitince herşey eskisi gibi olucak.
''Hadi ama Thalia çok mızmıssın bu konuyu konuşmuştuk. Aç şu kapıyı! Yoksa ben farklı yöntemlerele açıcam.'' dedi kendini kız kardeşim sanan vampir bozuntusu.
''Git başımdan be kadın!'' diye kim bilir kaçıncı kez isyan ettim. Resmen Halil Sezai'ye bağladım.
''Korkma seni yemem.'' diye dalga geçip kahkaha attı.
''Depresyondayım rahatsız edilmek istemiyorum tamam mı?''
''Başlatma depresyonuna ergen ergen tavırlar. Gencecik yaşında sınıfta kalıcan göt büyütme orada.'' İşte şimdi beni zıvanadan çıkardı. Gidip kapıyı sinirle açtım.
''Şükür! İçeri davet etmiyecek misin?'' diye salakça bir soru yönellti bana.
''Allasen birde bu beyinle benim kız kardeşim olduğunumu iddia ediyorsun?'' dedim.
''Ovvv haram. Ablaya laf sokulurmu hiç çok ayıp.'' diyip dilini şaklattı.
''Off ne istiyorsun çakma prenses işim var.'' dedim ve aklıma ilk gelen yalanı savurdum. İnşallah tutar cümlemize amin!
''Çok alındım. Senden utanıyorum şu tipe bak.'' dedi ve elini kalbine götürüp yüzünü buruşturdu.
''Laflarına karnım tok. Şimdi müsadenle.''dedim.
Kapıyı kapayacağım sıra engel oldu. Oha kızda beyin yok tamam anladık. Ama bu güç ne böyle ya?
''Hop acele etme önce şu tipini düzeltelim sonra valizi halledelim ardındanda buradan sıvışalım.'' dedi. İçimden 'Hıhı tbi cnm hmn' demek geçsede sinirle sırtttım.
''Beni kendine benzatmene hayatta izin vermem çünkü normalde bile makyaj yapmam. Diğer dediklerine bakıcak olursak fazla hayalperestsin.'' dedim. Tekrardan kapıyı kapamaya çalıştım ama bu sefer nasıl bilmiyorum ama onu odanın bir köşesine geçmiş şirince gülümserken buldum.
''S-Sen nasıl?'' dedim kekeleyerek.
''Vampir güçlerim ne güne duruyor kullanıyım dedim. Sende denemelisin.'' dedi ve saçlarını savurdu. Şoktan çıkıp yatağa doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşçı Melez (ASKIDA)
VampirO herşeyden habersiz 17 yaşında bir kız. O gün gelene kadar herşey normaldi. Ama o günden sonra her şey değişti onun için. Yeni bilgiler ve yeni bir hayat onu bekliyor. Senide bekliyoruz...