[LoveBugs] 9 - "Özür mü?"

77 11 64
                                    

"Ne söyleyeceksin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne söyleyeceksin?"

Güzel yüzündeki çatılmış kaşlarına baktım. Sesinde bir merak vardı. Söyleyeceğim şey hakkında nasıl tepki vereceğini tahmin edebiliyordum ama yine de beni şaşırtmasını umuyordum. Önümdeki pastaya baktım. Dilediğim şey mutluluktu. Onu dilememe gerek yoktu. Mutlu olabilmemin yolu zaten oydu. Bu yüzden yalnızca mutluluk dilemiştim.

"Daha ne kadar bekleyeceğim?"

Derin bir nefes aldım ve dudaklarımı araladım.

"Sözümü kesme ve sonuna kadar dinle. Tamam mı?"

Sözlerimden sonra ellerini teslim olurmuş gibi havaya kaldırdı ve sesini bile çıkarmadı. Tekrar nefes aldım.

"Senden özür dilemem gerek-"

"Özür mü?" Sesi aniden sinirli bir şekilde patladığında ben de hırsla söylendim.

"Sesimi kesmemeni söylemiştim."

Sinirli bir şekilde onayladı ve kızgın bakışlarını ateşe döndürdü. Trip attığına emindim. Pes etmeden devam ettim. Ne söylerse söylesin, artık içimde tutamazdım.

"Sana söylediklerim için üzgünüm. Biliyorum, zor bir insandım. Bencil olduğumu düşünüyorsun. Belki de haklısın. O zamanlar öyleydim. Daha çok.. Biraz.. Gururlu ve asabiydim. Sana karşı yenilmek istemiyordum. Sana karşı her zaman güçlü ve yenilmez görünmek istiyordum.-"

"Bu yüzden mi beni önemsemiyordun?"

"Önemsemiyor değildim. Sadece öyle görünmeye çalışıyordum." Gözlerimi kapattım ve nefes verdikten sonra hızla açtım "Jungkook, sensiz hayatımın yok olacağını tahmin edemezdim. Önceden sadece bir çatlaktın. Daha sonra bir yarığa dönüştün. Şimdi de parçalara bölündüm. Toparlayamıyorum. Sanki... Sanki hayat beni cezalandırıyor gibi hissediyorum." Gözlerimin dolmasına engel olamadım "Seni üzmek.. Lanetlenmiş gibiyim."

"Kendine bunu yapma."

Söylediği şey ile tuttuğum göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Yüzüne bakamıyordum. Konuşmaya devam ettim.

"Lütfen bana iyi davranma. Hak etmiyorum."

"Kendini acındırman hoşuma gitmiyor. Yapma."

Bakışlarındaki ve sözlerindeki gaddarlık canımı yakarken, bu sözlerin kendi acı dolu yarıklarından taştığını farkındaydım. Bu yüzden sustum ama o tahmin ettiğim gibi susmadı.

"Ne dememi bekliyorsun ki? Senelerimi çaldın. O gün o kızlarla o bara gittin ve olanlardan sonra bana ukalalık yapıp beni yok saydın. Resmen beni kullandın!"

"Seni sevdim ben!" Sesim biraz güçlü çıksa da titriyordu "Yemin ederim!-"

"Artık çok geç anla şunu!"

LoveBugs Co. [TaeKook] ShortStoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin