[LoveBugs] 10 - "Bir sonraki randevu..."

58 13 22
                                    

"Yoruldun mu?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yoruldun mu?"

Nefes nefese kalmıştım ve yere oturmuş, gözlerimi kapatmış soluklanırken Taehyung başımda dikilmiş ve güneşimi kesmişti. Bir şey söylemeden başımla onayladım.

"Biraz acıktım." Parmağıyla barakanın arka tarafını işaret etti "Anneannemin mandalina ağacı vardı. Biraz toplayayım mı? Yer misin?"

Kafamı kaldırıp soru dolu bakışlarına odaklandım. O kadar rahat ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu ki. Tuhaf ama bu bana iyi geliyordu. Sakin bir tavırla oturduğum yerden kalktım ve pantolonumun arkasını elimle temizledim.

"Ben de geleyim."

Gülümsedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Derin bir nefes verip onu takip ettim. Söylediği gibi, gerçekten de barakanın arkasında bir mandalina ağacı vardı. Aslında gerçekten acıkmıştım ve mandalinanın bu açlığı ne kadar bastıracağına emin değildim. Yine de meyve yemeyi severdim.

Onu izledim. Mandalinaları koparmaya çalışırken kaşlarının hafifçe çatılması beni güldürmüştü. Odaklanmış gibiydi. Ben de ağaca yaklaştım ve gözüme güzel görünenleri koparmaya başladım. Çok geçmeden tişörtümüzü bir torba gibi kullanarak mandalinalarla doldurmuştuk.

"Hava sıcak değil mi? Aralıkta olmamıza rağmen..."

Sorusu ve benimle normal sohbet etme çabaları aksine kalp atışlarımı hızlandırıyor ve beni heyecanlandırıyordu. Aslında.. Bu biraz utanç vericiydi.

"Evet." Sakin kalmaya çalıştım "Ama yine de biraz soğuk."

Başı ile beni onayladı ve geri çekilip gülümsedi "Hadi, şimdilik bu kadar yeter sanırım." Ardından hızla barakaya ilerledi. Hemen arkasından onu takip ettiğimde kulağıma kuş cıvıltıları doldu. Burada sadece doğanın sesi vardı. İstemsizce huzurla doluyordum.

"Bugün yosun çorbası yapabiliriz. Ne dersin?"

Bakışlarını yeniden bana çevirdiğinde bugünün 31 Aralık olduğunu hatırladım. Yılbaşıydı ve yosun çorbası hiç de fena fikir değildi.

Kendimi kasmadan gülümsedim.

"Bu iyi fikir. Hem içimiz ısınır. Gerçekten yoruldum." Belimi esnettiğimde bir çıtırtı duyulmuştu. Taehyung'un gözleri şaşkınlıkla açılırken güldüm "Sorun yok." Mandalinalardan birini elime alıp kabuğunu soymaya başladım "Eee? Yosunumuz var mı?"

"Evet.. Almıştım.. Ama.." 

Ensesindeki eli ile biraz sıkıntılı bir halde söylenirken bir dilim mandalinayı ağzıma attım "Ama?"

Yaramaz bir çocuk gibi sırıttı ve gözlerini kaçırdı "Yapmayı bilmiyorum."

Ağzımdan bir hıh sesi çıkmıştı "Jimin'e fettucini yapmayı biliyorsun ama..."

Bakışlarını kısıp sinirli bir şekilde bana bakması gülmeme sebep olmuştu. Onu kızdırmaktan zevk alıyordum. Mandalina suyu olan elimi üstümdeki eski tişörte silerken bir yandan yanımdaki ile yine kışkırtıcı bakışlarımla dalga geçmekteydim. Telefonu elime aldım ve internetten tarif aramaya çalıştım.

"Dana etimiz var mı? Soya sosumuz?"

"Hepsi var."

Başımla onu onayladım. Yemek yapmayı seviyordum. Saate baktım. 4'e geliyordu.

"Bahçeyi toplayalım. 5-6 gibi başlarız. 1 saate hazır olur bence." Heyecanlanmıştım. Daha önce yosun çorbası yapmamıştım ve kolay görünüyordu.

"Sorun yok. Sana yardım ederim." Karşımdaki beni başıyla onayladıktan sonra birkaç saniye konuşmadan tezgahın yanında dikilmiştik. Bu.. tuhaf bir deneyim olacaktı.

"O zaman.." Elimi enseme attım "Bahçeyi halledelim mi?"

Kafası ile onayladı "Haklısın." Arkasını dönüp kapıya doğru ilerlediğinde ben de yeniden derin bir iç çekip peşinden gittim.

Bu bahçe işi beni yorsa da, farklı bir hobi sayılabilirdi. Yine de birkaç günden daha fazla dayanabileceğimi sanmıyordum. Tam bahçeye adım atmıştım ki bir an için aklıma gelen soru beni düşündürdü.

"Taehyung? Bir şey soracağım."

"Evet?" Ses tonum onu şaşırtmış gibi görünüyordu.

"Dün biraz araştırma yaptım da... Lahanalar ile 1 ay ilgilenmek gerekiyor.. diyordu.."

Sakin ve sessizce göz bebeklerimin içine bakaya devam etti ve uzun gibi gelen bu sessizliğin ardından kafasını hafifçe salladı "Doğru."

"Ama biz.. yarın şehre dönüyoruz." Ona anlamsız bakışlarımı sunduğumda birkaç saniye daha bana baktı ve başı ile onayladıktan sonra arkasını dönüp yürümeye devam etti.

Duyduğum şey bir an için gözümün seğirmesine sebep oldu.

"Bir sonraki randevumuza kadar iyi dinlen, Jungkook."

---

10. Bölüm Sonu

Poiiiiiiiiiing ~ Eliyon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Poiiiiiiiiiing ~ Eliyon

Sıcak bir çorba da içilirdi şimdi ha

Ve sen.. naneyi yedin Jeon Jungkook

 naneyi yedin Jeon Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LoveBugs Co. [TaeKook] ShortStoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin