Çok sıcaktı.
Kasıklarım, Taehyung'un parmakları, göğsü, dudaklarım ve bakışları gerçekten çok sıcaktı.
"Hyung..." diye kekeleyerek kafamı göğsüne sakladığımda belimi tutan eli sıkılaştı. Kucağına yerleşmiş, içimdeki parmaklarının keyfini çıkartırken kendimi altımdaki sertliğe bastırmayı da unutmuyordum.
Yanan yanaklarımla kafamı kaldırdığımda dudaklarıma bastırdığı dudakları inlememi kesti. Ona dokunmak istiyordum ama bir yandan da utanmadan edemiyordum. Bu durumda ondan çekinmem saçmaydı gerçi.
Alt dudağını dişlediğimde hızlanan hareketleri yüzünden dizlerim üzerinde yükselmeye çalıştım.
Beni engellemek yerine parmaklarını içimden çıkarttı ve öpmek için onu ensesinden kendime bastırmama izin vererek dudaklarımızı yeniden birleştirdi. Kasıkları üzerine sert bir şekilde oturduğumda dudaklarıma doğru inledi. Boğuk sesi aynı hareketi tekrarlamama neden oldu. Bu sesi duyacaksam eğer kesinlikle tüm gün yapardım bunu.
Elleri çıplak kalçalarımda gezindikten sonra göğüslerime çıktı. Gözlerimi zorlukla araladım.
"Çok şirin." diye mırıldandığında bakışlarımı kaçırdım. Beni biraz daha kendine çekip parmakları arasına aldığı göğsüme dudaklarını yasladığında itiraz etmek için ağzımı araladım. Bu çok fazlaydı.
Dili ve damağı arasına sıkıştırdığı tenimi emdiğinde istemsizce saçlarını çektim. Konuşmak üzere açtığım ağzımı kapatmak için boş elimin tersini dişlerim arasına aldım.
Belime yasladığı elleriyle tenimi okşarken uzun bir süre beyaz derimi izler bırakacak şekilde öpüp emdi. Heyecandan ve aldığım zevkten nefes nefese kalmış, onun saçlarını çekip inlemekten başka bir şey yapamaz olmuştum.
Biraz bana izin vermeliydi.
"Dur." derken omuzlarını tuttuğumda geri çekildi yüzünde endişeli bir ifadeyle. Ses tonum yalvarır gibi çıktığı için bir şey olduğunu düşünmüştü muhtemelen.
Ona fırsat vermemek adına hızlı davranıp kucağından çekildim ve elimi iç çamaşırının üzerine attım. O henüz ağzını açamadan iç çamaşırını indirip penisine eğildiğimde ise nefesinin kesildiğine bizzat şahit olmuştum.
Yavaş yavaş dilimi değdirdiğim ucu ağzıma aldığımda omzumda duran eli saçlarıma çıktı ve dudaklarından kopan kısık sesli inlemeyi duydum. Böyle bir şeyi ilk defa yapıyordum, yine de Taehyung'dan daha fazla zevk aldığıma emindim.
Kalbim patlayacak gibi atıyor, ellerim titriyordu ve sanki her saniye daha da sıcak oluyordu burası.
Ağzıma alamadığım kısmı elimle sarıp yanaklarımı içe çekerek alanını daralttım. Kafamı çevirip yüz ifadesine bakmak istiyordum ama bir yandan da delicesine utanıyordum. Taehyung gerçekten insana kafayı yedirten türden bir insandı. Her konuda.
Onu daha çok alma isteğiyle hızlandığımda çok geçmeden gözlerim doldu ve birkaç damla yanaklarıma doğru süzüldü. Saçlarımdaki elinin baskısı gittiğinde parmaklarını çenemde hissettim. Kafamı kaldırmamı sağladıktan sonra beni kendine çekti.
"Kendini zorlamamalısın." diye fısıldadıktan sonra önce gözümün kenarını ardından yeniden dudaklarımı öptü usulca. Elimi karın kaslarına koyup destek alarak biraz daha yaklaştım bedenine.
Ardından henüz ben ne olduğunu anlayamadan beni altına aldı ve dudaklarını boynuma indirdi. Fazla oyalanmadan bu sefer göğüslerimden karnıma, kasıklarıma ve uyluklarıma uzandı öpücükleri. Tek eliyle bacağımı açık tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tiktoker ✓
FanfictionJungkook akım videosu çekmek için kimsenin cesaret edemeyeceği bir şey yaparak Kim Taehyung'u seçer.