SAYANG:CHAPTER 6

263 9 0
                                    

Haaaaa...ketemu lagi kiterrr ye idokkk...kali ni kita kasi panas sikit cerita ye...bila lagi khennnnn...smoga terhibur semua...vote la klo baik hati ye 🙈🙈🙈


"woi...buta ke engkau ni!"katanya dgn nada yg marah..."maaf2...salah sy sbb tak tgk depan masa jln td...maaf sgt2" kataku dgn takut dihati..."lain kali jln tu tgk pakai mata bkn pakai kepala lutut engkau tu" kata nya dgn nada memerli. Aku dgn segera bangun da berjalan kembali dgn pantas meninggalkan lelaki yg baru sj aku langgar td. Smpai sja ke bilik,aku terus ke katil aku terus menglengparkan badan kecil aku ke atas katil yg setia menanti kepulangan ku. Kepala ku ligat memikirkan kejadian siang td hingga aku terlelap sendiri smpai la aku tersedar jam 3 pagi akibat terasa pipi disentuh lembut...ya aku ni jenis yg senang jaga dr tido even ada bunyi atau kne sentuh sikit mmg aku terjaga terus...melihat kelibat yg berada didepan aku,aku lantas ingin menjerit tetapi pantas sj mulut aku ditutup kuat oleh kelibat tersebut...melihat suasana bilik yg sedang dlm gelap dan semua penghuni nya lagi nyenyak tido membuatkan aku merasakan diri ni tiada siapa2 lagi didunia ni...kelibat tersebut pun bersuara "kalau kau tak nak kena pukul,baik kau diam dan ikot aku naik atas"....serta merta aku teringat kata2 sekumpulan manusia siang td. Mata aku mula berkaca taktala tangan aku mula direntap kasar menarik utk mengikut kelibat manusia ini.
   Berat kaki ini berjalan menaiki tangga mengikut manusia dihadapanku sehingga la betul2 smpai dihadapan bilik 301. Pintu 301 dibuka dan aku ditarik memasuki bilik tersebut. "Muahhh...cupppp...cupppp...muachhhhh...cuppppppp...cuppp" kedengaran dengus2 berat didalam bilik tersebut membuatkan mata aku melilau dlm gelap mencari arah punca bunyi terbabit hinggalah aku terpandang ke arah satu katil dihujung bilik. Kelibat 2 manusia yg sedang bertaup mulut bercium tanpa menghiraukan penghuni yg lain didlm bilik membuatkan muka dan telinga aku tiba2 merah serta merta. Melihat sj aku yg berdiri kaku dihadapan pintu, lelaki yg sedang asyik bercium td menolak pasangannya ketepi serta bangun dan berjalan menuju ke aku. Aku yg memandang kebawah,dgn perasaan takut serta mata yg mula kembali berkaca hanya mampu berdoa smoga tak diapa2kan.
   "Comel" kata beliau smbil mengangkat sedikit dagu aku keatas menggunakan jarinya. Aku yg hanya  terdiam hanya mampu mendengar pujian sinis manusia dihadapan aku ni...tgn kanan aku dipegang dan tiba2 dikucupnya smbil ditarik menuju ke katil nya...aku lantas cuba utk menarik  tanganku lepas dr gengaman nya tp tidak berjaya kerana dia semakin kuat mengengamnya kembali. "Bang...sy mintak maaf bang...kalau sy ada buat apa2 kat abg2 semua...mintak maaf sgt2...hik hik hik" rayuku smbil airmataku sedang ligat berlumba2 mengalir..."ehhh...rileks la...abg bkn nak buat apa pon...nak kenal2 je...laaaa knpe nangis2 ni...takmo2 ye...tak comel da muka tu"(makin comel pulak budak ni bila dia nangis) katanya smbil bermonolog. "Meh2 duduk kat katil abg...haaaa ko apa lagi emy...berambus laaaaa" katanya nyaring pd budak lelaki yg aku nmpak pada mulanya berkucup mesra  sesangat dgn mahkluk zaragon ni...budak tu pon dgn pantas bangon da keluar dr bilik 301...aku hanya mampu melihat muka budak tu sekilas shj akibat gelap dan aku perasan yg budak tersebut memandang aku dgn tajam. "Meh...duduk sini...alololo cian dia nangis2...jgn la takut...abg tak wat apa2 la" kata zaragon ni...aku duduk dan melihat suasana bilik yg gelap tp masih mampu nampak susuk2 tubuh didlm bilik ni sdg melihat aku smbil gelak2 dan ketawa. "Bang...maaf bang...sy nak balik bilik sy bang...kang dorang cari sy" kata aku yg cuba meyakinkan dia utk membenarkan aku balik...aku berdiri dan cuba lagi utk meyakinkan dia..."duduk aku cakap" tegas nya..."bang...sy kne balik bilik...kawan2 sy cari sy nanti"...paannngggggg! Satu tamparan tanpa bayang no jutsu singgah ke pipi mulus aku. "Pantang betul aku kalo ada yg tak ikot cakap aku ni...aku cakap elok2 kau tak nak dgr...ni nak aku naik tgn baru kau nak dgr ke anjing!!!" Air mata panas aku deras mengalir pantas smbil aku berdiri kaku selepas menerima tamparan tanpa bayang no jutsu dr zaragon ni...lantas aku memegang pipi aku yg ditampar td...seumur hidup aku tak penah lagi ada org naik tangan kat aku...mak ayah aku pon tak penah pukul2 aku tp marah tu slalu la. "Duduk sini aku cakap!"jerkah nya...aku mengundur selangkah ke belakang..."budak ni laaa...nak kne ni" smbil mengangkat tangan nya utk cuba menampar aku lagi. "Woiiii...ape korang buat" jerit seseorang di muka pintu. Aku yg sedang mula nangis teresak mula berlari keluar melalui pintu berkenaan apabila melihat kelibat abg Daus di pintu tersebut. "Last warning aku bg...kalo korang kacau budak ni,aku tak teragak2 bg tau Abah(ketua wardan merangkap guru disiplin skolah yg maha garang klo terang2 kau mmg salah). "Dah2 jom abg hantar ko balik bilik kau" smbil kami berlalu pergi dr bilik neraka tu smbil aku melihat ada sorang lg kelibat di tepi bilik tu td dan aku perasan yg dia budak yg aku langgar masa nak naik ke bilik selepas supper di DM. "Haaa...ni kenalkan abg Hamizi...dia ni penolong ketua asrama aka pembantu abg Daus la mcm tu" kata abg Daus smbil melihat aku yg masih menangis mcm budak kecik..."dah2 jgn nangis da...ni nasib baik si budak Azim ketua bilik kamu bg tau abg apa jd...kalau tak taktau la apa jd kat kau"
   Sesmpai aku dibilik, aku melihat Azim sedang menunggu aku diluar bilik...Abg Daus arahkan Azim utk bawak aku ke dlam bilik...keadaan bilik yg seperti tiada apa2 membuatkan aku kembali tenang menuju ke katil...Azim arahkan aku utk tido smbil dia memberi air utk aku minum...aku melabuhkan badan aku dan menutup seluruh diri aku dgn selimut..."makkkkkk...abg nak balikkkk...hik hik hikkkk" tangis ku senyap smbil airmata yg deras mengalir sehingga lah aku terlelap sendiri setelah penat menangis.


Hapa la naseb budak ni...baru nak menjejak kaki ke alam asrama terus kena buli...naseb baik dgn ada nya hero2 ni kedaraan wan terselamat...tp smpai bila hero2 ni nak lindungi wan? Tu la sape suh comel sangat...kan da kena tuju...hahahaba...sehingga ketemu ya

SAYANGWhere stories live. Discover now