haiiiii semuaaaaaaa...bertemu lagi kita ye anak2...harap korang sihat2 la ye walau dimana korang berada...terima kasih kerana masih sudi membaca story sy ni...harap korang terhibur. FYI start chapter ni ada unsur2 18sx ye...so bagi yang tak boleh terima unsur2 begini boleh skip ye...maaf sy dahulukan. Semoga korang terhibur...sampai ketemu lagi ya 😘😘😘"Comelllll..."katanya. Aku terkaku keras berada didlm ruangan mandi ketika mendengar suara tersebut. Aku cukup kenal suara tu. Suara yg telah meragut maruah aku tanpa aku rela. Suara yg aku cukup benci dunia akhirat. Suara yg telah merosakkan aku. Abg Ikmal. Apa la malang nasib aku malam ni. "Comelll...meh la keluar...kita dua je ni...meh la sayang"katanya. Aku benci perkataan sayang yang keluar dr mulut jantan keparat ni. "Kau nak keluar ke atau nak aku pecahkan pintu tu?"sambungnya lagi. Aku dgn segera memakai seluar dan membuka pintu mengikut arahan dia. Dia tersenyum sinis sambil memandang aku atas bawah seperti mahu memakan aku shj. Aku dpt agak apa yg akan berlaku dan aku berharap sgt apa yg aku fikir tu salah.
"Apa abg nak ni?"kataku. Melihat aku yg sudah keluar dr ruang mandi td, makhluk zoragon ni lantas mendekati aku. Di sentuhnya pipi halus aku dan mendongakkan kepala aku dan memberikan satu ciuman tepat ke bibir aku. Jijik aku rasa diri ni. Ciuman td dilepaskan smbil berkata "rindu kat comel abg ni...lama da abg gian ni dek"katanya. Keras kejung aku bila dengar dia kata mcm tu. "Sy kne balik cepat ke bilik...abg daus tunggu sy td sy cakap sy kejap je"ujar aku utk segera meninggalkan tempat ini. Serta merta dia cengkap dagu aku smbil berkata "ada aku kisah ke...yg penting skang ni kau kena layan aku kalau kau nak kawan2 kau selamat"ugutnya kepada aku. Terbayang wajah kawan2 aku apabila aku diugut oleh makhluk zoragon ni.
"Bang...tolong bang...jangan...". Panggggg! Belom sempat aku habiskan ayat aku dengan cepat satu tamparan hinggap di pipi aku. Sial betul la mamat ni asyik nak bg penampar je...pedih sial pipi aku. Aku yang terkejut terus memegang pipi aku smbil mata yang berkaca ni hampir saja merembes dengan air mata. "Kau ingat lg tak apa aku cakap...aku pantang kalau org tak dgr cakap aku kan...mmg memintak kau ni"katanya smbil menolak aku jatuh terduduk ke lantai. "Adoihhhh...saked nye...ehhh banggg...abg buat apa ni?"kataku seraya melihat abg ikmal yg sedang menanggalkan boxernya dihadapanku. Aku yg melihatnya tanpa seurat benang cepat2 mengalihkan pandangan ku cuba menahan malu membuatkan muka aku merah. "Hehe...comel...knpe merah2 muka tu...nak sosej abg ke?"katanya smbil mendekati aku. "Bang...sy tak nak bang...jgn buat sy mcm ni bang"rayu ku. Serta merta abg ikmal mencengkam rambut aku dan menarik kepala aku menempel dekat arah alat sulitnya. Aku yg terkejut dgn tindakan nya td cuba utk menolak dia kebelakang tp tak berhasil.
"Hehehe...comel...kita nak buat cara lembut ke nak buat cara kasar? Sakit nanti comel kalau abg buat cara kasar...baik kita enjoy je"katanya sinis smbil menampar muka ku halus. Aku yang mula mengalirkan airmata mula memandang lantai dengan suram. Direntapnya dagu aku sambil berkata "nahh...kalau tak nak sakit isap btg ni syg"katanya sambil mendekatkan alat sulitnya ke muka aku. Aku yg dlm keadaan takut hanya mengikut saja arahannya. Aku membuka mulut utk menerima alat sulitnya masuk ke dalam mulut aku smbil air mata aku deras mengalir. "Ahhhhh yeahhh...mcm ni la comel abg...ahhhhh isap lg comel"katanya. Satu sensasi yg pernah aku rasa dulu muncul lagi dlm fikiran aku. "Emphhh..emmm...erhmmp"bunyi yg dikeluarkan mulut aku semasa alat sulit abg ikmal bermain keluar masuk dimulut aku. Makk...maafkan abg makkk...abahhh...tu je yg aku mampu fikir taktala zaragon ni memperlakukan aku begini. Sumpah aku benci sial ni.
"Ahhhh...sedap comel...pandai comel abg ni hisap btg abg...ni buat abg geram ni"katanya lalu ditariknya rambut aku membuatkan aku segera berdiri. "Ahhhh banggg...saked banggg...tolong bang...saked"rayuku dan kemudian dia dgn rakus melekatkan bibir nya ke bibir aku. Aku dicium rakus. "Emmmuahhhhh...slurppppp...emmphh...emmmuahhh"bunyi yg dikeluarkan abg ikmal saat dia rakus mencium aku. Dia masukkan lidahnya ke dalam mulut aku meneroka setiap rongga yg ada di dalam mulut aku smpai lidah aku juga dia hisap. Geli aku rasa bila melihat muka dia ketika dia tgh rakus menghisap lidah aku. Aku cuba utk menolak dia tp dgn nafsu dia yang mcm syaitan tu buat aku tak mampu.
"Ahhhhhhhh...sedap betul mulut comel ni...hehe...appetizer done. Now lets go to the main course pulak yg syg...hehehe"katanya smbil menolak aku ke sinki. Abg ikmal berada di belakang aku sedang mencium dan menjilat leher aku. Aku kegelian ketika dia memperlakukan aku begitu dan aku hampir hanyut. Ya tak tipu aku hampir hanyut bila dia dgn lembut mencium aku dileher tak seperti yg sebelum ni yg rakus. Tiba2 aku rasa yg lubang belakang aku disentuh lembut dan basah. Aku terkejut dan memalingkan muka aku ke belakang dan melihat abg ikmal tgh melutut sambil sedang mencium bontot aku. "Abggg...apa abg buat ni...jgn bang...kotor bang...ermmmm...bangg ahhhhhh jgn abgg"rayuku bila dia lagi ligat memainkan lidahnya di situ. Kaki aku semakin lemah. Pandangan aku mula kabur dek kerana nafsu. Ya aku da rasa lain mcm ketika itu. Seperti merelakan saja apa yg zoragon ni nak lakukan kepada aku. Terasa jari2 abg ikmal robos masuk ke dlm lubang aku secara kasar. Sakit. Ya sakit aku rasa bila dia lakukan aku sebegitu.
"Bbb...banggg...dahh bang...ssa..saya tak mampu da bang"rayuku. Abg ikmal lantas bangon dan memusingkan kepala aku sedikit dan mencium aku. Sambil dia cium tu aku terasa yg alat sulitnya sedang bermain2 dia alur bontot aku. Aku cuba utk mengelak dari dilakukan sebegitu tangan nya lebih pantas memegang pinggang aku. Aku takut. Bermacam2 benda bermain difikiran aku dan tiba2 aku tersebut "abg daus...tolong adik". Mungkin abg ikmal terdengar apa yg aku katakan bila aku terpandang muka dia melalui cermin sinki ni. Kelihatan muka dia marah. Dan tidak semena-mena dia menekan alat sulit dia tepat ke lubang aku.
"Abangggggggg!"...
Alamakkkkkk...apa yang wan tak nak berlaku terjadi juga...terbayang wajah2 kesayangan yang mebuatkan wan mengalirkan airmata...apa punya sial la si zoragon ni...manusia bersifat syaitan...mana hero2 wan?? Kita jumpa next chapter nanti ya 😏😏😏
YOU ARE READING
SAYANG
RomanceJika benar kau sayang,lepaskan dia pergi... Saked.Pedih.Hampa.Penat Semua ni di rasa satu tubuh kecil yang menanti penuh setia hadirnya seseorang yang tulus dan ikhlas dengannya. Apakah akan hadir seseorang yg sebegitu? Perjalanan yg diatur untuknya...