Haiii sayang2 iolls...lambat rasanya up story kali ni...bz sgt2 sbb da boleh rentas negeri kan so kerja hakiki semakin bz nampak gaya nya....maaf ye anak2...harap story ni dpt buat korang enjoy...ingat ye walaupun da boleh rentas negeri nak g holiday tu tp keselamatan kita kena jaga ok...jgn lalai anak2...sekian pesanan ringkas...semoga terhibur
"Wan..."katanya yg melihatku sedang menangis didlm ruang mandi dlm keadaan bogel. Aku hanya menutup muka sj tp aku tahu suara sapa yg menyebut lembut nama aku td. "Ko da knpe ni?apa jd?jgn cakap abg ikmal pukul kau td?...aku nampak dia keluar dr sini td...apa jd ni?"tanya nya bertalu-talu smbil memegang bahu aku. "Ajimmmm" aku memanggilnya smbil menarik tangan dia dan sambung menangis semahu-mahu aku lagi. Aku tersedar kemudiannya dan menolak azim keluar dr ruang mandi. "Pergiiii...aku kotor...pegi keluar dr sini...hik hiks hikks"jeritku smbil kembali duduk di bawah pancuran air shower yg laju mengalir. Azim memandangku dan kembali memeluk aku erat. Habis baju dia basah. Azim menutup air dr terus mengalir. Tangisan aku semakin tenang. "Pegi la ajimmm...aku kotor...aku jijik...jgn pegang aku laaaa...hik hiks hiks"kataku. "Tak...sikit pon tak...dah2...benti nangis dlu"balas azim smbil mengosok-gosok lembut belakangku. "Ikmal...sial tu...dia...d..dia...hiks...dia rogol aku...hiks hiks"kataku. "...aku kotor ajim"sambungku. "Bedebah punya manusia...anak haramm...nak mati agaknya sial ni...nanti aku ajar budak sial ni"marahnya smbil bangun utk pergi mmendapatkan abg ikmal. "Ajimmmm jgnnnn...tolong la jgn..aku tak nak dia buat apa2 kat korang..hikks...aku tak nak korang kne apa2 sbb aku...tolong la ajimmmm...hiks"rayuku. "Kau nak biar je ke anak haram tu terlepas mcm tu je wan!?"jeritnya. "Dia...dia ugut aku ajim..dia nak pukul Iman klo aku tak dgr cakap dia...aku tak nak iman atau sapa2 kena pukul jimm...tolong la ajimm...aku rayu dekat kau"pintaku. Azim berdiri mencekak pinggangnya smbil memandang ke lantai lama dan akhirnya kembali kepada aku...memeluk erat aku dan membantu aku berdiri. "Dah..jom aku hantar kau balik bilik...kau yg nak semua ni kan...so kau kena kuat kn diri kau"katanya.
"Ehh azim...ada apa2 ke dtg bilik kecemasan ni?tanya abg daus. "Takda la bang...ni sj sembang2 ngan wan smbil tlg bawak baju dia ni...wan masuk la dlu ye...bang sy masuk bilik dlu"katanya berlalu pergi. "Lama nye kat tandas...siap basah2 ni pakej mandi terus ke apa ni"tanya abg daus. "Abg daus kau...hehe...dia tgh sedap henjut emy...bukan main lgi dia skang ni henjut lubang budak aku...haha"terngiang-ngiang suara zoragon ni di fikiran aku yang mengatakan perihal abg daus. "Adek nak rehat jap bang"kataku usai memakai baju dan terus melabuhkan diri di atas katil serta menyelimuti diri dgn selimut. Abg daus lalu baring bersama dan memelok aku erat. Aku mendekatkan kepalaku di dada abg daus ke. Aku suka membuat demikian kerana aku dpt merasa kehangatan badan abg daus serta dpt mendengar bunyi denyutan jantung org yang aku sayang ni. Kehangatan dan pelukan dr org yg aku sayang ni membuatkan aku terlena sebentar. Sesungguhnya apa yg jadi hari ini membuatkan aku takut. Aku takut kalau berita kejadian ni tersebar. Aku takut aku akan dipulaukan oleh kawan2 aku. Aku takut Iman akan diapa-apakan sebab aku dan yg paling aku tak mahu sekali adalah aku tak nak keluarga aku malu dgn apa yg jd kalau mereka dpt tahu apa yg jd. Merekalah segalanya buat aku. Bialah aku sorang yg menanggung seksa ni. Bialah aku sorang yg menanggung sakit ni. Semuanya kerana aku sayang.
Beberapa hari telah berlalu sejak peristiwa hitam tu berlalu. Ada juga aku ternampak zoragon tu dr jauh dan seraya itu aku cepat2 menyorok agar dia tak nampak kelibat aku. Puasa pon da nak dekat habis ni dan para pelajar akan pulang utk beraya dirumah begitu juga aku. Semua pelajar wajib pulang ke rumah masing2. Malam terakhir sebelum pulang beraya aku ke bilik iman utk berjumpa rakan2 semua bersalam minta maaf semua. Aku berjumpa Azim utk bersalam dgn dia. "Ajim...terima kasih sbb ari tu. Terima kasih juga sbb sudi simpan rahsia. Aku hargai kau sgt2"kata ku smbil memberi senyuman yg maha comel no jutsu kepada dia....Bkn calang2 org boleh dpt okayhhh...haha. "ehhh...ermmm...ye la...kau tu kalo ada apa2 bg tau aku...aku ada je kat sini utk kau" segera dia pergi selepas melepaskan tgn nya dr genggaman aku. Muka dia merah. Apa kena la ngan mamat ni. Da la hensem...naseb baik la dia straight tp klo bengkok pon nak ke dia kat aku ni...da la pendek...hahahaha. Kami berpesta smpai kul 2 pagi dan aku pon pulang ke bilik selepas itu.
Aku memberi salam sblm masuk ke dlm bilik dan melihat abg daus dan abg iji masing2 da ada di atas katil. Aku pon merebahkan diri utk tidur. Esok tiada kelas dan keluarga pelajar dibenarkan utk mengambil para pelajar bermula jam 9 pagi dan cuti raya selama seminggu. Sedang aku mula mahu melelapkan mata,terasa pinggang aku dirangkul dri belakang. "Lepas ni tak dpt la abg nak pelok syg abg ni...emmmuahhhh"satu ciuman dileher aku diberikan. "Seminggu je abg...bkn nye tak jumpa terus kan..hehe"kataku. "Ye la...adek kesygan abg ni sorang je abg ada...muahhh"kata abg daus. Aku memusingkan badan menghadap abg daus dan merangkul pinggangnya. "Yeke bang...hehe...abg syg adek tak?"tanyaku. "Mesti la....abg ada adek sorang je tau"katanya. Aku nak sgt percaya kata2 yg keluar dr mulutnya itu tp aku tau kata2 tu semua palsu. "Terima kasih abg...emmuahhhhhhh" satu ciuman ke bibir abg daus aku beri dan aku terus mendekatkan kepala aku ke dada abg daus smbil memeluk erat badan nya. Kami pon lelap selepas itu.
Abah smpai jam 9.30 pagi bersama dengan abg jay. Abg jay adalah abang aku dan anak sulung berumur 32 tahun. Dia sudah berkahwin dan mempunyai dua org anak. "Ehh...abg jay ada sekali"kataku smbil mendapatkannya dan memeluknya. "Rasa mcm lama tak jumpa adik abg sorang ni tu yg nak ikot abah mai amek adik skali tu"katanya smbil meramas-ramas rambut aku kasar. "Jgn la...abeh rambut org laaa...hehe"kataku lalu mendapatkan abah dan bersalam dgn nya. "Rindunya org kat abah ngan mak"kataku kpd abah. "Abah pon rindu kat anak manja abah sorang ni...mak kau pon sama...dah2 jom gerak...nanti bising mak kau abah lambat bawak anak dia balik"kata abah. "Jap2...org nak naik bilik jap ye"kataku sambil bergegas naik ke bilik. "Ehh abg iji...abg daus mana ye?"tanya ku. "Owh...daus da balik da td keluarga dia dtg ambil"kata abg iji. "Owh...abg iji...wan nak salam ni...nak mintak maap kalau ada buat salah kat abg ke buat abg terasa hati ke ngan wan...mintak halal mkn minum sekali ye bang"kataku smbil bersalam dgn nya dan memberikan senyuman kpd dia. Tanpa semena-mena abg iji menarik aku mendekatinya dan mendekatkan bibirnya ke bibir aku. Kami bercium. Aku terkejut. Ciuman yg diberikan abg iji cukup lembut cukup tenang sehingga aku merasakan seperti masa terhenti dengan sendirinya. Seperti tersedar dr lamunan, abg iji melepaskan ciuman dia smbil memberikan renungan lembut ke arah aku. "Selamat hari raya dek...jumpa seminggu lagi ye"katanya smbil senyum kepada aku. Jantung aku berdenyut kencang. Muka aku panas. Dengan pantas aku keluar dr bilik dan mendapatkan keluarga aku segera dan kami pon berangkat pulang.
Apa ni?apa yg da jd ni? Abg iji...getus dimindaku.
Haaaaaa...tak guna punya zoragon...manusia durjana...naseb ada azim...tak nak aku sbb aku habis semua kawan2 aku...bia la pekara yg berlaku ni jd rahsia aku dan ajim...haaaa si abg iji ni da kenapa?tiba2 jeee...malu aku kena kiss dgn dia....tapi...dia da kenapa ye...suka aku ke? Hmmmmmmm
YOU ARE READING
SAYANG
RomanceJika benar kau sayang,lepaskan dia pergi... Saked.Pedih.Hampa.Penat Semua ni di rasa satu tubuh kecil yang menanti penuh setia hadirnya seseorang yang tulus dan ikhlas dengannya. Apakah akan hadir seseorang yg sebegitu? Perjalanan yg diatur untuknya...