Haiiiii uolllsssss...happy deepavali to all...smoga semua ceria serta happy dah tahniah kepada anda sebab anda kuat dan masih bertahan menempuhi hidup ni...kalau nak berbual2 boleh private msg ye...sy boleh pinjamkan diri sy utk dengar masalah awak2...semoga kita sama2 kuat...hehehe...haaaaaa nampak tak betapa cepat sy publish new chapter...hehe...nak bg tau yg story ni ada 39 chapter ye...saja bagi tau kat korang...beg me pls...hahaha...ok la jaga diri semua ya 😘😘😘
Selamat sudah aku smpai ke asrama dihantar abah dan mak. Seperti biasa la mak dgn pesanan dia dan aku mengiyakan shj. Setelah ku peluk cium mak aku pon mendapatkan abah. Aku peluk abah lama smbil abah mencium dahiku lembut. Setelah bersalam bagai abah dan mak pon beransur laju memandu kereta mereka sehingga hilang dr pandangan. Aku pon pantas balik ke bilik utk mengemas barangku. Aku lihat abg daus dan iji masih tiada didalam bilik. Mungkin ada hal yg harus mereka selesaikan. Aku ada membawa dia bekas kuih raya yg dibekalkan mak. Aku mengambil salah satu bekas dan aku bawak ke bilik sebelah. Masih ada beberapa orang tidak sampai lg termasuk iman. Masih dalam perjalanan agaknya. Kami berkongsi bersama kuih raya yg aku bawa dan aku gembira bila bersama mereka.
Sesudah supper aku pon melangkah balik ke bilik. Abg daus ada memberitahu aku yg dia akan ke dewan utk memeriksa persiapan dewan utk majlis sambutan raya yg akan dilangsungkan minggu ini. Abg iji juga mungkin ada bersamanya. Sesampai aku dibilik,aku mengemas buku2 yg akan dibawa ke sekolah esok. Usai selesai aku pon melabuhkan badan aku selesa diatas katil.
Aku teringat kejadian yg berlaku sewaktu mahu pulang raya sebelum ini yang mana aku dicium abg iji. Apa sebenarnya yg terjadi? Ya aku tau yg aku dicium abg iji tapi kenapa? Abg maksud abg iji membuat begitu...jenuh aku memikirkannya. Kesimpulan yang aku dapat fikir adalah adakah abg iji ni suka kat aku? Tp tak penah pulak dia cakap apa2 kat aku atau bg hint apa2 juga. Bukannya dia tak tau yg aku dgn abg daus skang ni. Hampir tiap2 malam kami berspooning tidur sekatil lagi.
Tak lama kemudian abg iji ngan abg daus balik. Dengan basahnya baju mereka ketika masuk ke dalam bilik dpt dilihat dan mereka serta merta menanggalkan baju utk menyejukkan badan mereka yg berpeluh td. Bagaikan berada di pertandingan bina badan. Abg daus dan abg iji berposing mempamirkan badan kekar mereka dihadapan aku. "Adek...badan sapa lg hot?"tanya abg daus. Aku yg dari td muka merah2 menahan malu melihat kejadian yang sempurna dihadapan mata ini cuma tinggal jasad sj tp fikiran da hilang melilau. Tersedar bila abg iji ketawa melihat aku yg seperti tersedar dari lamunan. Mereka pon pergi mandi setelah selesai sejukkan diri. Tipu jika aku katakan yg aku tidak bernafsu melihat keindahan dihadapan aku td tp aku harus mengawalnya dengan baik. Aku membuat keputusan utk melelapkan mata. Hari esok amatlah dinantikan kerana keputusan perperiksaan tingkatan 4 lepas akan diumumkan. Keputusan akan ditampal di papan buletin berhadapan pejabat pengurusan.
Sedang aku cuba untuk melelapkan mata, abg daus dan abg iji masuk ke dalam bilik setelah selesai mandi dan bersiap2 utk tido. Lampu ditutup dan masing2 ke katil utk melelapkan mata. Abg daus lantas ke katil aku. Memeluk aku. Memberikan satu ciuman dileher aku. "Lama tak peluk adek abg ni...rindu...muahhhh"katanya. Aku memusing menghadap dia merangkul lehernya kemas. "Wanginya"kataku. Aku merapatkan mulutku ke lehernya. "Muahh...wanginya abg adek ni"satu ciuman ke lehernya aku berikan. Cuba menahan empangan nafsu agar segala yg ditahan tidak roboh. Aku mendekatkan kepala aku ke dada abg daus. Tempat favourite aku adalah didada nya. Aku peluk erat pinggangnya pula. "Sweet dreams abg "kataku halus sebelum bersama lelap melayari kebahagiaan malam bersama.
Waktu rehat amatlah dinanti buat kami semua kerana keputusan peperiksaan pertengahan tahun akan diumumkan. Aku menunggu iman utk pergi bersama melihat keputusan peperiksaan tersebut. Keadaan depan pejabat amat riuh dengan kehadiran pelajar2 yang mahu mengetahui keputusan mereka. Aku menarik iman ke belakang utk membiarkan pelajar2 lain melihat keputusan mereka dahulu. Setelah beberapa minit dan pelajar mula berkurang,aku pon mula ke depan bersama iman. Aku mencari nama aku dalam senarai nama pelajar da akhirnya aku jumpa nama aku. Alhamdulilah nama aku berada dlm top 30/360. Lebih tepat lagi dlm kedudukan yg ke 29 dan iman berada dalam kedudukan ke 67. Kami pulang ke kelas selepas itu. Berita gembira ini aku smpaikan kepada keluarga aku sewaktu taman waktu persekolahan. Ya...aku amat berpuas hati dgn perkembangan pembelajaran aku disini walaupun byk ujian yg aku lalui. Kini hanya ujian akhir tahun shj yg perlu ditempuhi dalam 2 bulan lagi. Aku harus membuat sehabis sebaik mungkin untuk membanggakan keluarga aku. Itu janji aku.
Haaaaaaa...berpeluh siak melihat keindahan yang dipamerkan dihadapan mata ini. Terima kasih abg daus,abg iji sbb sajikan keindahan utk mata wan ni...hehehehe...nampak tak aku ni pandai juga ok...bila aku fokus tu mmg betul2 aku fokus...hehe...harap2 final nanti aku boleh buat lagi bagus...sehingga ketemu lagi yaaaaa-wan
YOU ARE READING
SAYANG
RomanceJika benar kau sayang,lepaskan dia pergi... Saked.Pedih.Hampa.Penat Semua ni di rasa satu tubuh kecil yang menanti penuh setia hadirnya seseorang yang tulus dan ikhlas dengannya. Apakah akan hadir seseorang yg sebegitu? Perjalanan yg diatur untuknya...