Yazardan
Yüksel sevdiğinin evine giderken üstüne son kez bakıp yola odaklanmıştı.
Doğanın abileri ile konuştuktan sonra hızla üstünü değiştirip şirketten çıkmıştı. Yol boyunca üstüne bakıp olmuş mu , Olmamış mı ,anlamaya çalışıyordu.
Doğanın evinin önüne gelmişti ki arabanın önünde gördüğü Doğan ile arabayı çevirmişti ama arabanın kenarı sert bir şekilde Doğana çarparken araba hızla ağaca çarpıp Yükselin kafasını direksiyona vurmasına neden olmuştu.
Demir,Doruk ve Deniz gördükleri manzara karşısında birkaç saniye şaşkın bir şekilde oldukları yerde kalırken Demir kendine gelip kardeşinin yanına koşmuştu.
Başı ve ağzı kanıyan kardeşini gören Demir elleri titrerken telefonu çıkarıp ambulansı ararken Doruk ve Deniz arabanın yanına gitmişlerdi.
Ağacın bir kısmı arabanın ön kısmını parçalamıştı. Yüksel kafasını direksiyona sert bir şekilde vurduğu için bayılmıştı.
Deniz ve Doruk arabanın şöför kısmına gidip Yüksele bakmaya başlamışlardı.
" hey iyi misiniz?! "
Doruk kapalı cama vurup Yükseli uyandırmaya çalışmıştı.
" ben Doğana bakıcam. Sen adama bak "
Doruk Denizin dediği şey ile kafasını sallamıştı.
" hey uyanın lütfen! "
Doruk Yükseli uyandırmaya devam ederken Deniz Demirin yanına gitmişti. Demir ileri geri sallanırken Doğanın elini tutuyordu.
" abi ambulans? "
" gelir birazdan "
Deniz ve Demir Doğanı uyandırmaya çalışırken Doruk adamın sadece baygın olduğu ile tahminde bulunup kardeşinin yanına koşmuştu.
Etraflarına dolanan insanları atlatıp kardeşinin yanına giden Doruk gördüğü görüntü ile nefesi kesilmişti.
Okulda ne kadar ders alırsa alsın yerde hareketsiz yatan kardeşine ait olunca tüm bildikleri uçup gitmişti.
Kardeşinin yanına diz çöküp nabzına baktı. Hissettiği yavaş nabız ile gözlerini büyütüp kardeşine baktı. Demir ve Deniz yana kayıp Doruğa yer açmışlardı. Doruk kardeşinin göz kapağını açıp yukarı gitmiş göz bebeklerine bakıp yutkundu. Tekrar nabzına bakınca nabızı hissetmemiş ve direk kalp masajı pozisyonunu aldı.
Kardeşinin kafasını dikkatlice uygun pozisyona getirip 2 kurtarıcı nefes uygulayıp birden başlayıp otuza kadar içinden ritmik bir şekilde sayıp tekrar 2 kurtarıcı nefes uyguladı.
Bu sırada Yüksel gözlerini açıp kanıyan başı ile yavaşça arabadan inip insanları ite ite yerde kalp masajı yapılan Doğanın yanına gitmiş ve gördüğü görüntü ile dizlerinin üstüne kendini bırakmıştı. Uzaktan sesini duyulan ambulansın sesi gelmişti kulağına.
" Doğan...yapma "
Doruk ağlayarak kalp masajına devam etti. 4. Tura gelen Doruk içinden Allaha dua edip son tura başlamıştı.
Ambulans insanları aşıp kalp masajı yapan Doruğa yaklaştılar. Sağlık personeline yerini veren Doruk ağlamaya devam ederken kalp masajı yapan sağlık personeline bakıyordu.
Yüksel ayağa kalkmaya çalıştı ama bacakları onu taşımadığı için tekrar dizlerinin üstüne düşmüştü.
Sağlık personelleri yaralı Yükseli görünce yanına gidip kollarına girip ambulansa götürmeye başlamışlardı.
Yüksel ambulansın içine otururken kafasını iki yana sallayan sağlık personelini görmüş ve kendisini karanlığa bırakmıştı....
Merhaba❄
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz ne?
Bu arada yukarda yazdığım ilk yardım aynı şekilde yapılıyor. Biraz daha ayrıntılı aslında ama ben sadece özet geçtim sayılır.
Ilk yardım yapmak için eğitim almış olmanız ve elinizde ilk yardım sertifikanız olması gerekir.
Bilgimi verdiğime göre diğer bölümde görüşmek üzere öptüm sizi ✨♥️❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )
Short Storyanonim: selam yakışıklı! (görüldü) anonim: hadi ama kaç haftadır ben yazıyorum bir ilk yapıp sen yaz bana! 05***: aşağıya gel anonim: ne?! 05***: sana aşağı gel dedim! anonim: ocakta yemeğim var bay 05***: sen gelmiyorsan ben gelirim yukarıya. Ailen...