Doğan
Abimler debemde dikilmiş bana bakıyorlardı. Doruk abim ve Deniz abim pis pis sırıtırken Demir abim ise kollarını birbirlerine dolamış bir şekilde bana bakıyordu.
Hani abilerinden gizli sevgili yapan kızlar varya şuan o durumdayım resmen!
Kız,erkek fark etmez her abi ve ablalar aynılar benim için!
Canım sıkıldığı için ileri geri sallanmaya başladım. Deniz abim yanıma oturup kolunu omzuma atmıştı.
" nerde kaldı senin ki ? "
Gözlerimi devirip omuz silktim. Doruk abim diğer tarafıma oturup o da kolunu omzuma attı.
" geceniz eğlenceli geçti mi? "
Omuz silkip konuşmadım. Demir abime baktım. Sinirli duruyordu. Hemde baya...
Yutkunup ellerim ile oynamaya başladım. Gergin hissediyordum Demir abim yüzünden. Demir abim yaslandığı duvardan ayrılıp yanıma geldi.
" birlikte oldunuz mu?! "
Deniz ve Doruk abim , Demir abimin kızgın sesi ile kollarını omzumdan çekip ayağa kalkmışlardı.
Demir abim yanıma gelip kolumdan tutup ayağa kaldırdı. İki kolumdan tutup sertçe ona bakmamı sağladı.
Kafamı onaylar anlamda salladım.
Abim beni sert bir şekilde koltuğa fırlatı. Canım acıdığı için hafif bir şekilde inledim. Yakama yapışan abimle korkuyla titremeye başlamıştım.
" ben bunca zaman seni git birinin altına yat diye mi korudum? Yoksa babamın dediği gibi orospu musun?! "
Abimi sertçe itip koşarak salondan çıktım. Ağlayarak ayakkabımı giyip kapıyı açmıştım ki Doruk abim kolumu tutu.
" Doğan lütfen sakin ol. Biliyorsun abim sinir- "
" sinirlendiği için dedi değil mi?! Peki o sözlerin beni nasıl üzdüğünü biliyor musunuz?! Ben çocuk değilim! Babamın benden nefret etmesini istemedim! Bana kötü sözler söylemesini istemedim! Sadece sevilmek istedim! Sevilmek!
Siz babamla oturup eğlenceli sohbetler ederken ben odamda ağlıyordum. Babam sizinle oynarken ben sadece izliyordum. Siz sevgilinizle gezerken ben evde yalnız olduğum için ağlıyordum! "
Abimden kolumu kurtarıp bana bakan Doruk, Deniz ve Demir abime son kez bakıp evden çıkmıştım. Merdivenleri hızla inerken abimlerin bana seslendiğini duydum.
" Doğan özür dilerim lütfen bekle! "
" Doğan bekle! "
" abicim dur! "
Yolun karşısına geçmek için hızla koşmaya başlamıştım.
" Doğan araba! "
Belime çarpan sert bir şeyle ileri savrulmuştum. Sert bir şekilde yere düşerken gözlerim kararmaya başlamıştı. Sesler kesik kesik gelirken tamamen kararan gözlerimle sesler tamamen kesildi....
Merhaba❤
Bölüm nasıldı?
Arkada üzücu şarkı açıp yazdım😔❤
Neyse diğer bölümde görüşmek üzere öptüm sizi 😘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )
Historia Cortaanonim: selam yakışıklı! (görüldü) anonim: hadi ama kaç haftadır ben yazıyorum bir ilk yapıp sen yaz bana! 05***: aşağıya gel anonim: ne?! 05***: sana aşağı gel dedim! anonim: ocakta yemeğim var bay 05***: sen gelmiyorsan ben gelirim yukarıya. Ailen...