21.

6.4K 390 107
                                    

Doğan

Herkes sevgilisi ile yan yana otururken annem karşımızda bize bakıyordu. Demir abim boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.

" bu sevgilim Rüzgar. Veteriner kendisi. 26 yaşında "

" hoş geldin Rüzgar oğlum "

" hoş buldum ablacım "

Annem gülümseyince Rüzgar biraz rahatlamıştı sanki.

" annenle baban nerdeler? "

" um * Demir abime bakıp anneme yeniden baktı * annemler beni bırakıp başka bir yere gittiler "

" anladım. Evine tekrar hoş geldin o zaman "

" teşekkürler ablacım "

" abla değil anne "

Rüzgarın gözlerinin dolduğunu gördüm. Annem gidip ona sarıldı ve saçlarını okşadı.

Bu arada aslında annem bu odadaki herkesin kan grubuna kadar biliyor. Ben araştırdım çünkü hehehe.

" Demir oğlum al sevgilini çık odana "

Demir abim kafasını salladı ve Rüzgar abinin belinden tutup ayağa kaldırdı. Onlar salondan ayrılırken annem Doruk abimlere baktı.

" bu güzelik benim sevgilim Burak. 26 yaşında ve çalıştığım hastane de hemşirelik yapıyor "

" hoş geldin Burak oğlum "

Burak anında kızarırken kafasını sallamıştı. Elleriyle oynayarak anneme bakmaya başlamıştı.

" Doruk sevgilin çok tatlı "

Doruk abim annemin dediği şey ile elini Burağın beline attıp gülümsedi.

" öyledir sevgilim. Bakma böyle suspus olduğuna anne. Alışınca bülbül gibi şakıyor "

Annem gülümsemiş ve ayağa kalkıp Burağa sarılmıştı.

" rahat ol oğlum artık burası seninde evin "

" te-teşekkür ederim "

" hadi sizde odanıza bakim "

Doruk abim bunu bekliyormuş gibi Burak abiyi kaldırıp salondan çıktı. Annem Deniz abimin yanında oturan takım elbise adama bakmaya başlamıştı.

" şey bu da benim sevgilim Kaan. 28 yaşında. Ünlü bir şirketin yöneticisi "

" hoş geldin Kaan oğlum "

" hoş buldum "

" işler nasıl gidiyor? "

" yorucu ama oğlunuz sayesinde daha eğlenceli geçiyor "

Deniz abim kızarmaya başlayınca başka tarafa bakmaya başlamıştı.

" iyi iyi anlaşıyor olmanız beni çok mutlu ediyor. Deniz oğlum sizde odanıza gidin "

Deniz abim Kaan abinin elini tutup çekerek salondan çıktı. Sıra bize gelince kucağımda tutuğum Buketi anneme gösterdim.

" bu Buket benim öncelikli ve sevimli sevgilim. Bu da Yüksel. 25 yaşında ve kendisine ait restorantı var "

" hoş geldiniz Yüksel oğlum "

" hoş buldum "

" Buket senin kızın değil mi? Annesi nerde? "

"evet benim kızım. Annesi onu daha 1 aylık bile olmadan bana bırakıp gitti. Nerde bilmiyor "

Annem kafasını salladı.

" hadi sizde odanıza gidin. Yemek hazır olunca çağırırım sizi "

Kafamı salladım ve Buketi sıkıca tutup Yükselin elini tutum. İkimiz benim odama gelince Buketi yatağa yatırdık. Buketin iki yanına yastık koyup düşme olasılığını azaltık.

Yüksel odamda ki tekli koltuğa oturup beni kucağına çekmişti. Direk onun kucağına yerleşip kafamı boynuna sokmuştum.

" annen tatlı kadın "

" öyledir annem ve artık o da senin annen sayılır sevgilim "

Yüksel ellerini tişörtümden içeri sokup sırtımı ve karnımı okşamaya başlamıştı. Ellerini çekmeye çalıştım ama bir türlü ellerini çekmesini sağlayamadım.

" annemler filan gelir yapma "

" şşh sakin ol sadece seveceğim seni "

Dudaklarıma kapanan dudaklar ile nefesim kesilmiş gibi hissetim. Yüksel üst dudağımı emerken bende alt dudağını emiyordum. Elleri vücudumu turluyordu. Fark etmeden kendimi ona bastırmış Yükselin inlemesini sağlamıştım.

" du-dur annem- "

Dudağıma kapanan dudaklar yüzünden cümlem yarım kaldı.

" bu gece evime gidiyoruz güzelim ve * kulağıma yaklaştı * evimde seveceğim "

Dudaklarımı tekrar öpüp geri çekilirken. Bende heyecanla nefes alıyordum. Sakinleşmek adına Yükselin boynuna kafamı soktum ve güzel kokusunu içime çektim.

Çok mutluydum!

Merhaba

Bölüm nasıldı?

Diğer bölüm final :*

Diğer bölüm de görüşmek üzere öptüm sizi 💋♥️

Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin