19.

6.6K 392 71
                                    

Yorum istiyorum ben 😔❤

Doğan

Üç gün Yükselin evinde kalmıştım. Dördüncü gün Doruk abim arayıp eve gelmemi babamın sinirlendiğini söylemişti.

Yüksel ne kadar ben götüreyim seni dese de taksiyle eve gelmiştim. Tabiki Yükseli ve Buketi öpüp öyle ayrılmıştım.

Eve gelince babam beni sinirle karşılamış abimler tarafından benden uzaklaştırılmıştı. Annem mutfağın kapısından beni süzüp iyi olup olmadığıma bakmıştı.

Babam Abimlerin elinden kurtulup salondan çıkarken annem korkuyla mutfağa girmişti.

Annem içinde üzülüyordum. 16 yaşından 43 yaşına kadar babamla uğraşmıştı.

Durmadan dayak yermiş annem. Babamın ailesi tarafından küçük düşürülürmüş.

Ilk bebeğini babam yüzünden düşürmüş olmasına rahmen herkes annemi suçlamış.

Annem ilk bebeğini kaybetmenin üzüntüsüne birde suçlanma eklenince  daha da içine kapanmış.

Birkaç yıl sonra biz doğmuşuz böylelikle annem milletin çenesinden azda olsa kurtulmuştu.

Biz küçükken babam annemi döverdi. Demir abim hep annemi ve bizi korumaya çalışırdı.

Biz büyüdükçe babam annemi dövemez olmuştu çünkü biz annemi koruyorduk.

Annem hep içinde bir korkuyla yaşıyordu evde. Bunu bize belli etmemeye çalışsa da anlıyorduk. Artık çocuk değildik.

Babam bana doğru gelirken babam yumruk attıp yere düşmesini sağladım. Babam düştüğü yerden şaşkınca bana bakarken bende elimde tuttuğum telefonu sıktım.

Dün babamı başka bir kadınla gören arkadaşlarım bana mesaj atmışlardı. Bende araştırıp babamın annemi iki yıldır aldatığını öğrenmiştim.

Telefonumu Demir abime attıp babamın üstüne atlayıp kafa göz daldım. Babamın altımdan alınması ile Demir abime baktım.

Demir abim babama kafa attıp yumruk atmaya başlamıştı. Doruk ve Deniz abim ise sadece bakıyorlardı. Deniz abim mutfağa giderken Doruk abim babamı Demir abimin elinden alıp babamı evden çıkarmıştı. Demir abim arkalarında giderken bende mutfağa gittim.

Annem Deniz abime sarılıp ağlıyordu. Beni görünce kollarını açtı. Gidip anneme ve abime sarıldım. Birkaç dakika sonra Demir ve Doruk abim gelmiş ve onlarda bize sarılmıştı.

Demir abim belime sarılıp saçlarımı öptü. Arkamı döndüm ve Demir abime sıkıca sarıldım. Abimde bana sıkıca sarılıp boynumu ve yanağımı öpmüştü.

Bir aile olmak buydu işte. Ne kadar kavga edersen et sonunda birbirinize sarılmayı bilince herşey çözülüyordu.

Bu hayata kimse kusursuz değildir. Hata yapabilir, dememesi gerek bir şey diyebilir, ani öfkeyle bağırabilir ama sakinleşince ve söylediklerinin farkına varıp özür diliyorsa afedeceksin.

Herkesin kötülüğü kendine sen iyi biri olacaksın. Sonuçta hayat kısa ve ne zaman öleceğini bilemezsin değil mi?...

Merhaba❤

Bölüm nasıldı?

Diğer bölüm de görüşmek üzere 💋❤

Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin