17.

7.5K 458 88
                                    

Doğan

Gözlerimi açınca direk bana tip tip bakan abimler ile göz göze geldim. Aklıma gelen anılar ile Demir abime kırgın bir şekilde bakıp kafamı başka bir tarafa çevirdim.

" iyi misin abicim? "

Doruk abime baktım ve kafamı aşırı yavaş bir şekilde salladım. Deniz abim elimi tutup parmağı ile okşamaya başlamıştı.

" çok korktum...bir daha korkutma beni!...zaten korku filminden bile korkan beni çok korktun! "

Deniz abimin dediği şey ile gülümsedim. Eskiden bö desek bayılıyacak seviyeye gelirdi.

Demir abim saçımı okşamak için elini hareket ettirmişti ki kafamı başka tarafa çevirdim. Demir abimin titrek bir nefes aldığını duydum.

Kapının çalması ile Demir abim gel derken bir süre sonra kapı açılmış içeri kucağında bebekle Yüksel girmişti.Galiba onun çocuğuydu.

Bebek kafasını yatmış olduğu omuzdan kaldırıp etrafına bakmış ve bana bakıp ellerini aç kapa yapmıştı.

" ba-ba "

Bana dediğini fark edince Yüksele baktım. O da şaşkın bir şekilde bebeğe bakıyordu. Yüksel bana bakınca gülümsemişti.

" evet kızım o senin baban "

Demiş ve yanıma gelmişti. Abimler şaşkın bir şekilde bize bakarken Demir abim bir şey demeden odadan çıkmıştı. Doruk ve Deniz abim Demir abimin peşinden giderken odada sadece üçümüz kaldık.

" hiç şaşırmadın bir çocuğum olmasına? "

" hehehe ben tüm gelmişini geçmişini sülaleni araştırdım "

Gülümseyerek Yüksele baktım. Yüksel dediğim şey ile donup kalırken birkaç dakika sonra gülmeye başladı.

Ben onun gülüşüne bakarken kızı Yükselin parmağını ağzına alıp ısırır gibi yapmıştı. Yüksel gülmeyi bırakıp kızına bakmıştı. Minik ellerini bana uzatınca Yüksel dikkatlice kucağıma vermişti.

" seni çok sevdi "

" ben sevilmeyecek insan mıyım?! "

Yüksel saçlarımı karıştırıp alnımı öptü.

" özür dilerim "

" neden? "

" sana çarptığım için "

" şşh onda benimde suçum var. Karşıdan karşıya geçerken bakmam gerekirdi "

" canın sıkın gibiydi. Birşey mi olmuştu? "

" sadece abilerim ile kavga etmiştim "

" benim yüzümden mi? "

" yani biraz ama abimin dedikleri çok incitti beni "

" hastaneden çıkınca...bana gelmek ister misin? Yani bende kalmak!? "

Yükselin heyecanlı sesine gülümsedim.

" ne zaman hastaneden çıkıcam?! Hastaneleri sevmiyorum "

" güzelim kaza geçirdin ya biraz daha tutarlar seni "

Yanaklarımı şişirip hastane kıyafeti ile oynayan miniğe baktım.

" ismi ne? "

" ismi Buket "

" maşallah gözlere bak gözlere! Yerim seni ben! Böyle ham yaparım! Ayyy çok tatlı bu! "

Buket dediklerimi anlamış gibi ellerini birbirlerine vurmuştu. Yüksel elimi tutarken Bukette diğer elimi tutup emmeye başlamıştı.

Kendimi neden yeni doğum yapmış bayanlar gibi hissediyorum...

Yüksel yanıma oturup kafamı omzuna koydu ve elimi okşamaya başladı. Buketi bacaklarımızın üstüne oturtup ortamıza aldık.

Kendi huzurlu hissediyordum...

Yüksel beni ve kızını severken ben gözlerimi kapatmış rahatlama hissi ile uyumaya başlamıştım....

Merhaba✨

Bölüm nasıldı?

Diğer bölüm de görüşmek üzere öptüm sizi 😘😍🤩

Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin