Smut vardır!
Doğan
Yükselin evine gelince ilk işimiz Buketi yatağına yatırmak olmuştu. Ben duşa girecekken Yüksel de benim arkamdan gelmiş ve beni kapıyla arasına alıp öpmeye başlamıştı. Anında öpüşüne karşılık verirken kollarımı boynuna dolamıştım.
Boynumu öpmeye başlayan Yükselin saçlarını okşarken Yükselin dokunuşlarına odaklanmıştım.
Yüksel benden ayrılıp soyunmaya başlayınca bende soyunmaya başlamıştım. İkimiz çıplak kalınca Yüksel beni süzüp elini belime atmış ve duş kabinin içine sokmuştu.
Beni duvara yaslayıp sert bir şekilde öperken banyoya yüksek bir inleme bırakmıştım.
" arkana dön sevgilim "
Kafamı salladım ve arkama döndüm. Yüksel önce omzuma sonra sırtımdan kalçama doğru öpmeye başlamıştı. Kalçamı okşayan el ile inlerken deliğimde hissetiğim dil ile nefesim kesilmişti.
" Yü-Yüksel ah "
Yüksel kalçamı eliyle sert bir şekilde sıkınca inlemiştim. Ellerimi ve alnımı duvara koyup derin derin nefes almaya başlamıştım.
Yükselin ayağa kalktığını görünce omzumdan ona baktım. Yüksel beni duvarla arasına iyice sıkıştırmıştı. Birden içime giren Yükselle kafamı geriye atıp büyük bir şekilde inlemiştim. Yüksel bir bacağımı havaya kaldırıp içime hızla girip çıkmaya başlamıştı. Göğüsümde hissetiğim el ile inleyip tekrar Yüksele bakmıştım.
Yüksel anında eli ile çenemi tutup beni öpmeye başlayınca ona karşılık vermiştim.
Zevkten başım dönmeye başlamıştı. Yüksel daha da derine girerken bende zevkten ağlamaya başlamıştım.
Yüksel birden içimden çıkıp beni çevirmiş ve kucağına alarak içime tekrar girmişti. Beni kucağında zıplatırken bende boynuna sıkıca sarılmış bir şekilde inliyordum.
Gelmeye yaklaşınca elimi aletime götürüp çekmeye başlamıştım. Yüksel de hızlanınca geleceğini anlamıştım.
Ikimiz aynanda gelirken Yüksel içimden çıkıp yanaklarımı ve boynumu öpmeye başlamıştı.
" seni seviyorum "
" bende seni seviyorum "
Yüksel kendisiyle beni güzelce yıkamıştı. Daha sonra beni kucağına alıp odamıza götürmüştü. Beni nazikçe giydirip yatağa yatırmış ve hızlıca kendisi de giyinmişti.
Odadan çıkmış ve birkaç dakika sonra geri gelip saçlarımı öpmüş ve yanıma yatmıştı.
" Bukete bakmaya gittim "
Kafamı salladım ve kafamı göğüsüne koydum.
" Doğan "
" hım "
" seni çok seviyorum "
" bende Yükselim! "
" sen benimsin "
" aynı senin benim olduğun gibi "
" evet güzelim aynı benim senin olduğum gibi "
Yüksel bana sıkıca sarılırken kendimi ilk kez gerçek anlamda mutlu ve huzurlu hissediyordum.
Ve ölüm bizi ayırana kadar böyle olacağımızı biliyordum...
Merhaba😍
Bölüm nasıldı?
Bir kitabında sonuna geldik :")
Kitabımı okuyanlara teşekkür ederim 😍
Sizleri diğer kitablarımda da görmek isterim 🤭❤
Ilayda kaçar~♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )
Short Storyanonim: selam yakışıklı! (görüldü) anonim: hadi ama kaç haftadır ben yazıyorum bir ilk yapıp sen yaz bana! 05***: aşağıya gel anonim: ne?! 05***: sana aşağı gel dedim! anonim: ocakta yemeğim var bay 05***: sen gelmiyorsan ben gelirim yukarıya. Ailen...