Doğan
Bir haftanın sonunda taburcu olmuş ve Yükselin evine gitmiştim. Yüksel, abilerimden izin almıştı nasıl aldıysa.
Şuan yatakta yatarken Buketle oynuyordum. Buket elindeki çıngırağı sallıyor bende saçlarıyla oynuyordum.
Buket tatlı bir şekilde ensemiş ve çıngırağı bırakıp parmağını emmeye başlamıştı. Parmağını tutup yavaşça çekitim, yanımda duran emziği ağzına verdim.
Birkaç dakika sonra Buket uyumuştu kollarımın arasında. Onun bebeklere özgü kokusunu içime çektim.
" benden daha iyi bir babasın "
Duyduğum sesle kapıya baktım. Yüksel gülümseyerek bize bakıyordu.
" bence sende iyi bir babasın "
Yüksel yanıma yatıp elimi tutu ve elimin üstünü öptü.
" ben kızıma asla babalık yapmadım ki iyi bir baba olsam..."
" olsun hala geç değil ki! "
Bana tebessüm ederek bakmıştı.
" onu sakın babasız bırakma. Onunla gez, oyun oyna, konuşurken sabırla dinle, ufak şeyler için ona kızıp ceza verme! "
" merak etme bu dediklerine dikkat edeceğim "
Yüksel saçlarımı karıştırdı.
" bana söz ver! "
" söz veriyorum "
Yüksele sarıldım. Yüksel saçlarımı öpüp Buketi beşiğine koymak için odadan çıkmıştı.
Yatakta yatarken babamın beni görmezden gelişini, beni en ufak şeylerde dövdüğünü, bana bu yaşıma kadar babalık yapmadığı ile ilgili şeyler düşünüyordum.
Yatağın çökmesi ile kafamı çevirip Yüksele bakmıştım. Yüksel arkamdan bana sarılıp saçlarımı öpmeye başlamıştı.
" seni seviyorum "
" bende seni seviyorum "
Yüksel ensemi öpüp geri çekildi.
" çok güzel korkuyorsun "
Kıkırdayıp göğüsüne yattım. Kokumu beğenmesi hoşuma gitmişti. Elleriyle ellerimi birleştirip elimin üstünü öpmüştü. Elimden sonra yanağımı ve boynumu öpmeye başlamıştı.
Beni o kadar nazik bir şekilde öpüyordu ki kendimi çok iyi hissediyordum.
" sana çorba yapıp geleyim sende yat tamam mı? "
Kafamı salladım. Son kez alnımı öpüp odadan çıkmıştı.
****
" Doğan...uyan güzelim...Doğan! "
Bana seslenen Yüksel ile gözlerimi açmıştım. Gözlerimi ovalayıp Yüksele baktım.
" çok mu yorgunsun? "
" evet "
Uykulu bir şekilde konuşmuştum.
" bak çorbanı ve ilaçını getirdim. Bunları iç sonra da uyumaya devam et "
" peki "
Yüksel bana yardım ederek beni oturur pozisyona getirmiş ve elleri ile çorbayı içirmişti. Çorba bitince ilaçları da içirip beni yatırmıştı.
Gözlerimi kapatırken Yükselin yanağımı öptüğünü hissetmiştim...
Merhaba✨
Bölüm nasıldı?
Kısa olduğu için özür dilerim bu bölümü dinlenmek için otururken yazdım.
Diğer bölüm de görüşmek üzere öptüm sizi muah😘💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )
Short Storyanonim: selam yakışıklı! (görüldü) anonim: hadi ama kaç haftadır ben yazıyorum bir ilk yapıp sen yaz bana! 05***: aşağıya gel anonim: ne?! 05***: sana aşağı gel dedim! anonim: ocakta yemeğim var bay 05***: sen gelmiyorsan ben gelirim yukarıya. Ailen...