Bol bol yorum istesem bol bol yorum yapar mısınız?🐭
İyi okumalar
Doğan
Telefonumun zır zır diye sesler çıkarması ile gözlerimi açtım. Yüzümün yanına ayak görünce korkuyla oturur pozisyon aldım. Gözlerimi ovalayıp ayağın sahibine baktım. Emrenin ayağı olduğunu görünce yüzümü buruşturup yataktan kalktım.
Yerde ayağıma bir şey dolanınca yere yüz üstü düştüm. Ayağımın neye takıldığına bakmak için kafamı eğdim. Yerde yüz üstü yatan Tarığı görünce şaşkınca ona bakmaya başladım. Sessizce yanına gidip nefes alıyor mu diye bakmaya çalıştım. Birden ' höhör ' a benzeyen bir ses çıkarıp sırt üstü yatınca irkilmiştim.
Allah aşkına bunlar neden böyle yatıyorlardı?!
Sessizce odadan çıkarken son kez onlara baktım. Kapıyı kapatıp mutfağa gittim.
" ooo günaydın Doğancım "
Ceylan masaya domatesleri koyarken konuştu.
" günaydın "
" ben bizimkileri kaldırayım sende bir duş al "
" tamam "
Ceylanla beraber yukarı çıkmaya başlamıştık.
" hızlı ol tamam mı? "
" tamam "
" hadi git o zaman "
" drama yapardım ama duşa girip kendime gelmem lazım "
Ceylan gülerek Emrelerin odasına yöneldi. Bende banyoya. Banyoya girerken Ceylanın şöyle dediğini duydum;
" kalkın lan! Ben hizmetçiniz miyim?! Bak hala yatıyorlar. KALKIN LAN!!! "
gülerek kapıyı kapatıp üstümü çıkarmaya başladım.
.............
Eve doğru giderken annem babamın bu gece iş yemeğine gideceğini ve öğlene yakın geleceğini. Kendisinin de teyzemlere gidiceği ile mesaj atmıştı. Bende bakkala uğramış bol abur cubur almış bir şekilde eve gidiyordum.
Ayıptır söylemesi dört büyük poşet abur cubur aldım hehehehe...
Aramızda kalsın bunların bazılarını sonra yemek için depolicam ^,^
Eve gelince hoplıya zıplaya merdivenleri çıkıp kapıyı açtım. Kafamı içeri uzatıp evde biri varmı diye kontrol ettim.
Evde ses olmadığına göre kimse yoktu! İçeri girip iki poşet abur cuburu mutfağa bırakıp diğer iki poşeti odama götürdüm.
İki poşet abur cuburu yatağın altına koyup önlerine birkaç kıyafet tıkıp görünüp görünmediklerine baktım. Görünmediklerini görünce gülümseyerek odadan çıktım.
Mutfağa gidip yiyecekleri olması gereken yerlere koyup mutfaktan çıktım. Salona gidip kendimi koltuğa attım. Telefonu elime alıp mesajları görünce kaşlarımı çattım. Sabahleyin mesajları görmüştüm ama önemsiz diye es geçmiştim.
Uygulamaya hoş geldiniz!
///Mesajlar///
Yüksel: gözlerin aynı bir kara delik gibi beni içine çekiyor. ( 22.43 )
Sana bakan herkesin gözlerini oymak istiyorum. ( 23.56 )
Rüyama giricek kadar beni etkilediğine inanamıyorum. ( 09.14 )
Neden aklımdan çıkmıyorsun güzel çocuk ( 10.23 )
Dört poşet abur cubur sağlığın için zararlı. ( 12.38 )
Tavşan gibisin. ( 13.59 )
Doğan: siz kimsiniz? ( 15.21 )
Neden beni sapık gibi takip ettiniz? ( 15.22 )
Telefonu kapatıp masanın üstüne koydum. Bu neydi şimdi? Bir sapık mı musallat olmuştu bana? Telefonum titreyince telefonumu elime aldım.
Yüksel: ben sapık değilim sadece güzelliğin ile etkilenmiş biriyim.
Doğan: kimsiniz?
Yüksel: en yakın zamanda öğreneceksin.
Doğan: yok öğrenmim ben.
Yüksel kişisini engellediniz!
Diğer hesaba geçiliyor!
Anonim hesabına geçtiniz!
Anonim: selam!
Görüldü
Anonim: görüldü size girsin he mi?!
Yüksel: doğru konuş benimle!
Anonim: nidennn??
Yüksel: ben senin arkadaşın değilim.
Anonim: arkadaş olalım!
Yüksel: ya dolandırıcıysam ya organ mafyasıysam?
Anonim: dolandırılıcak bir şeyim yok ki! Organlarımı da alabilirsin sıkıntı yok yani!
Yüksel: garip çocuk.
Anonim: lütfen arkadaş olalım ^,^
Yüksel: hayır.
Anonim: hıh! Bana ne artık arkadaşız bir kere!
Yüksel: seninle uğraşamam.
Yüksel çevrimdışı
Anonim: ama ben uğraşırım :D
Uygulamadan çıkılıyor!
Telefonu cebime koydum bacaklarımı sehbaya doğru uzattım. Çok eğlenceli olucak!
Merhaba❤
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz ne?
Kitap nasıl gidiyor?
Kitabımı başkalarına önerir misiniz lütfen? 🐭🐾❤
Diğer bölüm de görüşmek üzere 🕊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin •BXB• ( TAMAMLANDI )
Cerita Pendekanonim: selam yakışıklı! (görüldü) anonim: hadi ama kaç haftadır ben yazıyorum bir ilk yapıp sen yaz bana! 05***: aşağıya gel anonim: ne?! 05***: sana aşağı gel dedim! anonim: ocakta yemeğim var bay 05***: sen gelmiyorsan ben gelirim yukarıya. Ailen...