Prologue

1.6K 125 15
                                    

Esmer yüzüne ayna tutan ter damlalarına sahip kalın dudaklı çocuk gardını almaya devam ederken kabarık eldivenleri yüzünü koruyordu. Karşısında rakibinin hareketlerini izleyen kumral çocuk kaslı kollarını önünde tutmaya devam ederken yavaşça rakibine yaklaştı. Esmer çocuk sağ dirseğin ardından gelen aparkattan kaçamadı, çenesine sert bir yumruk yerken burnundan sıcak bir sıvının aktığını hissediyordu. Gardını geri alıp kumral çocuğun sol omzuna vurdu ve çocuğun önünde tuttuğu kolları çözüldüğünde kulağının arkasına yumruk yedi. Hakem bağırdı, onun kadar uzun kolları olmadığı için yumrukları kaçıyordu, çocuğa attığı yumruklar sert değildi. O ilk defa ringte birine vurmak istemiyordu. Bir kaç yumruk daha attı ve kumral çocuğun eldivenlerine isabetsiz yumruklar yolladı. Yorulduğunda başını rakibinin omzuna yasladı ve kumral çocuk da onunkine, hakem tekrar bağırdı, esmer çocuğun kalbi durmuyordu. Yaşadığı adrenalinin etkisinden fazlasını hissettiren kalbi kulaklarında atmaya devam ederken başını kaldırdı, yüzü rakibine fazla yakındı.Neden oraya başına yaslamayı bırakamadığını bilmiyordu, daha ilk raunt yeni bitiyordu ve yorulmuş sayılmazdı.

Dağınık saçları alnına dökülen bu kızarmış çocuğun terli omuzu nedensizce ona fazla çekici geliyordu. O genelde ringe çıktığında gözleri rakibine kahverenginin en koyu tonuyla bakarken, istemsizce hepsinden nefret ederdi. Ama bu sefer kafasını kumral çocuğun omuzuna yasladığı andan beri, kendini nefret etmeye zorluyor gibiydi. Onun pembeleşmiş dudaklarının içinde sıklaşan nefesini dudaklarında hissettiğinde kalın dudaklarını yaladı ve çenesinin altına bir yumruk daha yedi. Yumruk onun yalpalamasına neden oldu.

Ama sert değildi.

Boxers//CashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin