Multimedia da Egemen var.
Çıkışta Güneş'i Çisem'in yanından almaya gidecektim. Çisem çok tatlı bir kızdı. Annesi abisiyle yaşıyordu. Babasını kaybetmiş. Annesini bi kaç kez gördüm ama abisini hic görmedim . Çıkışta Egemen ve ayrıldıktan sonra kulaklığımı takıp Elvis Presley dinlemeye başladım hızlı hızlı yürüdüm çabuk gelmiştim ama evlerinin önünde yapılı bir çocuk vardı . Arkasından bile belliydi. Kimdi bu ? Demir kapıyı geçip evin ziline bastım. Zile basınca yandan bir bakış attı. Aynı anda şaşkınlığa uğradık. Çok yakışıklıydı. Siyah saç kimseye bu kadar yakışmazdı emin olun. Ben çocuğu süzerken onunda beni izlediğini fark ettim. Utançla gözlerimi kaçırdım. O sırada kapı açıldı zaten Elif teyze açtı kapıyı .
"Ben Güneş'i almaya gelmiştimm" dedim samimi görünmeye çalışırken.
" Hoşgeldin kızım Güneş mutfakta geçsene içeri" dedi gülümserken
"Ee hadi oğlum seni mi bekliycem burda çabuk geç " dedi aceleci bir tavırla demek Çisem'in abisi buydu fena değildi ha . Şakaydı çocuk tam bir afet . Ben Elif teyzeyi takip ederken adını bilmediğim kaslı çocukda arkadan geliyordu. Yanımdan hızla geçince ben bayılacak gibi oldum parfümü baştan çıkarıcıydı yaa. Hemen kendimi toparlayıp
"Güneş hadi ablacım eve gitme vakti geldi " dedim.Güneşle Çisem aynı anda sızlanmaya başladı "Amaaa Öykü ablaaa" boşuna maymunluk yapmayın eve gidicez demek isterdim ama Elif teyze vardı sustum.
"Sızlanma ablasının birtanesi hadi hadii " dedim yalancı gülümsememi sergilerken Elif hanım
"Öykü akşam yemeğine kalsanıza anneni ara oda gelsin hadii " dedi "Hı ? Ne? WTF?" Dedim içimden tabi... Belli etmek istemesemde zorla annemi aradım hatta arıyor gibi yapmak isterdim de şimdi çalar felan rezil olmayayım kadına. Annem her zaman ki bahanesiyle beni ilk defa mutlu etti diyecekken "Siz kalın" dedi. Kapattıktan sonra Elif teyze bana bakarak ne dedi gibisinden bir bakış attı. Bende
"Siz kalın benim önemli bir toplantım var" dedi dedim. Elif teyze
"Hadi yemek yapalım" dediğinde yalancı bir gülümseme atarak "En sevdiğim" dedim. Saçımı salaş bir topuz yapıp önlüğümü taktım. Koyulduk yemek yapmaya. Arkamı döndüğümde oha çüş adını bilmediğim playboyla burun buruna . Ben sağa gittim o sağa gitti sola gittim sola . Sonunda sesli bi şekilde nefes alıp onun geçmesini bekledim. Elif teyze pis pis sırıtıyor ya rezil oldum. Gözlerimi devirdim . Güneş yanıma gelince soru soran gözlerle ona döndüm.
"Abla ya tuvaletim geldiii" dedi inanmıyorum yaa. Kucağıma aldım bari bu şekilde görmesin diye dua ederken hay yinemi sen bu sefer çok sürmeden Güneş'i götürdüm. Topuzum bozuldu tipim intihar sebebi haass.. Beni bu halde görmeseydi şuan daha mutlu olabilirdim. Hızlı hızlı saçımı tekrar topladım. Salak ya sırıtıyordu resmen. Elif teyze "Araaass!"diye bağırınca bakışlarını elif teyzeye çevirdi. Ohh! Bad boyumun ismini öğrenmiştim. Aras ♥ "Efendim" diyerek annesinin yanına gitti. İyi bari kibar jojukmuş. Benim ismimi bilmiyordu. Sanırım yani . Hemen Elif teyzenin yanına gittim. Çüs becerikli kadın ya hemencik hazırlamış sofrayı. Bende Güneş'le Çisem'i aldım oturttum yanıma ikisinide. Ooo beyfendiye bak baş köşeye kuruldu . Tamam evin erkeği sensin de bu ne ego ?. Tamam fazla abarttım benim oturacak halim yok ya. Yemek gayet sessiz geçti . Aras'ın telefonu çalınca "Afedersiniz" demesini bekliyordum ki hiç bişey demeden kalktı öküz. Çisem'le Güneş televizyon izlemek için odaya gectiler bende aceleyle sofrayı topladım. Güneş'i hazırladım kendim hazırlandım.
"Elif teyze her şey için çok teşekkür ederim" dedim masum bi sekilde benden de ne kadar masum olur bilemedim."Akşam oldu kızım sizi tek başınıza göndermem Aras bıraksın sizi" deyince ben küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim.
"Hayır gerçekten gerek yok" derken Elif teyze susturdu beni.
"Hadi Aras ne bekliyosun oğlum?"dedi uyarıcı bi sesle. Tıslayarak kalktı . Elif teyze kapıya kadar geçirdi bizi. Anne kız gibi samimi bi şekilde sarıldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilli Bebek
Teen FictionGarip değil mi? Bazı hatıralar mutluluk verirken bazıları intihara sürükler...