Pilli Bebek -10-

224 19 0
                                    

Sabah uyandığımda aklıma Egemenle buluşacağım gelince yataktan hızla kalkmaya çalıştım çünkü bana aşık olan çarşafımla ufak bir fantaziye girdik.Sonunda kendimi yatağımdan kurtardığımda banyoya koştum.Banyoda işlerimi hallettikten sonra saate baktığımda gözlerim yuvalarından fırlayacak sandım.Telefon elimde titremeye başlayınca resmen ödüm bokuma karıştı.Yeşil işareti kaydırıp telefonu açtım.Haydi bismillah.

"Nerdesin lan başımın belası? "Hayret sesi sakin.

"Imm şey Ege lan valla uyuya kalmışım 5 dakikaya ordayım."

"Tamam istersen gelip alıyım seni."

"Yok hiç gerek yok gelirim ben.Herzamanki cafemi? "

"Evet."dediğinde "görüşürüz" diyip telefonu kapattım.Bu sakinlik hayra alamet değil.Dolabımın karşısına geçip ne giyeceğime karar vermeye başladım.Havalar çokta ısınmamıştı bu yüzden siyah mini eteğimi ve mor-pembe karışımı salaş kazağımı aldım.Altına siyah ince çorap giydim. Saçımıda salaş bir topuz yapıp aşağı indim.Bordo botlarımı ayağima takıp koşmaya başladım (multimediada var) Hass.. telefonumu unuttum.Hızla geri eve dönüp kapıyı actım botlarımı çıkarmadan içeri daldım.Halıya basmamaya özen göstererek odama çıktım.Telefonumu bulup koşarak aşağı indim.Aynı hızda caffeye koşmaya devam ettim.Gelmiştim sonunda.Cafede Egemeni görünce sırtına atlıycaktım fakat kıyafetim uygun değil.Sessizce yanına yaklaşıp ellerimi gözlerine kapattım.

Pilli BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin