Pilli Bebek -7-

235 18 1
                                    

Multimedia,Aras'ın sevgilisi

Sabah Güneş'in kafamda tepinmesiyle açtım gözlerimi. Tıslayarak kalktım.Saate baktım . Ohaaa okula geç kalıyordum lan. Yarım saat var. Hazırlanmam ve Güneş'i okula bırakmam lazımdı.Hemen yataktan fırladım. Güneş'e kıyafetlerini giymesini söyleyip banyoya koştum. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım hafif bir makyaj yapıp igrendiğim okul formalarımı giydim. Dizimin altında biten beyaz çoraplarımı giydim. Mutfağa uçarak gittim resmen.Agzıma birşeyler tıkıştırıp Güneş'e nutella sürdüm. 20 dakikam kaldığını tahmin ediyordum. Güneş'in kapısını açıp onu kucağıma aldım hızlıca merdivenlerden inerken kendimi maroton yarışçısı gibi hissettim. 15 dakikam kalmıştı. Güneş'i okula bırakıp servise yetişmem lazımdı.  Nefes nefese okula yetiştim son 5 dakikam vardı ya. Hemen Güneş'i kapıdan geçirdim. Redbull olsa da uçsam diye saçma saçma düşünürken eve geldiğimi fark ettim kapının önünde biri vardı iyice yaklaştığımda Aras olduğunu fark ettim . Ne işi vardı ya burda.

"Arass?"diye tek kaşımı kaldırarak ona ne işin var demek istedim ama bana öküz gibi bakıyordu.

"Ne yapıyorsun burda?"

"Ben sizin okula geçtim, beni bugün yalnız bırakmazsın demi?"deyince şok oldum.WTF ? "Ha?"

"Okul diyorum okul ben diyorum sizin okula diyorum geçtim diyorum hani beni yalnız bırakmasan diyorum" dedi alaycı bir sesle. Bende kendime gelip

"Haa tabiki ne demek yalnız bırakmak" felan sacmalarken servis geldi ben servis şöförümüz Özgür abiye durumu anlattım. Oda onaylandıktan sonra arkaya oturduk. Okula geldiğimizde bütün okulun gözü üstümdeydi . Kızların ağızlarının suyu akıyordu resmen ya pislikler. Aras'a okulu gezdirdim kolejden sonra devlet okuluna gelmek biraz değişikti. Sormak istedim ama bu ne samimiyet felan derse mort olurum diye sustum . Müdüre gidip sınıfını öğrendik buda mı tesadüf yaa aynı sınıfa düştük . Aslında çok mutlu oldum ama belli etmek istemedim. Hızlıca derse geçtik Aras çaprazıma oturdu. 5 dakika sonra Aras bana şşşleyince kafamı sıradan kaldırdım. Tek kaşımı kaldırarak ne var gibisinden baktım.

"Kağıt kalem versene."emrin olur gülüm emrin olur . Paşama bak sen. Tam verecekken sınıfımızın yavşağı İpek atladı hemen. Ayağına çermeyi taktığım gibi yerle seviştirdim ve hayvan gibi gülmeyi eksik etmedim. O yerden kalkana kadar verdim bile. Ayağa kalktı bana sinirle baktı. Hİc umursamadan kafamı tekrar sıraya koydum. Dersleri hep uyuyarak geçirdim öğle arasına kadar. Valla Aras'ı bile umursamadım. Öğle arasında Aras acıktığını söyledi. Birlikte yemekhaneye indik. Ben tepsimi aldım.Sıraya geçtim. Aras'ta öyle yapar diye umuyordumki elinde tepsisiz geldi valla bütün uykum puf oldu gitti Allamm yaa çocuğum manyak mısın sen ?
"Aras tepsi?"

"Ne tepsisi?"soruma soruyla cevap veriyor ya .

"Yemek tepsisi."dedim göz kırpmaya çalışırken. Artık nasıl göründüm bilmiyorum. Gidip tepsiyi almasını söyledim. O giderken  tam önüme dönecekken saçıma birinin yapışmasıyla arkamı dönmem bir oldu. Aras'ın sevgilisiydi bu kevaşe.

"Saçımı bırak "diye tısladım. Ama bırakmadı. Tekmeyi savurdugum gibi saçımı bıraktı.

"Ne yapıyorsun lan sen?"dememle yerden kalkıp suratıma tokatı basması bir oldu. Oha işte bu son noktaydı bileğini kavradığım gibi duvara yapıştırdım . Gözlerimin içine bakarak

"Aras beni senin için mi terk etti orosbu."dedi alaycı bir sesle yok bu gerçekten kaşınmıştı kaşırız sıkıntı yok  . Tırnaklarımı çelimsiz kollarına geçirdim . Canı açımış olacakki hafif bir çığlık attı. Saçından tutup dizlerimi karın boşluğuna geçirdim. Çok sürmeden yere yığıldı. Tekmelerimi rastgele savurmaya başladım canı acıyorsa ne mutlu bana. Bir anda kas katı kesildim. Güçlü bir kol beni olağanca sıkıyordu.

"Öykü sakin ol napıyorsunuz siz!!"umrumda bile değildi bu kız bana resmen hakaret etmişti. Kollarından kurtulmaya çalışırken daha sıkı kavradı. Bu sefer belimden. Tabiki durduramazdı beni. Bacaklarımı sallamaya başladım. Neresine gelirse artık Aras sonunda beni bahçeye çıkardığında sinirle ona döndüm.

"Napıyosun be sen?"diye sinirle soludum.

"Asıl sen napıyosun Benim için kavga etmene gerek yoktu."hah cidden onun için kavga ettiğimimi sandı sinirle kahkaha atıp

"Birincisi senin için değil bana dediğini duymadın sen.İkincisi Sa-na-ne ha sanane! "Sinirle arkmı döndüm.Artık ne hali varsa görsün hızla okuldan çıkarken okul şortumun cebinden telefonumu çıkarttım.Edanın numarasıni bulup hızla mesaj bölümüne girdim.Başımın ağrıdığını çantamı almasını söyledim ve birşey olmadıgını anlamasın diye öpücük atan emojiden koydum.Ardından direk kulaklığımı takıp Bruno Mars-Grenade dinlemeye başladım. Suçsuz yere faişe damgası yemiştim.Hemde yeni tanıştıgım bi çocuk yüzünden. Bunu gururuma asla yediremezdim. Hızlı hızlı kumsala doğru yürüdüm. Kendimi kumlara bıraktım. Gözümden bir kaç damla yaş akarken kendimi tutamayıp göz yaşlarımı özgür bıraktım...

Pilli BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin