***Multimedia Öykü-Aras-Ece***
Okula gittiğimde Arasla o kevaşe yine yan yanaydı.Kız beni görünce örümcek ağı gibi sardı.Sanki yiycez ya.Bahçedeki banklardan birine oturup Ecenin gelmesini bekledim.Başımı kollarımın arasına alıp dizlerimle birleştirdim.Neyseki formamız şortlu.Başımı kaldırdığımda Ecenin geldiğini gördüm.Kıza okul forması bile yakışmış yuh ya.Bende ona doğru yürümeye başladım.Beni görünce gülümsedi tabi bende gülümsedim.Samimi bir şekilde sarıldık.Aras bizi o şekilde görünce bakışlarını çekmedi.Tanımıyordu tabi ve kız kardeşi olduğunuda bilmiyordu.Eceyle beraber bizim grubun oraya gittik.Sırayla herkesle tanıştırdım.Ceren hemen sıcakkanlılıkla sarıldı,Eda "meraba diyip geçti,Egemnlede tokalaştıktan sonra müdürün odasına doğru gitmeye başladık.Ece bizden bir yaş küçük olduğu için 10\C olarak belirlenmiş sınıfı.Onu sınıfına bıraktım.Tenefüste yanıma geleceğini söyledi.İyi dersler dileyip sınıfıma çıktım.Müdürü anlamıyorum 11iz lan biz niye en üst kata veriyon zalımın oğlu.Sınıfa girip sırama kuruldum.Çaprazımda oturan Aras'ın bana baktığını hissediyorum kafamı o tarafa çeviriyorum ve bingo.Hoca gelince bakışmamızi yarıda kesip önüme döndüm.Tabiki ders dinlemiycem.Eceyle Aras'ın arasını nasıl yapıcam ben ya,önce Arasla kendi aramı yapmam lazım.Arkamı döndüm Arasla göz göze gelince tebessüm ettim şaşırmış olacakki bir kaç saniye sonra oda gülümsedi.Kafamdaki sorularla boş boş sınıfta göz gezdirirken zil çaldı tam kalkacaktım ki Eceyi hatırlayıp paşa paşa yerimd geri oturdum.Ece sınıfa girdiğinde Aras bakışlarını direk Eceye çevirdi.Aras sınıftan çıkarken yan yana geldiler.Aras sınıftan çıktıktan sonra Ece gözlerini sıkı kapattı ve iri bir damla yere düştü.Hemen yerimden ayaklanıp Eceye sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilli Bebek
Teen FictionGarip değil mi? Bazı hatıralar mutluluk verirken bazıları intihara sürükler...