Acaba arkadaşım desem inanır mı?Ben bir şansımı deniyim ya.
"Arkadaşım."dediğimde Aras bana öyle bir baktı ki bu kelimeyi dememiş olmayı diledim.
"Öykü son kez soruyorum o kız kim?"
"Ya arkadaşım işte."dediğime gözlerini devirirken bende onun bu hareketine göz devirdim.
"Öykü cevap veriyor musun verdiriyim mi?"dedi.Zilin çaldığını duyunca içimden sevinç çığlıkları attım resmen.
"Aaa Aras bak zil çaldı benim gitmem lazım."
"Tamam yani dur hayır, madem arkadaşın neden sonradan hayatına girdi?"
"Ya sanane,ne meraklısın ki."dilimi uzatarakta cümleme havalılık katıyım derken cidden ayaklarım yerden kesildi ve havalandım.
"Evet çok meraklıyım küçük hanım."Aras ben kucağındayken yürümeye başladı.
"Aras indir beni!Ya kime diyorum.Gerizekalı bıraksana!"
"Bir sus be kızım."
"Arascım bırakırsan kızın kim olduğunu söyleyeceğim."dedim şirin gözükmeye çalışarak.
"İnanıyım mı?Tabiki HAYIR."demesiyle somurtup kollarının keyfini çıkarmaya başladım.Aras'ın motoruna varınca içimden şükrediyordum neyse ki herkes derstede kimse bizi görmedi.Bi saniye DERS!
"Devamsızlık denen birşey var."
"Bizimkiler halleder."diyerek piç smile yaptı.Ne sanıyor kendini bu çocuk mafya falan mı?Ben göz devirirken beni kucağından indirdi ve motoruna bindi.Bende arkasına geçince kasklarımızı taktık ve sürmeye başladı.
"Aras ben düşerim Valla,bak yavaş sür."
"Belime sarılırsan düşmezsin."u.k.a.l.a ellerimi beline doladım ama sarılmadım,bunu fark edince bana inat daha hızlı sürmeye başladı.
Hafif ormanlık alana girince korkmadım değil.
"Nereye gidiyoruz?"dediğimde."Geldik sayılır "diye kestirip attı.Yaklaşık 5 dakika falan sonra küçük bir kulubenin önünde durduk.Bana dönüp;"Şimdi küçük hanım,benden kaçacak yerinde yok.Düzgünce cevap ver bana o kız kim?"o kız kim derken her harfi baskılı söylemişti.
"Sen niye taktın ki bu kadar ya."
"Bana çok tuhaf bakıyor.Sanki beni tanıyor gibi."o seni senden iyi tanıyor çünkü kardeşin demek istesemde sadece sustum.
"Ya işte bizim tanışmamıda öyle oldu.O herkese öyle bakıyor."
"Peki."ciddi mi diye bakmak için ona yaklaştım.
"Manyak mısın lan sen.Bunun için mi getirdin beni buraya,işsiz misin ya sen gerizekalı!"
"Napıyım sürekli benden kaçıyorsun."sinirle ellerimi saçlarıma geçirdim korkunç olduğunu düşündüğüm bakışlarımdan birini yolladım.
"Bundan sonra benden kaçmak yok anlaştık mı?"diyince sinirle;
"Anlaştık,gidelim artık."İkimizde motora bindiğimiz halde Aras motoru çalıştırmıyordu.
"Çalıştırsana."diye tısladım dişlerimin arasından.
"Öykü motor çalışmıyor"diyince sırtına resmen kafa attım.
"Ne demek çalışmıyor."şuan oturup ağlayabilirdim.
"Valla ben birşey yapmadım."
"Aras şaka yapıyorum de lütfen."derken ikimizde motordan inmiş çaresizce motora bakıyorduk.
"Tamam yapmaya çalışacağım."derken kollarını sıvasyıp motorla uğraşmaya başladı.
"Ne gerek vardı buraya gelmeye anlamıyorum ki götür kafeye yani al işte şimdi kurda kuşa yem olacağım zaten kurt sesleri geliyor.Senin kadar sorumsuzunu görmedim ben salak.Ya çıldırcam motorla elleşicegine yapsana şunu beeğ!!"sinirden ve korkudan etrafımda dönerken bir yandanda Aras'a sövüyordum.
"Ne çene varmış sende."
"Hem suçlu hem güçlü, aptal."
"Tamam sakin ol bu gece burda kalalım yarın buluruz bir yolunu."İçeri girdiğimizde ben etrafa bakarken Aras küçük bir odaya girdi o değil de burda kanepe falanda yok.Aras'ın yanına giderken aklımda tek bi soru vardı.Nerde yatıcaktım ben.Ve cevabımı aldım suan tek kişilik yatakla bakışmaktayım.
"Aras sen nerde yatacaksın?" Aras bana sanki ben lezbiyenin ve Edayla sevgiliyim demişim gibi baktı.
"Kızım kusura bakma ama ben burda yatacağım." Diyerek yatağa sırt üstü kendini birakti.
"Ya mal ben senle yatmam."derken Aras'ı boğmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Tamam bak şöyle yapalım,temas yok."Ona ciddi misin bakışları atarken tek uyuyacağım yerin yatak ve parkelerin üstü olduğunu biliyordum ki parkeler hiçte yumuşak gözükmüyor.Yatağa doğru yaklaştım ve ucuna kıvrıldım.
"İyi geceler geveze."
"İyi geceler gerizekalı." Sinirle oflayinca zaferle gözlerimi kapattım.
***Merhaba Merhaba merhabaa uzun zaman oldu yazmayalı baya oldu kitap ortak olduğu için yazın zor yazıyoruz.Sizin bize destek çıkmanızı istiyoruz yorumlar bizim için değerli.Seviliyorsunuz,umarım bölümü beğenmişsinizdir. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilli Bebek
Teen FictionGarip değil mi? Bazı hatıralar mutluluk verirken bazıları intihara sürükler...