Sabah alarmımın muhteşem (!) sesiyle gözlerimi açtım.Bugün cuma ve yarın Egeyle buluşup konuşmam gereken konular var.Bugün cuma demiştim demi Güneş'i okula yine ve yine ben bırakıcam.Banyoda işlerimi halledip iğrenç formalarımı üstüme geçirdim.Güneş'in odasının kapısını açıp bağırarak şarkı söylemeye başladım Güneş anında bana söverken ona dönüp;
"5 dakikan var küçük hanım hemen kaldır koca kıçını"dedim ve kapısını çarparak mutfağa gittim ben her ne kadar kahvaltı yapmasamda Güneş'in kesin yapması lazım.Güneş kahvaltısını bitirince hemen evden çıktık. Güneş'in okulu çok yakın zaten onu hemen bırakıp eve doğru tekrar giderken servisçimiz benim arkamdaydı.Korna yaptığında çabucak servise binip cam kenarına yayıldım.Okula gittiğimde Edayla sarılma faslını gerçekleştirip dedikodu yaparak sınıfa çıkmaya başladık.Ben dilci olduğum için ayrı sınıflardaydık.Ders başladığında çantamdan kitabımı çıkartmak için elimi sıranın altına attım.Bi saniye çantam YOK!Lan napcam ben şimdi.Ne defter ne kitap hoca bana dik dik bakıyor.
"Öykü Çağrı'nın yanına geç! "Bana mı dedi.Ne demek Çağrı'nın yanına geç.Ya o sınıfın yavşağı.
"Öykü!" Hoca uyarırcasına seslendiğinde Çağrı'nın yanına doğru sümsük adımlarla ilerledim.Offlayarak yanına oturdum.Hemen dudağını yalamaya başladı.Şortumu çekiştirmeye başladım artık bacaklarımın ne kadarını saklarsam iyi.
Dersler her zamankinden daha yavaş ve fazlaca sıkıcı geçti.Gün boyunca Aras'ı da görmedim.Servise doğru yürürken bi yandan da kendime söz veriyordum.Çantamı asla ve asla unutmak yok.Tabi ben bunları düşünürken biriyle çarpıştım.Normalde asla özür dilemem ama suç bende bu sefer tam özür dileyecekken çarpıştığım kişinin gavat Çağrı olduğunu gördüm.Umursamdan oradan uzaklaştım.Uzaklaştım mı demiştim pardon iki adım atmadan Aras'ı gördüm .Aras'ı tek görsem iyi.Yanında dün kavga ettiğim kevaşe.Adını hala bilmediğim kız beni görünce Aras'a sarıldı ardından dudaklarına yumuldu.Sıkıca gözlerimi yumdum.Gözlerimi açtığımda gözlerim Aras'ın gözleriyle buluştu.Endişeyle bana bakıyordu.Gözlerimi kaçırıp servise doğru hızlı adımlarla ilerledim.Aras'ın olduğu tarafa bakmamaya çalışarak.Servise tam ayağımı atmışken biri beni kolumdan çekti.Aras olmasını dilerken onla alakası olmayan tipine sıçtığım Çağrıyı gördüm.
"Ne var Çağrı?" dedim tek kaşımı kaldımaya çalışarak.
"Yarında çantanı getirme diyecektim."dedi piç smile yapmaya çalışarak ama çok tipsiz oluyo böyle yapınca öğğh.
"Dedin işte defolup gitsene artık."dedim ve serviste herzaman ki koltuğuma yayıldım.Eve gidene kadar Arasla o salak kızın sarılıp,öpüşmesi gözümün önünden gitmedi.Sonunda eve geldiğimde hem kendime kızıyordum hem de şu anahtar deliğini küçük yapan gavatlara sövüyordum.Zaten çişim var,kapıyı açmaya çalışırken daha fazla geliyor.Kapıyı açınca direk tuvalete koştum.
Odama gittiğimde karnım guruldadı.Guruldadı mı dedim 5.1 şiddetinde sarsıntı yaşadım resmen.Komidinimin en alt gözünde sadece benim ve Eda'nın bildiği abur cubur çekmecemi yatağıma boşaltıp yumuldum.Birazda ders çalıştıktan sonra yarın Egeye anlatıcaklarımın planını yapmaya başladım.Ne ara uyudum bilmiyorum...
******Tekrardan selamlar millet.Malum her öğrencinin derdi sınav haftalarında bulunmaktayız.Bölüm kısa olmuş olabilir üzgünüz ama yarında yeni bölüm gelicek kaç gibi gelicek tam olarak söyleyemiyoruz.Vote vermeyi unutmayın lütfen.Öpüldünüz -BusEda ******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilli Bebek
Teen FictionGarip değil mi? Bazı hatıralar mutluluk verirken bazıları intihara sürükler...