Tanjirou nun bakış açısı ❤
Uyuya kalmışım. Ama uyandığımda.... Bir dakika! Giyuu nun kucağındayım >/////< Rengoku için ağlarken kucağında uyuya kalmış olmalıyım. Ama yüzü çokta güzel gü- Galiba aklımı kaçırdım.... Umarım korktuğum gerçekleşmez....
Ben onu izlerken bir anda arkadaki cam tıklatıldı ve korkudan uçtum
Camda Shinobu el sallıyordu.
Beni böylede gördüğü için çok utanmıştım. Ama artık çok geçti.Shinobu" Bakıyorum da sevgilin ile mutlusun~"
Tabi bunu demesiyle benim domates salçası olmam bir oldu.Tanjirou "H-ha-hayır çok yanlış a-anladın"
Shinobu "Hadi amaa. Ben gelmeden öncede onu izliyordun ve eminim ki yerinden de mutlusun"
O sırada Giyuu ya baktım, sanki duyuyormuş gibi kızarmıştı. Umarım gerçekten de duymuyordur.
Tanjirou " B-Belki BİRAZ haklısındır"
Giyuu nun bakış açısı ❤
-----------------------------------------------
Tanjirou nun hareketleri nedeni ile uyandım. En son hatırladığım şey Shinobu nun bizim 1000 tane resmimizi çekip, gitmiş olasıydı. O sırada uyuma rolü yapıyordum rol yaparken ise gerçekten uyuya kalmışım. Şu an Tanjirou ve Shinobu konuşuyorlardı. Söyledikleri şeyler nedeni ile kızarırken anlaşıldığımı fark ettim ve uyurken hareket edermiş gibi yapıp kafamı eğdim ve yavaşça ağlamaya başladım. Eğer uykumda ağlarsam kızarmamın normal olduğunu düşünürler. Hem zaten ihtiyacım da vardı buna.
Kafasına düşen göz yaşlarından anladı Tanjirou, benim ağladığımı. Ağlamak için ise Tanjirou nun ölümünü hayal etmem yetti. Mitsuri çok haklıydı. Aşk insana herşeyi yaptırıyor.
Çiklat yiyen 3. şahısın bakış açısı 🦋❤🍫
Shinobu çok endişelenmişti ancak sevdiği halleder deyip gitti. Tanjirou bu görüntü karşısında süt dökmüş kedi gibi kaldı. Ardından Giyuu ya en güzel ve en içten kucaklamasını verdi ve Giyuu yeni uyanmış gibi rol yaptı. Ağlaması ise Tanjirou ya sarılması için bir sebep olmuştu. Biraz daha ağladıktan sonra kalktı Tanjrou ya ona destek çıktığı için teşekkür etti ve bahçeye gitti.
Giyuu''Bu his çok güzeldi... Keşke bir daha ona sarılıp koklayabilseydim...''(Lna- Hayırdır Giyuu)
Bu sözlerin ardından arkasında birden Shinobu belirdi ve konuşmaya başladı;
Shinobu''Demek aşık oldun. Bu hissi önceden tatmıştım.... Ancak artık öyle hisleri bulamıyorum. Ama lütfen dikkat et. Hanahaki olma. Eğer olursan o çiçeklerden sonra karnına gelen tekme ile bir daha kan kusarsın.'' dedi ve piç smile atıp gitti.
Giyuu''.... Bu neydi şimdi?''
Bu olaydan sonra tam kalkıp gidecekken arkasından koşturan Tanjirou yu gördü.
Tanjirou'' Giyuu-kun durun gitmeyin. Bir şey soracağım. BEKLEYİİN''
Giyuu nun bakış açısı ❤
Kun? Kızarmamak için kendimi sıkmam lazım şimdi! Bu çocuk hep böyle zaten. Sinir bozucu, şirin, güzel.... Ardından onu beklemeye karar verip tekrar oturdum. Yanıma gelince;
Tanjirou''Dün gece.... Sanki başka bir şeye daha üzülmüştün. Anlamak ister misin? Belki rahatlarsın.
Aha şimdi sıçtım. ÇOK BÜYÜK SIÇTIM
Giyuu''Hayır anlatamam. Özelime girer.''
Tanjirou''oh- peki anladım'' deyip sahte bir gülümseme ile oradan ayrılırken;
Giyuu ''Eğer mutlu değilsen gülümseme Tanjirou. Bu sahte gülüş olayını sevmiyorum. Biliyorsun''
Tanjirou bana evet anlamında kafa sallayıp oradan uzaklaştı.
''Çok mu kabaydım? Galiba evet...''
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bugünlük bu kadar yeter bence.
Elim ağrıdı
Yakında yb gelir.
Yorum ve vote lemeyi ihmal etmeyin lütfeeewn!
Kelime sayısı: ( 450 )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)
RomanceDemon slayer de böyle bir shipi konu alan bir kitap okumak istedim ama bulamadım ben de yazmak istedim <3 Konu; Kendisinin ne hissettiğini çözemeyen Giyuu Bunu için birilerine gözükür ve ona gelen cevap ''aşk'' tır. Tanjirou nun onu sevmesi için...