Finalden bir önceki bölüm ama normalde final olacaktı

468 26 32
                                    

3. Kişi

Tanjiro ve giyuu böyle gülüp eylenirken asıl işi şu anda Shinobu, nakime ve mitsuri yapıyordu. Nakime bir çok iblis ordusu kurup eğitiyordu mitsuri ise yetenekli iblis acılarından bir ordu kuruyordu. Shinobu muzanı biraz daha etkisizleştirmek için tamayo nun ilacı üzerinde inceleme yapıyordu. En fazla 1 hafta içinde darbe gerçekleşecekti. Planları:

Nakime kulenin kontrolunu sağladığı için ilk önce en büyük görev ona düşüyordu. İlk iş upper moon toplantısında akazayı afrikaya kalanların çöle ışınlamak vardı muzan yalnız kaldığında Shinobu zehiri vericek ve mitsuride kurduğu orduyla saldırıcaktı. Tabii bu planda diyer hashiralarda olacaktı. Ayrıca kanao, inosuke, zenitsu, nezuko ve tanjiro da vardı.

En sonunda o darbe günü gelmişti. Bir çok iblis avcısı hatta urakadaki bile gelmişti. Ve tam şu an başlamıştı upper moon lar toplantısı. Toplantı bittiği an nakime onları gecenin olduğu bir yere değil, Akazayı afrikaya diyerlerini çöle ışınlamıştı. O an Nezuko ile Muzan baş başa kalmışlardı. Nezuko ilk başta Muzanın dikkatini dağıtmıştı. Sanemi ise Muzanın arkasından beklenmedik bir şekilde saldırdı. Muzan onu bir an da duvarda karnını yararak öldürdü ve herkes saldırıya geçti. Tanjiro ve nezuko yine iş birliği yaparak Rui yi yenerken kullandıkları yöntemi uyguluyorlardı ancak bu sefer fazladan, Nezukonun güçleri daha çok ve Tanjirou'nun iblis güçleri vardı.

Zenitsu Muzanın dikkatini dağıtmak için sürekli dibinden tanrı hızıyla geçip duruyordu, İnosuke ise yeni çıkartıcağı kollarını kesiyordu derken Muzan krize girdi bu yüzden Nakime Muzanı dışarı ışınladı. Bunu gören muzan sinirini şu an en yakında ona Mitsuriden çıkardı ve bütün kaburgalarını kırıp duvara fırlattı.

Obanai de onunla duvara yapışmıştı. İkisi o gün kucak kucağa, en huzurlu şekilde öldüler.

Güneşin doğmasına son bir saat kalmıştı. Bu sırada Nezuko, Zenitsu, Tengen, Urakadaki, İnosuke ve Shinobu ağır yaralanmıştı; hatta artık hiç biri hareket edemeyecek durumdaydı.

Bunu gören Tanjiro, Giyuu ve diğer hashiralar savaşın sonuna kadar ellerinden gelenleri ardlarına koymadılar. Savaş ise Tamayonun ilacı tamamlaması ve Muzana enjekte etmesiyle sona ermiş denebilirdi.
(İlaç uyuşturucu gibi bir şey, kişi hareket edemez, konuşamaz ama acıyı hissedebilir. Savaş ise aslında uyuşturucu uygulandıktan sonra Muzanın doğan güneşin altında kalmasıyla gerçekleşmişti.)

Bunca olaydan sonra aşırı aç kalan ve günlerdir uyuyamayan Tanjirou bayılmış, ve hashiralar arasından sadece Tengen, Shinobu ve Giyuu hayatta kalmıştı.

2 YILLIK ZAMAN ATLAMASI
Bu iki yıl boyunca Giyuu ve Tanjirou çok yakınlaşmıştır, aynısı Zenitsu ve Nezuko için de geçerlidir. Tamayo ve Shinobu iblisleri insana dönüştürmek için gereken ilaç üzerinde çalışırken İnosuke, Kanao ve Tengen diğerlerinin 3-4 katı daha çok iblis kesmek için uğraşmıslardır.

Shinobu: BULDUUUK

-----------------------------

Evet burda kesicem bcs why not. Yarın bir yb daha yazarım 👍 ha bu arada ben diğer edmin tanıştığıma memnun oldum. Yazar-chan yazmak istemediği ve bok gibi bunalımda olduğu için onun yerine benim tamamlamamı istedi. Lütfen diğer hesabımı takip edinnn

Admin-chan 2.0 gerçek hesabı: -Katsuki_Bakugou oradaki yeni başladiğim kitabı da okuyabilirsinizz 💕

< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin