Shinobu ve Tamayo nun ilacı bulmasıyla her şey normale dönmüş ve Giyuu ıle Tanjiro çıkmaya başlamışlardı
Shinobu hayatına tek kolla devam ederken tamayo da insana dönmüştü ilaç sayesinde.
Nezukonun insana dönmesini fırsat bilen Zenitsu Nezukoya her yanaşmaya çalıştığında dayak yer ve inosuke günlük canon event gibi her gün bu konuda Zenitsu ile alay ederdi.Savaş sırasında tamayo, tanjiro ve nezuko iblis oldukları için iblis keser marklarını çıkarmalarına gerek kalmamıştı ve insana döndükten sonra ise onları zorlayacak bir düşmanları olmamıştı ancak diğerlerinin o lanet işaretten haberleri bile yoktu
——-ZAMAN ATLAMASI——
Tanjiro'dan
Giyuu nun doğum günü yaklaşıyordu ve ona mükemmel bir hediye hazırlamak istiyordum. Eğer Mitsuri san hayatta olsaydı yardımcı olurdu ancak onu Obanai san ile çift mezarına gömmemizin üstünden yıllar geçmişti. Onları ölüm bile ayıramadı, dilerim ki bizi de ayıramaz.
Nezuko: Abi sen Giyuu abiye ne vereceksin?
Tanjiro: Bilmiyorum, yardımcı olursan sevinirim
Nezuko: Ona yeni bir haori vermeye ne dersin? Şuan giydiği haori geçmişiyle bağlantılı, ona yeni bir haori verirsen yeni ve mutlu bir sayfa açabilir
Tanjiro: Oha çok zekisin eyvallah
Nezuko: Ne demek 😚
*********************
Parti çok güzel gidiyordu herkes sırayla hediyesini veriyor sağlıklı ve uzun bir ömür diliyordu. Sıra bana geldi ve yavaşça hediyeyi uzattım. Giyuu san hediyeyi açmaya çalışırken açıklamaya başladım.
Tabjiro: Geçmişini rafa kaldırmalısın ona zarar gelmesini engellemeli ondan ders almaktan fazlasını yapmamalısın. Tekrar tekrar bakıp üzülmemelisin ve yeni bir sayfa açmalısın. Seninle yeni bir sayfa açalım, ölüm bile ayıramasın bizi.
Sonuda açmayı başardığı ve paketinden çıkarıp elinde gözyaşlarıyla ıslanmaya başlayan çift haorisi girdi ilk önce görüş alanıma. Kafamı yukarı kaldırmadan önce haorinin ıslanmasının tek sebebinin göz yaşı olmadığını anladım.
Akan şeyin kan olduğunu anlamamla kafamı hemen yukarı kaldırdım ve ona doğru koşmaya başladım. Ne oluyordu? Neden tam da mutlu olmaya başlamışken oluyordu bunlar? Neden Giyuu kan kusuyordu? BEN NEDEN HİÇBİR ŞEY YAPAMIYORDUM
Tanjiro: GİYUU SAN NE OLUYOR LÜTFEN KONUŞ
Giyuu: Özür ÖHM Özü..r diler..i..m..
Tanjiro: HAYIR HAYIR NE OLUYOR hıck- NE OLUYOR
Bunları görenler daha şoktan tepki bile verememişken Tanjiro panik atak geçirmeye başlamıştı. Haklıydı. Her zamankinden çok haklıydı.
Giyuu: bi.r sonra..ki hayatım..ızda gö..rüşürüz. O zam..an ölüm.ün ÖHK- bile ayıra..mayacağı ka..dadar güç..lü o..la..lım..
Tanjiro: NE SONRAKİ HAYATI HAYIR YAŞAYACAKSIN BENİ BÖYLE BIRAKAMAZSIN HAYIR
Giyuu: Ge.ç.mişi..ime ben..de.n iyi.. bak.. lütf..en
Tanjiro: HAYIR HAYIR AZ DAHA DAYAN LÜTFEN BİRİ YADIM ETSİN BOŞ BOŞ DİKİLMEK YERİNE
Giyuu: El..ved..a en kıym..etli geç..mişi.m.. ve.. tek.. gele..ce..ği..m-
Gözlerindeki yaşam ışığının sönüşünü 3 kilometre öteden bile anlayabilirdi herhangi bir insan ancak Tanjiro anlamamıştı.
Hayır anlamak istememişti, kabul etmemişti öldüğünü.
O gece Nezukonun şoku atlatması ve masadaki meyve suyuyla diğerlerini uyandırıp Tanjiroyu Giyuunun cesedinden uzaklaştırmayı zar zor başarmasıyla bitmişti ve ertesi gün Giyuu gömülmüştü.Şimdi ise Giyuunun ölmeden önce giydiği ancak Tanjiroya çarşaf gibi olan haorisi ve giyuunun ölmeden önce kullandığı saç tokasıyla özensizce bağlanmış uzun saçları Giyuunun mezarının önüne her geldiğinde oluşan o rüzgar ile dalgalanıyordu.
Çok büyük konuşmustu. Ancak ölüm ayırabilirdi onları aslında, fakat bunu bile kabullenmek istememişti.. Gerektiğinden erken kabullenmek zorunda kalmıştı. Bir sonraki hayatlarında da mı ölüm ayırırdı onları bilmiyordu ama tekrar doğmayı diledi. Onunla tekrardan bir araya gelmeyi diledi.
Ve kalan hayatını başka insanların da Giyuu nun yaşadıklarını tecrübe etmemesi için çalışmaya adadı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)
RomanceDemon slayer de böyle bir shipi konu alan bir kitap okumak istedim ama bulamadım ben de yazmak istedim <3 Konu; Kendisinin ne hissettiğini çözemeyen Giyuu Bunu için birilerine gözükür ve ona gelen cevap ''aşk'' tır. Tanjirou nun onu sevmesi için...