💖 Haber 💖

883 72 13
                                    

Tanjirou nun bakış açısından 💖

Mektubu yazdığımda çok geç olmuştu, uykum fazlasıyla vardı ve çokta yorgundum. Ayağa kalkacak gücüm olmadığı için masaya kafamı koydum ve gözlerimi yumdum.........

Sabah Tamayo nun sesi ile uyanmıştım, yemek yaptığını söylüyordu. Kurt gibi açtım bu yüzden saniyesinde oraya geldim.

Tanjirou: Mhhmfnp?

(Bambuyu ne olur ne olmaz diye çıkarmıyorlar çünkü aç ve hala kontrolden çıkma ihtimali olduğunu düşünüyorlar)

Tamayo: Merak etme zaten yemek yiyeceksin bu yüzden birşey olmaz.

Ben hala dediğim şeyi onun nasıl anladığını düşünürken Yushiro geldi birden ve hiçbirşey demeden sofraya oturdu. Hemen onun ardından Yushiro ile garip bir bakışma yaptıktan sonra gelip ağzımdaki bambuyu çıkardı. Çıkardığı gibi yemeğe umuldum ve hemen ardından geri taktılar bambuyu. Rahatsızdı ama birşey diyemem, dikkatli olsaydım Giyuu nun yanında olabilirdim bile şuan.

Çok geçmeden yazdığım mektubu kargama verdim ve oraya götürmesini umdum, o da benim iblis olduğumu henüz bilmiyordu. Yüzümü göstermemiştim.

Giyuu nun gözünden 💖

Fazla sert konuştuğumun farkındayım, ama bu neden hala buraya geri gelmediğini açıklamaz!... Onu gerçekten özledim...
........
Tanjirou' nun kargası mı o?! Bir mektup getirdi, umarım mektup Tanjirou dandır. Açmak için çok heyecanlıyım ama onun arkadaşlarına yazdığı şeyler vardır, onlarla beraber okumam daha doğru olur.

3. Kişi bakış açısı~°•°•°~♡~

Aldığı kararla beraber koşar adımlarla kelebek evine gidiyordu Giyuu, hem telaş hem heyecanın verdiği o his içini kıpır kıpır ediyordu. Kim olsa sevdiği kişiden haber alınca böyle olmazki?¿

Giyuu: "MİLLET!!!! TANJİROU ' DAN HABER VAR! !!!!" Dedi gözyaşlarını tutamazken.

Odadaki herkes Giyuu' ya meraklı ve hüzünlü gözlerle bakıyordu. Herkes artık Giyuu' nun Tanjirou' yu sevdiğini biliyordu, o her ne kadar inkâr etsede.

[Mektubu okuduktan sonra]

Mektupta kimseye iblis olduğundan bahsetmemiş ama Nezukoya gizli bir şekilde yerini söylemiş

Nezuko' nun bakış açısı (sadece bu 5 satır için)
Mektupta yazan o iyi ama kötü bilinenlerin yanındayım yazısını gördükten sonra aldığım hızlı bir kararla Yushiro ve Tobio' nun yaşadığı yere gidecekken iblis olduğumu farkettim ya akşama kadar sabredecektim, ya da birisinden yardım isteyeceğim. Umarım düşündüğüm yerdir.

Nezuko: "MHMPHFM"

Heresbirden Nezuko' ya baktı ve Zenitsu hiç beklemeden kağıt kalem verdi.

Nezuko yazarken herkes kağıdı okumaya "çalışıyordu" Nezuko kağıdı kimsenin okuyamadıgını görünce çizmeye başladı "Zenitsu beni sırtına alsın ben yolu tarif ederim" imajı veriyordu. Giyuu da çok istedi gitmelerini ama hiç kimse gitmelerini iyi görmedi. En azınından şu anlık.

Bu sırada onlar bunu tartışırken akşam olmuş ve Tanjirou bütün gün uyumuştu.

(Yushiroların orada)

Gece saat 2:48
Tajirou derin uykudayken penceresinde bir "varlık" belirdi, ama o derin uykudaydı işte (yazık çoccuğuuum)
Ardından cam kırma sesi ile uynadığında çok geç olmuştu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Evet sonunda yb attım, az meraklandırayım sizi. Aklıma fikir gelmiyodu ama sonunda güzel ve ekşınlı bi senaryo kurdum. Çok fazla kitabım var, yb atmamın süresi bu yüzden uzun ve bazı yerlerde takılmaya başladım. Neys umarım sorun olmaz.

Oy ve yorum sınırı koycm artk umarım öldürmezsiniz

Yeni bölüm için {5 oy} {5 yorum} hadi bakim

Kelime sayısı: (447)

< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin