YAZAR-CHAN İLE ADMİN-KUNDAN

520 39 79
                                    

Öncelikle bu Bi bölüm değil bunu belirtmek isterim ama okumanızı tavsiye ederim aklınızdaki soru işaretleri ile bizim bazı belirtmek istediklerimiz olucak.
Başlıyalım:

1. Shinobu neden hikayede bu kadar dengesiz?

(Shinobunun bu kitaptaki karakteri Yazar-chanden esinlenilmiştir anlamadıysanız kitabı bitirince anlarsınız)

Çünkü iyi tarafı arkadaşlarını koruma ve kollama tarafındayken kötü tarafı ablası ve kanao için iblis olamaya bile razı ve o "erkekler ağlamaz tomioka" sözünü Bi anlık sinirle ve stres ile söylemişti.

2. Tanjiro neden bu kadar uzun süre baygın/komada kaldı?

Çünkü tanjironun sadece kan seviyesini eski haline dönmesi 1 ay sürdü yaralarının iyileşmesi değil.

3.Tomioka neden bu kadar soft?

Çünkü hayatı boyunca sevdiği kişileri kaybettiği için tranva geçirmekte ve tanjironun bu hale düşmesine kendini suçluyor.

(Ultra depresif Tomioka 😍)

4. Neden zenitsu ve inosuke hikayede çok sık geçmiyor?

Onlar için daha sonra güzel rolerimiz olucak olucak. (Olmadı)

5. Tanjirou uyurken o 4 ayda ne oldu?

Zenitsu Nezuko yavşıyor, Nezuko tersliyor. Kanao Shinobunun öldüğü var saydıkları için yeni hashira derslerinde. İnosuke kanao ile birlikte çalışıyor. Obani ile mitsuri çıkıyor. Yushiro ve tamayo tanjironun kanı üzerinde çalışma yapıyor.

Evet...
Daha sorunuz varsa yorumlarda sorabilirsiniz. Lütfen hikayenin gidişatı hakkında fikirleriniz varsa yazmaktan çekinmeyin.

Ayrıca bana yani admin le iletişime geçmek istiyorsanız
Bana:

xkocho.shinobu.x ıst hesabım ulaşabilirsiniz herkese açık durumda. Ben kalan sözü yazar-chan a bırakıyorum.
~Admin-kun


EVEET BENİM KISMIMA HOŞ GELDİNİZ (Diğer taraftaki parantez içleri de bana ait)

ADMİN BENİM BİLE BİLMEDİĞİM ŞEYLER YAZMIŞ VE BENİM DİYECEK BİR ŞEYİM YOK SADECE TEPKİ KOYMAK İSTİYORUM BİDE BAZI SORULAR SORMAK İSTİYOMM

ÖHÖM

Tanjiro Zenitsu'nun çükünü kesmeye çalışabilir

İnosuke ve Shinobu'yu kimle shipleyelim?

Kitabı angst mı yoksa mutlu sonla mı bitirelim?

BENİM DİCEKLERİM BU KADAR HADİ EYVALLAH

OY VE YORUM ATMAYANIN GÖTÜNE MUZAN JAKSONUN ŞAPKASI GİRSİN

-Yazar-Chan 🥰

< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin