Olay anlatıldıktan sonra
Giyuu kendini ağlamamak için zor tutuyordu ancak Tanjirou yu kurtarmaları lazımdı, geldikten sonra ona açılmayı düşünüyordu. Açılmadan önce sarılarak ağlayacaktı belki kabul etmez diye, keyfini çıkaracaktı
Shinobu: Yushiro, sen bize yolu göster. İlk önce kanların olduğu eve gitmemiz lazım, araştırma yapacağız
Yushiro: Tamam. Sarı çiyan sende Nezuko yu taşı. Bana öyle bakma daha fazla.
Zenitsu: :D
Herkes gittikten sonra farklı bir şeye odaklanmıştı, Shinobu Tengen ve İguro izlere bakıyordu, Giyuu Tanjirou nun yatağında yorganına sarılmış kokusunu içine çekiyordu, Zenitsu Nezuko ya sarılarak destek veriyordu. İnosuke ile Yushiro ise kavga ediyordu.
Giyuu ağlamaya başlayınca ortam sessizleşti ve İguro eğer Mitsuri kaybolsaydı nasıl hissedeceğini düşündü. Giyuu ya kıyamadı ve empati kurarak onun yanına geçip ona sarıldı, Giyuu nun ağlaması şiddetlenmişti.
Shinobu: Erkek adam ağlamaz, doğru arkadaşlarını kayb-
Tengen: Yeter Shinobu, çok abarttın. O senin ablanın ölmesiyle dalga geçmiyor.
Bu cümle ile Shinobu da aşırı etkilenmişti ve sinirlenmişti. İçinde istemsizce bir kin oluşmuştu.
Shinobu: İster- isterse geçsin, ben ona hesabını veririm. Zaten yapacak cesareti yok. Ona cesaret verecek arakadaşı da yo-
Iguro: YETER be, gel Giyuu lavaboya gidelim, yüzünü yıka iyi gelir. Sonra araştırmaya devam edip buluruz Tanjirou yu.
Giyuu: P-peki, saol...
Yine olay çıkmıştı ve bu olaylar artık herkesin sinirine gitmeye başlamıştı. En sonunda konu kapandı ve herkes işine döndü.
(12 saat sonra)
Herkes yorgun ve yorgun olduğu kadar umutsuz hale gelmişti. Kırık camlar ve kan damlalarından en fazla yarım km uzaktaki bir ormana varmışlardı.
Yushiro: Bence ara vermeli ve akşam olmasını beklemeliyiz. Hem şapkayla önümü göremiyorum hemde kendinize gelin azıcık.
Bunu söylerken kendisi bile ağlayacak durumdaydı. Tanjirou ile arasında fazla bir şey yoktu ancak Nezuko ya nolacağını düşünmek ve diğerlerinin ruh halini gördükçe kendisi de aynı hale gelmişti.
Tengen: Tamam, bence de mantıklı.
.
.
.
.
.
.
.Uzun zaman sonra yb geldi :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)
RomanceDemon slayer de böyle bir shipi konu alan bir kitap okumak istedim ama bulamadım ben de yazmak istedim <3 Konu; Kendisinin ne hissettiğini çözemeyen Giyuu Bunu için birilerine gözükür ve ona gelen cevap ''aşk'' tır. Tanjirou nun onu sevmesi için...