Yushiro'nun bakış açısı
Tanjirounun odasından gelen sesle uyandım ve merakla odaya gittim. Odaya gittiğimde odada Tanjirou'yu göremedim ama camı kırılmış ve cam kırıklarının bazıları da kanlıydı.
O anki şokla arkamdan gelen Tamayo'yu göremedim ve geri dönüp koşacakken ona çarptım.
Üst üste düşmüştük ama şu an odaklanmam gereken konu bu değil...
3. kişinin bakış açısı
İki kişide anlık bir şok geçirse de konunun bu olmadığını bilip ayağa kaltılar ve hiçbirşey olmamış gibi konuşmaya başladılar.
T: Tanjirou nerede ve yerdeki camlar ne?
Y: Bilmiyorum Bayan Tamayo, ancak yerdeki camların kanlı olması bir sorun olduğunun işareti, yani hızlı olmalı ve yardım istemeliyiz. Bu işi tek halledebileceğimizi zannetmiyorum, her ne kadar ibliste olsak hashiralardan yardım istemeliyiz.
T: Hashiralardan istersek bizi dinlemeden sadece öldürmenin peşinde olacaklardır. Hatırlıyorsan Tanjirou nun kardeşi vardı, Nezuko. Onadan yardım istersek o hashiraları çağırır zaten.
Y: Nezuko nun yanına gideyim mi şimdi?
T: Tanjirou nerede ve nasıl bilmiyoruz, yani yardım istemekten başka çağremiz yok. Git lütfen
Y: Peki Bayan Tamayo
konuşulanların ardından Yushiro son hız yola çıkmıştı ve 15 dk sonra kelebek konağına varmıştı. Kapının önünde ne diyeceğini düşünüyordu sadece.
Y: Ne denirki, merhaba benim iblis olmamı boşverin Nezuko nerde mi dicem aw, ne dicem!
Bir süre sonra, kapının açık olduğunu ve başından beri söylediklerinin dinlediğini yeni fark etmişti çocum
Shinobu: Neden burada olduğunuz veya Nezuko yu neden istediğinizi bilmiyorum ancak isterseniz sakince anlatın, merak etmeyin iblissiniz diye yemem. Aslında niyetinize bağlı yemip yememem..
Yushiro: Tanjirou ile alakalı, sonra anlatırız vaktimiz yok. Aslında hashiralar ile konuşacaktım ama öldürmeniz ile alakalı sorun yaşayacağımı bildiğim için Nezuko ile iletişime geçmek istedim.
S: Tanjirou ya ne oldu, hikayeyi sonra anlatacak olsan bile şu an ne olduğunu söylemen lazım yoksa elimden bir şeyler gelemeyebilir.
Y: Tanjiro odasındayken cam kırılma sesi geldi, odasına gittiğimizde odanın camı kırıktı ve camlar kanlıydı, Tanjirou zaten ortalıklarda yok. Biliyorum bir iblisin bunları demesi garibinize gidiyor ancak yapabileceğimiz başka birşey yok.
S: Ben bir ekip toplayayım o zaman sen burada bekle.
Kısa bir süre sonra Shinobu dönmüştü ve yanında İnosuke, Zenitsu ve Nezuko vardı. Nezuko abisinin kaybolmasıyla telaşa kapılmış ve korkmuştu, Nezuko nun korkmasıyla Zenitsu da üzülmüştü tabi :)
S: Birkaç kişi yolda az sonra onlar da gelirler.
Y:Peki ve teşekkürler
S: Asıl ben teşekkür ederim.
Nezuko Yushiro yu yeni fark etmişti, fark ettiği anda koşarak üstüne atladı ve sarılarak kafasını gömdü. Zamanında ona bakmışlardı ve ailesini andırıyordu.
Etraftakiler Nezuko nun Yushiroya sarılmasına şaşırmıştı ama Zenitsu şaşkınlığın yanında ağlıyodu, (Aga b.)Bir süre sonra Tengen ve Iguro da gelmişti.
Iguro: Ne yapacaksak hızlı yapalım burası çok sıkıcı. (Mitsuri olmayınca tabi sıkıcı geliyor ona :))
Tengen: Mitsuri olmayınca sıkıcı olduk demi?!
Shinobu: Dalaşmayı bırakın, Zenitsu sende ağlama.
Zenitsu: Amağğ hüğğğ
Nezuko Zenitsu yu ağlarken gördüğünde acımış, onada sarılmıştı sıkıca
Zenitsu:Nezuko chaağağan
İnosuke: Hatırlatırım bir görev var ortad-
Shinobu: Sözünü niye kestin
İnosuke: Giyuu yu çağırmamıştık diye hatırlıyorum.
Shinobu: Tek arkadaşı da elinden gideceği için korkup gelmiştir.
Giyuu: Ne sallıyorsun, olayı anlatın sizde
.
.
.
.
.
.
.
.
.Burada kesiyorum, bir süre yine sık bölüm atarım. Bu akşam bir bölüm daha yazmaya çalışırım
Bu bölüm oy sınırı yok çünkü sözümü tutamadım buda benim cezam olsun.Bay Bayy 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)
RomanceDemon slayer de böyle bir shipi konu alan bir kitap okumak istedim ama bulamadım ben de yazmak istedim <3 Konu; Kendisinin ne hissettiğini çözemeyen Giyuu Bunu için birilerine gözükür ve ona gelen cevap ''aşk'' tır. Tanjirou nun onu sevmesi için...