SONA YAKLAŞIYORUZ

632 59 210
                                    

Tanjirodan~

Uyandığım gibi başımın ağrısından küçük Bi çığlık attım. Tabi belli bir süre sonra geçti ama şimdi daha beteri başlamıştı. Aynanda başım dönerken sürekli gözüm kararıyordu. Durumu anlayan Nezuko hemen Lady tamayo tu çağırdı ve tamayo hanımın Bi iğne vurmasıyla başımın dönmesi azalmaya başladı.

Nezuko: Oni-chan iyimisin?

Tanjiro: Ben iyiyim de sana ne oldu ve banbun nerede?

Nezuko: Şimdi bunları düşünmenin sırası değil gerçekten Tomioka-sanın sana çok ihtiyacı var.

Tanjiro: Ne oldu Tomioka-san' a.

Nezuko: *iç çeker* Bak abi sen neredeyse 4 aydır beri uyuyorsun bizim seni bulmamız 3 hafta aldı. Yani ormana gittiğinden beri Tomioka kendini suçluyor hatta sen yokken kendini odaya kilitledi, kendine bir şey yapacağından korkuyoruz.

Tanjiro: N-ne!?!?!!!?

(Tanjiro a101'e giriyor)

Hızlıca yataktan fırladım ve Yushiro' yu gördüm ilk başta beni gördüğüne şaşırdı ama Tomioka' yı aradığımı söyleyince hemen ciddileşti ve beni hemen 3 kapı uzağımızdaki odanın kapısına getirdi.

Hemen kapıya vurmaya başladım:

Tanjiro: Giyuu-san

Giyuu: T-Tanjiro?

Tanjiro: Evet Giyuu-san, benim aç kapıyı lütfen...

Aradan biraz süre geçti Giyu-san bekledi bekledi ve bekledi, adım seslerinin ardından kaptı açtı. Hemen üstüne atladım.

Ağlıyordu.. tabii bende ağlıyordum.

Tomioka: Tanjiro ben özür dilerim gerçekten o gün sana öyle demeseydim belki.... belki bunlar başına gelmez-

İşaret parmağımla sus işareti yapım dudaklarına dayadım sonra parmağımı çektim ve dudaklarımı dayadım. Verdiğim küçük öpücüğün ardından kafamı onun göğsüne gömdüm, yanaklarım yanıyorr. Sonra beklemediğim bir şekilde Giyuu-san kafamı kaldırıp dudaklarıma abanmaya başladı-

Yushiro: Ben gidiyorum

Yushiro giderken bir şerefsizlik yapıp kapıyı kilitlemiş. Biz ise nefesimiz bitene kadar dudaklarımızı ayırmadık. Ayrıldığımız nefes nefeseydik.

Tomioka: Seni seviyorum Tanjiro...

Tanjiro: Bende seni seviyorum Tomioka-chan...

Dedim ve başımı göğsününe yaslayıp gözlemi kapattım.

Uyandığımda yarı çıplak bir biçimde Tomioka-san' ın üstündeydim, aynı şekilde o da yarı çıplaktı. Uyandığımı gören Giyuu-san beni "Günaydın meleğim"
Diye karşıladı bu iyicene kızarmama neden olmuştu ve tabikide iletişim ustası olan tanjiro kamado kekelemeye başladı.

Tanjiro: T-T-Tomioka-chan bu hal neeeeeeeeeee!?!?!!

Tomioka: *sırıtır* dün geceyi hatırlamıyorusun galiba...

Tanjiro: *Azına Bi tane çakar* D-Doğruyu söyle Tomioka!!!!!

Giyuu: Tamam tamam gece çok sıcaktı, terlemiştin bende üstümü çıkardım benim içinde aynı şey geçerli.

Tanjiro:* Yanaklarını şişirip* HIH

Tomioka gülme krizine girdi sonra

Tomioka: sen bana trip mi atıyon şimdi? Peki seni bugün dondurma yemeye götürsem? O zamanda hala trip atarmısın bilmem...

Tanjiro:Yey

Tomioka' dan~

Biliyormusun tanjiro şu çocuk gibi hallerine bayılıyorum...

Tanjiro ayaklanır hızlıca üstüne Bir şeyler geçirdi ve bende hemen hazırlandım derken kapıdan bize bakan 2 çift göz olduğunu fark ettim. Biri Nezuko biri mitsuriyidi ve ikiside sırıyorlardı.

Onlara ters Bi bakış atınca Nezuko "Pardon tomioka abi" yazan Bi kağıt gösterdi ve gittiler. Biz ise haber verip hemen şehre indik.

Orda adı baya duyulmuş Bir avm ye girdik ve dolaşmaya başladık. Nedense içimde kötü Bir his vardı ve bunu "neden güvenlik kapıda uyuyor?" diye sorarak bastırdım. Ondan sonra Tanjiro dondurmacıyı gördü ve beni elimden tutup çekmeye başladı. İtiraf etmeliyim kıpkırmızı olmuştum. Tanjiro Bi top naneli Bi top kirazlı ve Bi top böğürtlenli almıştı. Ben ise Bi top kirazlı çilekli karışık Bi top portakallı Bi top da naneli aldım.

Dondurmalar yedikten sonra lavaboya gittim ki.. gitmez olaydım döndüğümde adamın teki Tanjiro' nun kafasına silahı dayamış yaklaşmayın diye bağırıyordu Tanjirou ise sanırım bayılmıştı.

Hızlıca ne olur ne olmaz diye yanımda tuttuğum makası çıkardım adama fırlattım. Adamın dikkati dağılımıştı, bende çok beklemeden adama Nezuko' yla ilk karşılaştığımızda yaptığım gibi adamın ensesine çakıp adamı bayılttım ve hemen Tanjiro' yu kucakladım.

Ardından polis geldi özür falan diledi ve gittiler. Tanjiro hala kucağımda uyuyordu bende buralarda bildiğim güzel sesiz bir yere gittim. Güneş batıyordu ve Tanjiro hala kucağımdaydı.

Uyanmıştı ama adam kafasına nasıl vurduysa başının çok acıdığını söylemişti. Evet Tanjiro' nun en sert ve dayanıklı yerinin anlı olmasına karşın kafasının arkası en zayıf noktasıydı.

Tomioka:hey, tanjiro...

Tanjiro: hmm?

Tomioka: Neden hep iyi insanlar zarar görür? Neden hep acıyı iyi insanlar çeker?

Tanjiro: Eh... Yalnız yıldızların ışıkları parlak olur ama arkalarında onları parlak gösterecek kimseleri olmaz giyuu-san...

Bir süre daha orada gün batımını seyrettik sesiz bir şekilde tabi sonra tanjironun kucağımda uyuya kaldığını fark ettim. Her zamanki su gel gitini kullanarak kendi evime getirdim. Evimde tek bir yatak vardı ve bu yüzden gece yine birlikte uyuduk....

NOT: Su gel giti benim bulduğum bir stildir, kısaca giyuu nun en hızlı hali.

Bu bölüme 40 yorum 20 oy gelirse Bi dahaki bölüm 1300 kelime... (GELMEDİ)

 (GELMEDİ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin