İNTİKAMCI RUHLAR

544 28 59
                                    

3. KİŞİ

Nezuko, tomiokayı tanjironun yanına götürüyordu ama içinde kötü Bi his vardı lakin tomioka sevinçten ağlamamak için kendimi zor tutuyordu.

Ve o an geldiğinde Nezuko kapıyı açar açmaz Tomioka Tanjironun yanına atladı ama Tanjiro diye düşündüğü kişi aslında yatakta kestiren Yushiro idi ve ikiside çığlık attı.

Tomioka hayatında ilk defa zenitsu gibi tepki vermişti. Bi süre sonra yaşadığı panik geçince Tomioka Tanjironun yanına gitti. Zenitsu ve İnosuke ondan önce davranmıştı.
Bir süre sonra yanlarına Nezuko da geldi.

Zenitsu: Nezuko-chaaaaannn!

Nezuko: Efendim zenitsu?

Zenitsu: *Burnu kanamaya başlar*

Nezuko: Woah Woah zenitsu iyimisin?

İnosuke: Hey Nezuko...

Nezuko: Evet?

İnosuke: Bedenini eski haline döndürmeyi denedin mi?

Nezuko: Hmmm hayır bu telaşede hiç aklıma gelmedi.

*Nezuko eski küçük formuna döner*

Nezuko:çok daha iyi ama...

*Nezuko yorgunluktan bayılır*

*inosuke ikisininde sırtlar*

İnosuke: Oİ noitoka bu gece monjiro ile sen kal sıra sıra yer değişikliği yaparız.

Tomioka: Peki...

*Tomioka ve Tanjiro yalnız kaldıklarında*

Tomioka: *Ağlamaya başlar* Tanjiro özür dilerim... SENİ KORUYAMADĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. KARDEŞİNİ KORUYAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM. Keşke benim yerimde Makomo veya Sabito *yatağa yüzünü batırır ve ağlaması şiddetlenir*

*Tomioka o gece orada uyuya kalır*

*O sırada Shinobu*

Shinobu: Plan başarılı Nakime...

Nakime: O zehirden sonra uyanamayacağına eminsin değil mi?

Shinobu evet...

3. Kişi

Shinobu ve Nakime ilk karşılartıklarından beri ortaktılar. Bir gün Shinobu Nakimeyi öldürmek üzereyken Nakime bu teklifi yaptı ve ikisi de çıkarlıydı. Nakime'nin rütbesi yükselicek ve Shinobu intikamını alabilicekti bu şekilde ablası artık İNTİKAMCI RUH olmayacaktı..
.
.
.
.
.
.

NOT: Shinobu kolu Douma tarafından ısırıldığında acı hissetmemesinin nedeni Shinobunun yaralanınca zehir bedeninin üst kısmını uyuşturması idi. Yani boynundan aşağı, belden yukarısı uyuşmuştu.

Gözlerim acıyor

< ! Kalbimin Sahibi ! > (Giyuu x Tanjirou)(Giyuutan)(Tangiyuu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin