Assalamualaikum
&
HaiThis my novel yang ke tet tet tet tet tak tau lah.Actually before this book i have write a some of book but my confident lose because of social media. I still remeber the one book but i don't want to mention because sad you know why that books so many readers but i take decision i delete.Sorry guys.
Done sesi air mata.Hehe
Okay pasal novel ni pulak sejak i tercrush dekat seorang anak raja ni so saya rasa nak buat novel.I know dah ramai buat and mesti rasa bosan halah kahwin dengan anak raja.Berangan je lebih.
Sokay,berangan is free tak kena touch & go kan?
Now on saya dah tak crush kat dia lagi sebab tak mampu nak lawan dengan squad dorang.
And this novel is my imagination while i class online.See i not focus.Tell me sapa bole focus kelas 4 jam direct pastu break 30 minute and sambung balik 2 jam pastu malam lagi.
Over kan tapi it reality happen to me.
So i want start back selepas 1 tahun i tinggalkan dunia penulisan.And yes i only just buat sebab imaginasi saya yang macam ikan ni.
Sorry if cerita tersama ngan cerita lain ke and i tak hado copy cerita orang in it 100% from my fish brain.
If cerita ni bosan comment,cerita ni best comment yang best best pastu promote lah AHAHAHHAHAHAHAHHHAHA.K GURAU.
Just nak luangkan masa saya dekat dunia oren ni and yeah thank you sebab sudi baca, vote or comment cerita ni.
Nah hadiah
💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜🤍💜Dah nanti tak cukup saya bagi lagi HAHAHAHAHAHHAHAHA.
I hope you all like it and kena ngam cita rasa korang.
Saya bebel yang atas tu baca and nak abaikan pun boleh tak hado sapa yang nak halang.
Remember kalau jumpa lawak tu layan je kang sedih memanjang habis kering korang sebab air tak cukup.
Ok tu je.
Happy reads and Thank you all readers yang comel macam anak-anak ikan.
🏹🧸🤍
15/9/2021
🍂(Let see how long time to done one novel also be a small memory for me)🍂
YOU ARE READING
My husband Encik Tengku ✓
RomanceKahwin.Indah bunyi tapi lepas kahwin begitu banyak cabaran. Kahwin,tak pernah terlintas pada kamus hidupnya untuk berkongsi bumbung serta perjalanan hidup dengan seorang yang belum kenal.Karut itu yang dirasainya. Why the words it very simple? Aisy...