Flash back
جابر:انا جايلك يا باشا وطالب ايد بنت حضرتك الانسه كارمن إيهاب!!؟.ايهاب:طلبك مرفوض يا ابني،انا بنتي لسه صغيره مكملتش 18 سنه دا اولااً،ثانياً بنتي لما تتجوز هتتجوز واحد من سنها،مش واحد متجوز قبلها ثلاثه ولسه علي ذمته!!.
جابر بغضب:يعني اي مرفوض!!؟.
ايهاب:بنتي مش هتنفعك يا ابني!.
جابر بخبث:خلاص يا عمي مفيش نصيب بعد اذنك!!؟.
ايهاب برتياح:ربنا يكملك بعقلك يا ابني!!.
End flash backFlash back 2
جابر بهمس ماكر في آُذنه:المقابل بنتك يا إيهاب كارمن بنتك هيا المقابل وانا اطلعك منها زي الشعره من العجين،وان رفضت برضو هاخدها ما انت هتتحبس وانا هقف جنبهم وهتحبني صدقني،فا خليك شاطر كدا ووافق ومستعد اتنازل عن المحضر دلوقتي!!؟.إيهاب بإنكسار:موافق يا ابني موافق!!.
جابر بسعاده:شاطر يا حمايا العزيز.!
End flash back2في منزل إيهاب محمود يجلس حزين مع زوجته
كوثر زوجته:وهنعمل اي كدا،هنديله البنت!!؟.
إيهاب بإنكسار:مفيش في ايدي حاجه يا كوثر هيحبسني دا مفتري وايده طايله!!؟.
كوثر ببكاء تنفطر له القلوب:البنت لسه مكملتش 19 سنه وتقولي هتتجوز واحده عنده37 سنه ليه بايره ولا معيوبه، يابختك المايل يا كارمن اااه يابنتي راحت عليكي خلاص!!.
إيهاب ودموعه خانته وتمرددة عليه: متصعبيهاش عليا اكتر ما هيا متصعبه،اهدي اما اشوف هعرفها ازاي!!؟.
ـــــــــــــــ
كارمن إيهاب الدهشوري فتاه لديها 19 عام لديها اخ يصغرها باربعة اعوام،كارمن التحقت بكليه تجاره انجليزي، شعرها اسود لون عيناها الواسعه تشبه العسل بشرتها سمراء اللون ليس لديها الا صديقتها منه في نفس عمرها ولكنها التحقت بكليه تربيه.إيهاب الدهشوري:راجل في اوخر العقد الرابع، يعيش في منزل بسيط هو وزوجته واولاده الاثنان كارمن وإياد،يعمل في احدي الشركات بوظيفة محاسب ولكن في الفتره الاخيره تم اتهامه بخيانته للشركه وانها اختلس منها نقود لصالحه وتم حبسه لمدة لم تطل كثير فا جابر الدرويش ابتزه بإبنته وهوا في الاخير خضع لرغبة فـَ المبلغ المحدد لا يستطيع سددها ويا الحبس يا تزويج ابنته من رجل يكبرها 18عام.
جابر الدرويش:يبلغ من العمر 37 عام زير نساء ولكنه وقع في غرام تلك الفتاه واقسم ان لن يحظا بها غيره مهما كلفه الامر والان هو يحقق هدفه،لديه ثلاثة زوجات وانجب منهم 7 اطفال كريم وكرم،وإينجي،ومهيتاب، ويارا،ومريم ومياده.
كوثر بنحيب تنقطع له الانياط:يا بختك الاسود يا كارمن،يعني لا جمال ولا جوازه عدله،الطف من عندك يا رب.
أنت تقرأ
نوفيلاة "جعلني حطام إمرأه"
Short Storyكانت تظهر له انها قويه، بارده لا تبالي بما يفعله بها؛ الي ان تنزوي وحدها وتفرغ ما بقلبها،ما تشعر به من وحده وآلآم، دأئما تظهر لهم عكس تماماً ما تشعر به،فـَ هي تحترق من داخل ولكن تظهر لهم لامباله صمت،صامته بطريقه مخيفه، فـَ هي لا تبكي لا تتحدث عما ي...