2021.09.13
Este
Minden házimat megcsináltam az estére, hogy ne kelljen hétvégén foglalkoznom velük. A ma éjjel a különleges lesz Atinál fogok aludni és nem csak aludni megyek át 2 hónapja vártam a percet és most végre elvesztem a szüzességemet. Jó nem azóta vágyom arra de mióta Atival vagyok minden vágyam lehetségessé vált. Szóval indultam lefelé a lépcsõn két emeletnyit mivel Ati két szinttel volt lejjebb.
Majd csengettem..Ati kinyitotta az ajtót majd megcsókolt.
-Szia, szerelmem.-mondta majd a cuccaimat segített becipelni.
-Ati, biztos szeretnéd te is?-kérdeztem mert az arcán az izgalmat láttam, mintha félne, hogy valamit elront. -Igen szeretném. Szeretlek.-mondta.
-Én is szeretlek.-ezt kimondva Ati a ránk csukta az ajtót és megcsókolt nem csak az ajkaink értek össze a nyakamat és minden porcikámat csókolgatta, a fülembe suttogott, hogy szeret stb. Lassan felemelt elvitt az ágyig letett az ágyra és levette a pólóját. Ekkor tudtam, hogy biztos akarja. Az én pólóm is lekerült végül.. majd az összes ruhadarab a földre került. És megtörtént aminek megkellett.(Sorry nem akarom részletezni.)
Egymás mellett feküdtünk Atival egymást bámulva majd Ati megszakította a csendet.
-Cseni, nekem ez volt az elsõ. Neked jó volt?-kérdezte bár nekem egyértelmû válaszom volt.
-Attila, nekem is ez volt az elsõ és élveztem..ne aggódj ügyes voltál..
Sziasztok!!! Tudom sokat kellett várni erre a részre meg elég rövid lett, de jelenleg a tanulás miatt nem tudok mindig részt kirakni....De majd a hétvégén jön az új rész Ati szemszögébõl úgy szerintem érdekesebb lesz a sztori.